Mitäs laukussasi?

Vierailija

Hei naiset ,tuosta Kirppari jutusta tulikin mieleeni,että kertokaa mitä löytyy käsilaukustasi?Sehän on sellainen aarre aitta monen mielestä.Uskomattomia tavaroita oli julkkisten laukussa.(luin lehdestä)
minä voin alottaakkin:rahapussi,kampa,huulipuna,avaimet,nenäliinoja,lääkkeet,kynsienhoito välineet,ruuvimeisseli(pieni)valokuvia,aikatauluja,almanakka,silmälasi kotelo,pastilleja.Näin minulla.

Kommentit (7)

Vierailija

Hei anonyymi, minullakaan ei ole kännykkää laukussa, koska en kuule kuitenkaan jos se sattuis soimaan. Muuten lähes samanlaista tarpeellista kuin sinulla,paitsi ei ruuvimeisseliä vaan pieni puukko.

Vierailija

Käsidesisuihke,puhelin,postitettavia kirjeitä,
taskukokoinen Raamattu, tarjouskuponkeja jotka ei enää voimassa....plus osa edellisen kirjoittajan tavaroista,tietysti,

"Laukkuinventaario"

Vierailija

Käsilaukustani löytyy aina: muutamaksi päiväksi lääkkeet, lompakko,
taskukalenteri, kyniä, kampa, yksittäinpakattuja hammastikkuja.

Vierailija

Repussani on rahapussi, nenäliinoja, käsidesi/-pyyhkeitä, kynäpenaali, pieni muistivihko, suurennuslasi,avaimet (sekä omaan että äitini kotiin), varakassi (ostoksia varten) ja usein kamera ja sivutaskussa vesipullo.

Vierailija

Kyllä minunkin täytyy se suurennuslasi lisätä laukkuuni;
ovat viime aikoina alkaneet kirjoittaa niin pienellä tuoteselosteet,
jotka minun on pakko ruokaostoksilla allergiani vuoksi tutkia :)

Vierailija

Minullakin suunnilleen samoja kuin edellä.
Aina ja kaikissa käsilaukuissa on ulkopuolella heijastin heilumassa.
Niin ja sateenvarjo ja sovitussukat, jos menee sovittamaan kenkiä niin on omat sukat mukana.
Huulirasva, käsivoide ja kynsiviila.
Niin ja aika paljon kauppakuitteja ja ihmeellisiä roskia kassin pohjalla.

Vierailija

Pikku paljastus, minulla on laukussa minikokoinen hiuskiharrin. Sillä on useinkin käyttöä, joten olen päättänyt kuljettaa vempainta mukanani ja otasatukkani on lähes aina hyvin aseteltu. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat