KARI TAPIO ON POISSA!

Vierailija

Heräsin tähän suru uutiseen:Kari Tapio on poistunut keskuudestamme!Aivan mahdoton ajatus.Hän on laulanut vuosikymmenet sydämiimme mitä ihanimpia lauluja,hän laulaa edelleen ja aina.Hän jää meille suurena taiteilijana.Hän elää lauluissa ja muistoissamme.Häntä ei korvaa mikään,ei kukaan.HÄN OLI AINUT KERTAINEN!!

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Voi itku! Miten ikävää.Hän kuitenkin tulee elämään laulujensa kautta.Pidin hänen lauluistaan kovasti.
Hän oli monen tunteiden tulkki:

Vierailija

Toivomus: Kun laitatte näitä musiikkilinkejä voisitteko laittaa
niiden alle tai ylle myös kappaleen nimen, niin ei tulisi samoja
linkkejä ja tietäisi heti minkä haluaa kuunnella, jos ei kaikkia.
Kiitos!

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Millaisia muistoja teillä on Kari Tapiosta? Oletko ollut konsertissa, missä ja milloin? Onko sinulla Kari Tapion levyjä? Entä mikä on Kari Tapion paras kappale?

Sari

Vierailija

Osaanottoni omaisille.
Hyvä laulaja on onneksemme tallentanut äänensä lukemattomille levyille, joita lainaan kirjastosta. Kuuntelen usein hänen levyjään, koska olen niiden voimalla itsekkin kamppaillut takaisin norm. elämään. Konsertissa olen ollut kerran ja tansseissa samoin. Tykkään, mutta kun se äänen voimakkuus nousee minulle liian korkealle. Kiitos että hän osasi käyttää laulutaitoaan ja kykyään jonka oli saanut, meidänkin iloksemme !

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olimme 50-vuotisjuhlieni jälkeen tanssipaikalla. Siellä esiintyi Kari Tapio.
Hain korttiin nimmareita, siinä kerroin olevani päivänsankari.
Hän kirjoitti omistuskirjoituksen ja Onnittelut viisikymppiselle.
Todella ystävällinen ja lämmin persoona !

XBrinna
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Osaanottoni omaisille.
Ihana ääni on poissa, mutta onneksi meille jää hänen musiikkinsa. Pidän kovasti Kari Tapion äänestä. Itselläni on levyjä ja kasetteja jotka ovat soineet monessa elämäntilanteessa ja varmasti soivat edelleen.
Live konsertissa en ole koskaan ollut, mutta monia konsertteja olen nähnyt TV:n kautta.

En usko että hänellä olisi yhtään huonoa kappaletta, kaikki ovat hyviä . Olen kuunnellut radiota tänä aamuna, kuulin sieltä useita joita en ole ennen kuullutkaan. Esim. Atlanti ja Maria Dolores olivat aivan ihania, myös joku hänen joululevyltään oli tosi koskettava.

En osaa nimetä yhtään mikä olis ylitse muiden.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat