Kommentit (13)

Vierailija

Turhaa käyttää muuta kuin googlea, yleensä nämä hakukoneet hakevat kuitenkin kaikki saman sivun jota on etsimässä,
Selain on tärkeepikin juttu niissä on paljonkin eroja,tässä yleisimpiä.
Explorer
Firefox
Google chrome
Safari
Opera
itselläni on tuo paksulla tekstillä kirjoitettu, kehuvat sitä nopeimmaksi, vaan en tiedä, käytössä niissä pieniä erjoja joitakin on näppärämpi käyttää, ja on monipuolisempia.

Vierailija

Lainaus:

Turhaa käyttää muuta kuin googlea, yleensä nämä hakukoneet hakevat kuitenkin kaikki saman sivun jota on etsimässä,
Explorer
Firefox
Google chrome
Safari
Opera
itselläni on tuo paksulla tekstillä kirjoitettu, kehuvat sitä nopeimmaksi, vaan en tiedä, käytössä niissä pieniä erjoja joitakin on näppärämpi käyttää, ja on monipuolisempia.

Mulla on tuo Firefox- selain ja hyvinpä on tulikettu toiminut, aiemmin käytin MIcrosoftin selainta mutta jotenkin tää tuntuu paremmalta. Googlettamalla minäkin tarvitsemani tiedot haen.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Explorer
Firefox
Google chrome
Safari
Opera

Mulla on tuo Firefox- selain ja hyvinpä on tulikettu toiminut, aiemmin käytin MIcrosoftin selainta mutta jotenkin tää tuntuu paremmalta. Googlettamalla minäkin tarvitsemani tiedot haen.

Minä käytän "tulikettua" jos vaki selain ei jotain sivua aukaise.
Harvemmin näin kuitenkaan käy.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Mitä eroa on eri hakukoneilla?
Nimim. "Uusi netissä"

Ne ovat erilaisia!

olipas tyhjentävä vastaus ?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat