Kommentit (7)

Vierailija

Minua on vaivannut myös kipeä olkanivel, oikea olkapää on pahempi. Lääkäri kertoi sen olevan niveltulehdus.
Söin alkuun tulehduskipulääkkeitä viisi viikkoa. Ei tulosta. Kahden kortisonipiikin jälkeen kipu oli muutaman viikon lievempi. Nyt oikea olkapää on taas samassa jamassa. Lääkäri kehotti venyttelemään, Se hiukan helpottaa.
Olen aika tuskastunut koko asiaan, se hankaloittaa elämää aika tavalla.

Vierailija

Pitäisiköhän vaihtaa nimimerkkiä, kun joku on ottanut käyttöön pidennetyn saman nimim. Tulee mahdollisesti sekaantumisia ja väärinkäsityksiä.

Vierailija
mimmu

Pitäisiköhän vaihtaa nimimerkkiä, kun joku on ottanut käyttöön pidennetyn saman nimim. Tulee mahdollisesti sekaantumisia ja väärinkäsityksiä.

Mimmumummeli on rekisteröitynyt 08.09.2009 ja
mimmu 13.09.2009

onhan se eri nimimerkki, ei varmaan tule sekaannuksia,
don´t worry :)

Vierailija
Mimmumummeli

Minua on vaivannut myös kipeä olkanivel, oikea olkapää on pahempi. Lääkäri kertoi sen olevan niveltulehdus.
Söin alkuun tulehduskipulääkkeitä viisi viikkoa. Ei tulosta. Kahden kortisonipiikin jälkeen kipu oli muutaman viikon lievempi. Nyt oikea olkapää on taas samassa jamassa. Lääkäri kehotti venyttelemään, Se hiukan helpottaa.
Olen aika tuskastunut koko asiaan, se hankaloittaa elämää aika tavalla.

Kipulääkkeitä ei kannata syödä, peittää vaan oireet ja kipu pitkittyy. Tässä jumppaohje: Nojaa käsivarret suorina seinää vasten ja "kävelytä" sormiasi painamalla niitä seinää pitkin ylös ja alas. Tuo liike tehoaa useisiin olkanivelvaivoihin. Tee liikettä joka päivä, vaikkapa useamman kerran päivässä, niin huomaat tehon. Muutama minuutti kerrallaan riittää. Kokeile!

Vierailija

Tulehduskipulääkettä nimenomaan pitää syödä, jotta käden liikkuvuutta kykenee ylläpitämään. Lääkkeistä kieltäytymistä voi ehdottaa vain sellainen, joka ei ole adhesiivista kapsuliittia kokenut.

Lääke ei tee olkaa ja kättä kokonaan kivuttomaksi, mutta helpottaa oloa sen verran, että kättä voi yleensä käyttää tai sen kanssa kykenee nukkumaan.

Täysi liikkumattomuus tai nukkumattomuus kipujen kanssa jopa vuoden ajan ei ole järkevä vaihtoehto.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat