Rönsy linja ja huonon päivän viettäjät!

Vierailija

Täällä voi kertoo mikä pännii??Myös jos ei aihetta löydy.
Aloitankin sillä,että kyllä PÄNNII,kun mieli tekis lenkille,mut jalat ei tottele.Ei vaan ala laputtaa.Ilma olisi pirtee ja saisi punaiset posket ym..mikä mättää,kun alote puuttuu?
Onko kanssa kulkijoita?

Sivut

Kommentit (4306)

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa Anonyymi!

Saako tällä kanavalla rönsyillä mielin määrin vaikka ei pänniskään mikään?
Vai avaanko toisen, vaikka Kaheli-kanavan, jonne vois jatkaa vaikka noista
lippis/t-paita/huivi-asioista...ja rönsyillä siitä mihin suuntaan vaan?
Kun minä luulen, että kohta me rönsyillään siitä vaikka palovarottimeen..;)?
Ja tullaan takaisin noihin vaateasioihin..

-tmaria-

Vierailija

tmaria!Juu rönsyillään nyt niin maan perusteellisesti,että mikään ei jää hampaan koloon.Kaikki on sallittua,koska rönsyilyhän on sitä.Kukaan ei tule ajamaan pois ,vaik haluiskin..JIPPII.

Vierailija

Lainaus:

tmaria!Juu rönsyillään nyt niin maan perusteellisesti,että mikään ei jää hampaan koloon.Kaikki on sallittua,koska rönsyilyhän on sitä.Kukaan ei tule ajamaan pois ,vaik haluiskin..JIPPII.

Minä luin rönsylilja ja ajatelin puutarhapalstalle joutuneeni. Rönsyliljaa kai pidetään hyvänä huoneilman raikastajana, vai muistako väärin. Väärin meni tänään, kun poltin yhden kipon pohjaan liedellä. Täytyy liotella huolellisesti ja hangata karhunkielellä. Karhut--- jokohan ne saivat mahan täyteen ja menivät talviunille. Nyt olisi mukava kulkea metsässä, kun en tarvitse pelätä karhuihin törmäämistä. Törmäämisestä puheen ollen, minulla on paha mustelma käsivarressa kun törmäsin kaapinoveen---- jaa, mitäs minun pitikään sanoa--- unohtui ihan tässä rönsyilyssä---- rönsyliljassa----?

Vierailija

Jääkiekkoilijan varusteista saattaa olla apua, jos on kova kolhimaan itseään. Kypärä päähän ja menox, että pystyt rönsyilemään jatkossakin....

XBrinna
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Heippa, ompa mukava kun saatiin oikea rönsylinja. Ensin mun täytyy sanoo etten ollut eilen ns. kartalla, ja huomasin nyt lukiessani tuota "tärppi" ketjua jotta tämmöstä höpötystä ei sinne kaivata.
No sitten itse asiaan. Jaarittelen vielä siitä ET-paita- lippis asiasta.
Metsänpojalle haluan sanoa ,että se mun "huonetaulu" idea oli huono.Kyllähän se tosiaan riittää jos meillä lukee paidanrinnuksessa "varttikaheli", ei sitä tartte kaulaan laittaa. Joku raja se pitää hulluudessakin olla.
Katsos kun minulla on tuolla pienessä "taidekalleriassa" monenlaista huoneentaulua, niin sehän tuli ensimmäisenä mieleen.
Laitan osa-kuvan kohdalleni sopivata taulusta.

(nuo helistimet ovat mielestäni kastanjetit, eivät ne jotka tulee ensin mieleen.)

Vierailija

Minullakin oli lukihäiriö, kun eka kertaa luin tuon otsakkeen
- siis rönsylilja - sehän on hyvä huoneilman raikastaja :)

t. Karpalo

Vierailija

Ohessa paidan mallia - itse en ole uskaltanu pitää kuin alupaitana ja olen varonut ettei vaan näkyisi - ties miten ujolle uusiopoikamiehelle kävisi?

Vierailija

Oikein sopiva paita tehtäessä Viron matkoja (kuulemma Suomalaisia yleisesti kutsutaan "poroiksi") ja tähän kun lisäisi vielä ET pinssin kuvan!

Hienoa että tämä toisella palstalla vihjaamani ajatus erillisestä palstasta sai "tulta" ja toteutui - nythän me voidaan "rönsyillä" ihan virallisesti.

Vierailija

Hei karpalo! käypihän täällä myös rönsyliljasta puhuminen...kaikki rönsyilyyn viittaavaa vaan kehiin..
Se tosiaan puhdistaa huoneilmaa ja jospa täälläkin se toimii.Niin törkyy näkyy tuolla "ystävä" linjan päässä,että hyi kauhiata!!Aihe herätti paljon juttua,mutta pahat olot voisi purkaa muualla.Vaikka siis täällä.....

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tuli tuosta yhdestä paidasta mieleeni vanha juttu. Tämä tapahtui silloin joskus kun kävelysauvat olivat tulleet muotiin ja minäkin olin sellaiset hankkinut.
Lähdin sitten kävelylle sauvoineni. Päälleni vetäisin tyttäreni hylkäämän paidan ( oli saanut sen poikaystävältään, mutta hylännyt sittemmin poikaystävän sekä paidan). Vastaan tuli kaksi nuorta miestä jotka olivat hiukan humalassa. Toinen pysähtyi kysymään minulta: "Hei, missäs sun sukset on." Minä siihen, että "eihän nyt ole luntakaan, mitäs minä suksilla tekisin." Kaveri tuijotti minua ja minä takaisin, ihan huvikseni. "Hei minäkin tykkään sinusta", sanoi, ja katsoi simiin.
Kohautin olkapäitäni, mutisin jotain häkeltyneenä ja jatkoin matkaani. Ihmettelin mielessäni, että olipas outo toteamus häneltä.
Kotona kun riisuin paitaa, osui silmiini paidan teksti. "MINÄ TYKKÄÄN SINUSTA". Se oli joku Lassi ja Leevi T-paita.

Vierailija

"Ah,kuin on autuasta olla...."
Siis,surullista ja koomillista.
Surullista on se,että tietynkaltaista huumoria voidaan luulla v-tuiluksi ja koomillista,että se tuntuu niin koomilliselta.
Alun alkaen en ole tarkoittanut mitään ilkeyttä,enkä tarkoita nytkään.
Minulle on TÄRPPI käynyt,olen saanut upeita ystäviä,en sano montako,ai,miksen?No,siksen.
Mutta kaikkein hauskin juttu on minulle tämä,että jos joku nyt tunnistaa minut,niin ok.nimittäin aikoinani kun olin vielä innokaampi kuin nyt(?)chattailin=sättäsin suomi24.palstalla nimimerkillä jonka itse valitsin ja se oli TaikaRönsy.
Aika hyvin kuitenkin itseni tunnen.
Siis tämä on RÖNSY-linja,wau.....
Nyt ei pänni kyllä mikään...
Kun saa höpöttää,leuhkia,itkeä,parkua ja ulvoa ja kiukustua ja tykätä ja lykätä pökköä pesään.Eikö tämä ole juuri niille,jotka eivät ihan pienistä suutu ja herneitä kaiva? Tässä porukassa voi olla juuri niitä,jotka lähtevät "seikkailulle"sisäisempäänkiin minä-sinä keskusteluun ja vaikka konkreettiseen tapamiseen?
Olen saamassa (odotan)1/2-hullu paidan ja tykkaisin kyllä pusu-paidastakin;)

Vierailija

......en valita,että valitan kun olen aina näppäimet nupilla.
Tämä ei tule tietenkään The Poro -paidat kohtaan,mutta toki tuo paita ilmentää muutakin...jos tulee Suomesta tai Virosta..paidasta näkee mistä on ja lauluntaikaa kuulee:
"the ET ole poros nyth".?
Ei toki,emme me.

Vierailija

Täällähän teitä ystäviä näyttää jo olevan :) Taitaa miunkin olla varminta
osallistua vain kahteen keskusteluun:
- murrepalstaan ja, kun puhe kuitenkin rönsyilee, niin
- tähän uuteen rönsylilja-keskusteluun, niin juuri rönsylilja, ei tullut
painovirhettä siihen. Miulla on kotona monta suurta rönsyliljaa, jotka
puhdistavat huoneilmaa ja ehkä niillä on muitakin hyviä vaikutuksia, kun
miun kotona ei koskaan riidellä :) olen niin sovussa itseni kanssa...
ja sellaisia vieraita en kutsu, jotka mahdollisesti riitaa haastaisivat.

Grandmother :)

Vierailija

Lainaus:

Ohessa paidan mallia - itse en ole uskaltanu pitää kuin alupaitana ja olen varonut ettei vaan näkyisi - ties miten ujolle uusiopoikamiehelle kävisi?

No, minäpä kerron miten sinulle kävisi, jos pistät tuon
pusupaidan päällyspaidaksi:
Kohta olisi jono edessäsi odottamassa pusuvuoroa ja jonkun
ajan kuluttua et olisi enää ujo, etkä varsinkaan poikamies :)

Vierailija
Karpalo

No, minäpä kerron miten sinulle kävisi, jos pistät tuon
pusupaidan päällyspaidaksi:
Kohta olisi jono edessäsi odottamassa pusuvuoroa ja jonkun
ajan kuluttua et olisi enää ujo, etkä varsinkaan poikamies :)

Kyllähän minäkin tietäisin jos päälle pukisin - tällä ilmalla vuotava nenä ja nuha vaivaisi melko varmasti!
Toisaalta jos olisi oikein jono niin montako euroa voisi pususta veloittaa ( siellä Porvoon tienoilla on joku liike joka leipoo pusuja ja ovat kuulemma oikein hyviä ja maistuvia?). :D:D

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat