Meillä "kummittelee"!

Vierailija

Pidän itseäni ihan järkevänä (?) ihmisenä, mutta eräs outo ilmiö sai minut epäilemään
jo omaa mielenterveyttäni....
Olohuoneen seinällä ikkunan vieressä on Juniorin eskarissa tekemä esine, aika korkealla,
johon on laitettu muovikukkia, lyhyitä ja pitkiä.

Havahduin huomaamaan, että ne kukat olivat aivan selvästi eri asennoissa kuin aikaisemmin.
Itse en ollut niitä siirrellyt.
Ihmettelin asiaa lähipiirissäni, ja pohdiskeltiin ilmiötä.
-olisiko joku minun huomaamattani siirtänyt niitä?
-no siitähän oli juuri kyse,halusin tietää,kuka kukkia siirteli ilman lupaa ja huomaamattani!

Asiaan alkoi jo liittyä koomisia piirteitä ja pohdiskeluja.
Teinit ehdottelivat kummituksia ja poltergeist-ilmiötä,jotka tylysti tyrmäsin.
Olisin mielelläni syyttänyt Teinejä "kujeilusta" minun kustannuksellan, mutta ilmiö toistui usein, vaikka
he eivät olleet koko rakennuksessa.
Aikuiset miettivät aiheuttavatko reseptilääkkeeni ehkä aivotoiminnan häiriöitä,
ja keskenään, pitäisikö minun mennä lääkäriin kertomaan "ilmiöstä?
Nörttiteini sanoi mielipiteenään:
"Mummo ei ole hullu, minäkin olen huomannut että kukat ovat liikkuneet ,kun olen ollut olkkarista
poissa,eikä siellä ole ollut ketään.Asennetaan videokamera, niin selviää, millä tavalla kukat liikkuvat"
Lainattiin sellainen, ja Nörtti asensi laitteen ikuistamaan olohuonetta....
Tulos oli sellainen, mikä ei ollut tullut kenenkään mieleen.
Olohuoneessa ei ole ketään....
ai ei ketään?
Kissa tassuttelee olkkariin, hyppää tiekkaripöydälle, siitä kirjahyllyn päälle.
Siitä on helppo ulottua vanhanmallisen ikkunaverholaudan päälle,
tassutella sitten sen toiseen päähän,ja huitoa tassulla juuri ja juuri ulottuvilla olevia muovikukkia....
Olen kiitollinen nykytekniikasta.Ilman sitä minut olisi leimattu höperöksi, ja kenties määrätty lääkkeitä,
joita syömällä olisin tullut oikeasti höperöksi.
Monella "oudolla" ilmiöllä on usein ihan tavallinen,arkinen selitys ;D
"Ensin tutkitaan, sitten vasta hutkitaan"

Kommentit (6)

Vierailija

Minulla käy avustamassa eri henkilöitä koska olen pyörätuolissa.
Jotkut oppivat ihan "kantapään kautta" huushollini "erikoisuudet"
En aina ole muistanut/jaksanut/pystynyt kertomaan kaikille niistä.

Eräs avustaja kieltäytyy tulemasta huusholliini enää.
Hän sai "lähes sydärin" keittiössäni...
Minun keittiössäni ovat kaikki tarpeelliset tavarat alakaapeissa, koska en pyörätuolista
hyvinäkään päivinä yläkaappeihin ylety.

Tämä uusi avustaja avasi raollaan olevan (silmien tasolla) kaapin kokonaan auki etsiessän jotain..
Olin kyllä sanonut, että kaikkielintarvikkeet yms ovat alakaapeissa.
Oven aukaistuaan hän koki elämänsä yllätyksen, kun sieltä
kiilui "tulenpalavat silmät"ja kuului kaamea sähinä ja "Mjoouuuh!" uuden sähinän säestyksellä.
Minun rakas Kolli se oli kovin närkästynyt, kun häntä häirittiin päiväunillaan kaapin hämäryydessä!
Pelkkä maininta "Minulla sitten on kissoja" ei riittänyt häntä ei-kissaihmisenä tuleviin tapahtumiin?
Hänelle se sitten olikin "veret seisauttava" kokemus...
Olisi kiva jos avustajat ei aina vaihtuisi vaan olisi suht. samat henkilöt.....
Luulen kyllä että toimistossa on tieto kissoistani, mutta silti voi tulla henkilöitä, jotka ovat
eläimille allergisia tms.
Miksiköhän tieto ei kulje?

Vierailija

Mukavia kummitusjuttuja! Kiitos kissojen omistajille hauskoista kevennyksistä. Samalla tuli taas kerran todistetuksi, että kummituksia ja muita henkiolentoja ei ole, oudoilla tapauksilla on selityksensä.

Vierailija

Lainaus:

joopa,joo!!mitähän tuohon lisäisi??jos ovat totta niin :kohta uskon,että kissatkin lentää.

Uskon kyllä jutut.Kissat eivät osaa lentää, mutta hypähtävät kohteesta toiseen sangen ketterästi.....
Kun on jakkara jossain sopivassa kohdassa,matka jatkuu ylöspäin,kevyesti.

Itse ihmettelin aikoinaan kesällä nokisia kissantassun jälkiä vaalealla matolla....
En olisi uskonut, että Katti loikkaisi tuolin selkänojalta pystyuunin päälle....Siellä oli nokea, joka
karissut uunin päälle peltiä avatessa...Meni jonkin aikaa ennenkuin "arvoitus" ratkesi...
Nykyisin tulee siis siivottua uuninpäällyskin huolellisesti, ja Katti makoilee siellä mielellään, etenkin kun
uunia on lämmitetty....

Vierailija

Lainaus:

joopa,joo!!mitähän tuohon lisäisi??jos ovat totta niin :kohta uskon,että kissatkin lentää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat