Oletko peli riippuvainen?

Vierailija

Kuinkas moni uskaltaa tunnustaa tämän asian?
Itse voin sanoa ,että olen siltä osin,että joka pvä Kenoan ja joka vk Lottoan.En kovin suurilla panoksilla,mutta en voi olla pelaamattakaan...silloin voin tunnustaa olevani peli riippuvainen.Voittoja tullut hyvin minimaalisesti.
Olen yrittänyt päästä irti,mutta tuloksetta.Siksi olen hyvin niukka rahanen eläkeläinen.

Kommentit (13)

Vierailija

En tunnustaudu peliriippuvaiseksi.
Pelaan kyllä lottoa tai kenoa yhdellä rivillä, silloin tällöin. Jos on voittoa tulossa, niin se onnistuu tuollaikin.
Kaupan tai huolto-aseman hedelmäpelejäkin toisinaan kokeilen. Maksimissaan 1-2 euroa ja lopetan siihen,
vaikka oisin voitollakin. Ei pidä onneaan liikaa koetella, voi rahat huveta nopeastikin koneen uumeniin takaisin!
Netissä kyllä aikanaan pelasin ilmaispelejä paljonkin. mutta nyt sekin vähentynyt.
Peliriippuvuus on kyllä joillekin isokin ongelma. Olisiko siinä enempi kyse jännityksen hausta tai arkipäivän
sisällöttömyydestä, kuin siitä suuresta jack-potista?
En ole minäkään suuria voittoja mistään saanut. Edes mistään kilpailustakaan koskaan mitään palkintoa osunut
kohdalle.

Vierailija

Minä olen aivan toinen ääripää. Minulla ei ole minkäälaista peliviettiä. Kummastelen vaan, mikä niissä peliautomaateissa ihmisiä pidättelee.

Vierailija

Lainaus:

Minä olen aivan toinen ääripää. Minulla ei ole minkäälaista peliviettiä. Kummastelen vaan, mikä niissä peliautomaateissa ihmisiä pidättelee.

Paheiden summahan on vakio joten mitähän pahaa anonyymi sitten tekee?

Pelaako anonyymi sijoittamalla tai vaikkapa terveyden kustannuksella ja onhan sitä silmäpeliäkin jota voi harrastaa. Joten on näitä eri mahdollisuuksia pelata koska ei peliriippuvuus ole aina pelkiä kolikoita.

Minäkin olen yrittäny ET-lehden mahjong peliä enkä ole päässyt kuin 10800 pisteeseen vaikka joka päivä pelaisi.

Kolikkoautomaateissa lukee "kansan terveydelle" paitsi Viking Linen aluksissa olevissa automaateissa taitaa olla tuotot Ahvenanmaan hyväksi tai sinne päin minä kun en osaa ruåtsia.
En kyllä ole huomannut terveyteni parantuneen mitenkään vaikka luvataan.

Spelaillaan mutta harkiten!

Vierailija

Lainaus:

Juu, en minäkään automaateilla pelaile. Joskus harvoin laivalla, lasten seuraksi. Heistäkään ei onneksi ole tullut peliriippuvaisia.
Sitä vastoin tunnustaudun nettipeli-riippuvaiseksi. Tarkoitan ilmaisia nettikilpailuja, niihin osallistun päivittäin. Mutta eipä mene rahaa niihin, ja aina joskus voi onnistaakin.
Jos minulle tulisi rahapeleistä taloudellinen ongelma, niin menisin kyllä saamaan apua. Muistan lukeneeni, että tähänkin riippuvuuteen on hoitoa tarjolla. Eikä kannata ujostella avun hankinnassa, kohtalotovereita on paljon.

Vierailija

Päihdelinkki.fi -osoitteessa on tietoa kaikenlaisista riippuvuuksista.
Itselläni on riipuvuuksiin taipuvainen luonne.
Sen tajuttuani kierrän kaukaa peliautomaatit.

Kerran meni ruokarahat automaattiin, ja tiedän monta eläkeläistä, jotka pelaavat yli varojensa
lottoa yms.
Peliriippuvuus on paha juttu eikä se näy välttämättä päällepäin.
Paitsi jos menee lääkkeisiinkin varatut rahat pelaamiseen.
Ja vuokra jää maksamatta......."Jospa sittenkin voita lotossa, vuokra-rahatkin saan...."

Raha-automaattiyhdisty edistää tätä sillä tavoin, että joissakin paikoissa voi pelata pankkikortilla, jos
sattuu kolikot omasta taskusta loppumaan mutta pankkitilillä on vielä.Hyi-hyi yhdistykselle!!!!!

Pari kuivilla olevaa alkoholisti-tuttavaa roikkuvat ostoskeskuksessa peliautomaateilla tuntikausia.
Se pelaamisen "jännitys" on tullut juomisen tilalle.Fyysisesti kropalle terveellisempää varmaan,
mutta taipumus riippuvuuksiin siis tallella?
Kaikenkaikkiaan vakava juttu, kun pelaaminen "karkaa lapasesta".Onnenjumalatar Fortuna on petollinen!

Vierailija

Kyllä tulee joka viikko pelattua , lottoa ja muitakin pelejä
Rahaa menee viikossa jotakuinkin 20-30 euroa peleihin ja eikä se minusta ole paljonkaan, nehän vois mennä vielä turhempaankin. Kaikki on suhteellista, ja eikä ne pelaamani rahat ole pois mistään ruokarahoista

Vierailija

Minulla ei ole-onneksi-varaa mihinkään ylimääräiseen....
siispä en pelaa rahapelejä, en polta tupakkia enkä juo alkoholia.

Jos mulla olis 120 € "ylimääräistä" per kk, en todellakaan pelaisi niillä, vaan hommaisin
ittelleni vuodessa kertyneillä 1440 €:lla kylpyläreissuja tms mukavaa.

Ei silti, jokainen käyttää omat rahansa ihan miten itse parhaaksi näkee.
Vaikkapa juo ne........

Vierailija

Lainaus:

Kuinkas moni uskaltaa tunnustaa tämän asian?
Itse voin sanoa ,että olen siltä osin,että joka pvä Kenoan ja joka vk Lottoan.En kovin suurilla panoksilla,mutta en voi olla pelaamattakaan...silloin voin tunnustaa olevani peli riippuvainen.Voittoja tullut hyvin minimaalisesti.
Olen yrittänyt päästä irti,mutta tuloksetta.Siksi olen hyvin niukka rahanen eläkeläinen.

Kyllä mie uskalan tunnustoo. Melekosen varmasti oun pelriippuvaine. Joka päivä ja montakertoo päiväsä peloon. Pasijanssii. Ko ei ou aina muutakaa tekemistä

Tällä viestilä en halluu mitennii halaveksuu imeisten rahapelriippuvuutta. Joskus uuvempana ollesan miekii huoltoasemila ja kauppoin eteisisä pelasin josko vaikka minkälaista räplättii van sittä mie tein siitä lopun. Onneks itele tul järki piähän. Takavuosina näin useinnii yhen vanahan eläkeläis miehen joka ol pelriippuvainen. Pelas eläkkeesä kai meleko yhettömii niihi räplättilöihe. Muistan sen mite hiä voitola ollessaa ol lupsakka ja naurattel ja pelas. Ja ko ol häviölä ni kiroil ja haukku kaikki huoltoasemala olijat ja pelas. Ja tako nyrkilä koneen nappuloita ja pelas niim pitkää ko eläke piisas.

T:suapisti

Vierailija

Voe tokkiisa. Minä en pelloo muuta ko silmäpeliä ja sehän on aivan ilmaista, ei tarvihe rahhoo siihen, vuan saattoo suaha ukon kutkaleen vierellen kulkomaan ja yhteisiä polkuja talloomaan.

Vierailija

Lainaus:

Voe tokkiisa. Minä en pelloo muuta ko silmäpeliä ja sehän on aivan ilmaista, ei tarvihe rahhoo siihen, vuan saattoo suaha ukon kutkaleen vierellen kulkomaan ja yhteisiä polkuja talloomaan.

Kyllä minäi sitä suattasin pelata. Van. Yksinää tahikka peili iessä sei oo ollenkaa mukavoo. Ja kaupala käyvesä ai aina kehtoo niie kassatyttölöihe kansa pelata ko ovat suurin osa nii nuoriihi nottei niitä uskala oikee ies silimii maksaissaa kahtoo ko pelottaa notta. seuraavana päivänä poliisi on oventakana ja kourasa syyte petoviliasta.

Vierailija

Missee päin se suapisti assuu. Tiällä olis vanhempi virriili ja soma naenen. Ei tarttis peljätä sinunkaan, jotta petofiiliksi luulisivatten, kun silmää toisillemme vinkattaisiin. Naenen se on vanhempikkii. Taijatko olla ies vappaa?

Vierailija

No,no romanssin poikasta taitaap koht sillään tiäl pukata,hyvä juttu!!!Vappaat miehen köriläät kaik tokkii ilmottautukaa vai sit tiäl,jos ei muuval.

Vierailija

Lainaus:

Missee päin se suapisti assuu. Tiällä olis vanhempi virriili ja soma naenen. Ei tarttis peljätä sinunkaan, jotta petofiiliksi luulisivatten, kun silmää toisillemme vinkattaisiin. Naenen se on vanhempikkii. Taijatko olla ies vappaa?

Miehä asun tiälä itäsesä suomesa. meleki susjrajala. ai ni vapaako? miekö? mite sennyt ottaa. Avio- tai avoliitosa en ou. Eikä ou vakituista kottaraista muutenkaa kierroksesa enkä irtonumeroita harrasta. Elikkä ihten vieree sitä tänäi iltana köllähän. van minoun viäränlaisen vuokra-asunon ja kyynäräkeppien vanki. notta. vapaa en ou. - vaivostan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat