Läheisen kuolema

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Menetin läheiseni aivan hiljattain. En olisi koskaan uskonut kuinka paljon surua ja voimattomuutta ihmiseen mahtuu. Aamun ensimmäinen ajatus on hän, samoin viimeinen illalla ennen ohutta unta.
Ainoa päässä pyörivä sana on miksi. Miksi? Eikä vastausta ole.
Toivon kaikille läheisensä menettäneille voimaa jaksaa surussa, katsellaan kuitenkin valonsäteitä päivisin luonnossa. Niistä ehkä saamme energiaa raskaisiin aikoihimme.

Läheinen

Kommentit (2)

Vierailija

Vanha klisee mutta totta:suru läheisen kuolemasta vaimenee taustalle ajan kuluessa.
Itse eilen ihmettelin kun tytär lapsensa kanssa tuli käymään, vaikka on niin kiireinen yleensä.
Käy harvoin...
Tänä aamuna tajusin, että on joulukuu. Mieheni kuoli jo vuosia sitten, ja meidän
hääpäivämme on parin päivän päästä.....
Tytär kävi kai tarkistamassa, olenko miten allapäin, koska ensimmäinen vuosi otti todella koville...

Niin se suru vaimenee ja elämä voittaa.Olen iloinen että lapseni ottavat minun tunteeni huomioon,
aina en sitä varmaan ymmärräkään, kuinka he ovat olleet huolissaan jaksamisestani yksin eteenpäin.

Nyt etsiskelen mukavaa laulua,jonka laitan hääpäivänä Facebookiin läheisten näkyviin,jolla kerron että
vieläkin kaipaan miestäni, mutta elän silti tyytyväisenä tätä tavallista arkea.Minulle musiikki on ollut
apuna niin surussa kuin ilossakin.
Leski -02

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat