Vieläkö pikkujoulut jaksaa kiinnostaa?

Vierailija

Onko pikkujoulut voimissaan teidän elämässä?Tuli mieleeni,että jokin aika sitten tuntui kiinostus vähäisemmältä.Mutta nyt taas kuulee ,että niitä pidetään.Kuka juhlii oman "piirin" kesken?Meillä on jopa perheen kesken kivat sellaiset.Eka pieni kinkku ja pikku paketit.Lauluja ja pieni kuusikin.Onko muilla vastaavanlaista?

Kommentit (6)

Vierailija

Äklöttää koko joulutohina, ja mihinkään "pikkujouluihin"
minua ei saa vaikka mulle maksettas!
Liika on liikaa tässä joulutohinassakin :(

Vierailija

Kiitos, ei pikkujouluja tännekkään. Ne ajat ovat ohi jo vuosia sitten, meinaan "pikkujoulun vietot.

Vierailija

Kun olin vielä työelämässä mukana, niin osallistuin aina firman pikkujouluihin. Nyt en erikseen mitään pikkujouluja kaipaa.

Vierailija

Meillä on tapana pitää pikkujoulut ystäväperheen kanssa. Mukana on ukki, kolme lasta ja muutama aikuinen. Nyyttikestien tapaan katamme pöydän, yleensä pieni tietokilpailu ja lapset ovat itse kehitelleet ohjelmaa.
Lopuksi kakkukahvit ja mehut.
Yhdessäolo on ollut aina hauskaa ja jouluksi porukka hajoaakin ympäri suomea.

Ei yökötä yhtään eikä aiheuta muitakaan inhon väristyksiä.

Vierailija

Lainaus:

Onko pikkujoulut voimissaan teidän elämässä?Tuli mieleeni,että jokin aika sitten tuntui kiinostus vähäisemmältä.Mutta nyt taas kuulee ,että niitä pidetään.Kuka juhlii oman "piirin" kesken?Meillä on jopa perheen kesken kivat sellaiset.Eka pieni kinkku ja pikku paketit.Lauluja ja pieni kuusikin.Onko muilla vastaavanlaista?

Miula se olis ollu mahollisuus männä itämuankiitäjiin järjestämää pikkujouluu nyt olkoha tulevana lauvantaina olis pitänä ilimottautuu eylen. Alakuu ko asiista tiion sain ni tuntu sille notta. Kyllä mie sinne mänen. Van sittä eylen ko olis pitännä ilimottautuu ni laitoin tiiotteen paperin keruusee ja jätin ilimottautumata. Miteepä mie sinne enee. Oisha se tietty mukava nähä ja kuulla harrastaja kaverien kuulumiset van samapa tuo. Ja jo useemma vuue on tuntuna sille notta. josko miula ois valta nii peruuttasin koko joulutouhut ja samaa syssyy koko talaven. Miulon sen verta vanahammalline ruumii rakenne notta. minen tarviis kumpookaa.

T:suapisti

Vierailija

Lainaus:

Meillä on tapana pitää pikkujoulut ystäväperheen kanssa. Mukana on ukki, kolme lasta ja muutama aikuinen. Nyyttikestien tapaan katamme pöydän, yleensä pieni tietokilpailu ja lapset ovat itse kehitelleet ohjelmaa.
Lopuksi kakkukahvit ja mehu

Kuulostaa tosi mukavalta! Yhteys ihmisten kesken on tärkeintä olipa kokoontumisen nimi "pikkujoulut" tai jotain muuta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat