Arabia kultakoristekahvikuppeja

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Myytävänä Arabian kultakoriste kahvikuppeja ja kakkulautasia.Virheettömiä, n.9 kappaletta. Jyväskylän lähellä.

Kommentit (15)

Vierailija

Tässä oikealla Kultakoriste kahvikuppi ja vasemmalla Arabian kuppi myös,nimeä en tiedä.

Vierailija

Oikealla Arabian Kultakoriste kuppi,vasemmalla myös Arabian kuppi,nimeä en tiedä.

Vierailija

Joko vasemmanpuoleiset kupit on myyty, minulla on samaa sarjaa ja täydennys sopisi. Mikä on hinta ja kuinka monta kuppiparia kakkulautasineen löytyy?
KK

Vierailija

Kuppi ja lautanen 10 e,valitettavasti kakkulautasia ei ole, 4 kpl löytyy aluslautasineen

Vierailija

Voisin ostaa ne 4 paria kuppeja lautasineen siis kuvassa vasemmalla olevia, jos ne ovat aivan virheettömiä. Mistähän saisin yhteystietosi. Asun Pohjois-Suomessa, joten kupit pitäisi lähettää postissa.

Vierailija

Kyllä lähettäminenkin onnistuu,sitten tietenkin ostaja maksaa postikulut. Mutta ilmottele kun näet tämän,sovitaan sitten tarkemmin.

Vierailija

Anonyymi ilmottaa toiselle anonyymille yhteystietonsa,
whaaaat?
On tämä netti todellakin ihmeellinen.
Kupit löytää uuden omistajan, ja Ystävänpalstoilta löytyy jokaiselle
uusi Ystävä, Juttukaveri, Sieluntoveri ja Elämäntoveri!

Eläköön tämä nykytekniikka, Huhhahheiiiii!!!!!!!!

Vierailija

Minäkin myyn nimettömiä kuppeja, mainitsemattomaan hintaan.
Nähtävänä kesällä kello viisi kirkonkylän Essolla.

Erkki

Vierailija

Hei! Laitatko minulle yksityisviestin? Voin vaikka soittaa sinulle päin,kun en voi laittaa yksityisviestiä.

Vierailija

Miten se yksityisviesti laitetaan ja näkyykö tämä kaikille. On vähän kummallisia mielipiteitä tuossa edellä.

Vierailija

Hei. Viesteissäni näkyy kohta,missä on että lähetä yksityisviesti. Klikkaat sitä kirjekuorta ja kirjoitat. sitä viestiä eivät näe muut kuin minä. Voit laittaa puh.numerosi niin soitan sinullepäin,jos se käy. Niin,erikoisia viestejä.. eivät kai tajua että tämä on myös kirpputori:)

Vierailija

Anonyyminä ei näy se kirjekuoren kuva. Kuppien ostajan täytyisi ensin
rekisteröityä ja kirjautua, sitten hän vasta voi lähettää merjamargareetalle
yksityispostia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat