Vierailija

haluaisin kuulla, minkälaista seuraa kukakin netistä etsii?

Sivut

Kommentit (75)

HEI
KYSYIT MILLAISTA,TÄNÄ PÄIVÄNÄ ON PALJON YKSINÄISYYTTÄ ,NETTI ON KIVA TAPA SAADA PÄIVÄÄN PIRISTYSTÄ JOKO ITSE KIRJOITTAMALLA KIVOJA KOMMELLUKSIA ,MATKAKERTOMUKSIA YM ,VIIME VIIKOLLA TULI TIETO ETTÄ SUOMESSA ASUU NOIN MILJOONA SINKKUA ,TUO MÄÄRÄ SAIMINUT PYSÄHTYMÄÄN JA MIETTIMÄÄN ,MITÄ ON ELÄKELÄISEN ARKIPÄIVÄ ,MITÄ ON MEIDÄN VANHUUS JA TÄHÄN SISÄLTYY PALJON KYSYMYKSIÄ, JATKETAAN TÄSTÄ HYVÄÄ VIIKKOA KAIKILLE TV E

Mielipiteiden vaihtoa. Keskustelua.. ehkä ystävä lenkkipolulle. Kiertämään Töölönlahtea ja kahville villa Kiveen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moi anonyymi ja mutkin ei niin perin yksinäisyyttä potevat!
Muutama viikko sitten pääkaupunkiin muuttaneena eläkeläisenä olen pohtinut miten täällä tutustuu uusiin ihmisiin. Entisellä asuinsijallani harrastin teatteria ja elokuvia. Vapaaehtoistyössäkin puuhastelin. Täällä välimatkat tuntuvat pitkiltä mahdollisiin harrastuksiin. Tarjoaakohan Helsingin kaupunki eläkeläisille edullisia kuntosali- tai uimahallikäyntejä? Lähinaapurista olisi tervetullut seuralainen harrastuksiin etenkin iltaisin. Olisiko hyvä ajaus soittaa naapurin ovikelloa ja pyytää leffaseuraksi?

Asun maaseudulla pienessä kylässä ja kaipailen yhteyksiä kaltaisiini kroonisesti sairaisiin mutta silti elämänhaluisiin ja hulvattomiin kohtalotovereihini. Vammaisuudestani huolimatta olen innokas kokeilemaan kaikkea uutta mihin vain pystyn ja pidän suunnattomasti elämän eri alueisiin liittyvistä keskusteluista. Teen vapaaehtoistyötä borrelioosia eli Lymen tautia eli punkinpurematautia sairastavien hyväksi sillä sairastan itsekin tuota tautia.
Niin ET:ssä kun monessa muussakin aikakausilehdessä kirjoitellaan kauniisti ja rohkaisevasti miten ikääntyvien ihmisten tulisi elää ja miten he elävät ollakseen virkeitä ja hyvinvoipia. Arvelen että monen kaltaiseni mielestä nuo kirjoitukset eivät koske meitä vakavasti sairaita jotka kamppailemme ympäri vuorokauden ongelmiemme kanssa. Tällä sivulla voisimme vaihtaa kokemuksiamme ja antaa tukea toisillemme.

Olen kova kirjoittelemaan, joten on ihanaa joskus istahtaa koneen ääreen ja saada kirjoittaa jollekin kuulumisia. Sitten vielä mukavampaa on saada vastauskin. Minulla on ollut onni matkassa, kun sain kivan kirjoittelukaverin Pohjois-Karjalasta. Ja MIEHEN!

Hei kohtalotoveri!!
Kertoisitko enemmän taudin kuvastasi. Olen itse sairastanut myös borrelioosin, mutta kuvittelisin parantuneeni. Kuitenkin minulle on tullut kaikenlaisia oireita joita ei ole aiemmin ollut ja jostain olen ymmärtänyt, että ne voisivat olla myöskin ko taudin aiheuttamia. Siitä syystä mielenkiintoni heräsi. Olen ollut vähän lepsu ottamaan asiaa esille uudestaan kun mitään aivan konkreettista todistetta ei ole että oireeni johtuisivat ko taudista. Jään kuulolle.

Hei eläkeläinen. Niin kauan kuin on voimia ,kannattaa lähteä liikkeelle. On olemassa monenlaisia yhdistyksiä, joihin voi mennä mukaan. Aikuisopistot järjestävät mielenkiintoisia luentoja. Entäs elokuvat! Siellä ollaan kyllä yksin, mutta saahan ainakin uutta ajateltavaa. Minä pyrin käymään lenkillä ja juttelen mielelläni ihmisen kanssa, joka sattuu sopivasti kohdalle. Pienet koululaiset ovat muuten kiitollista juttuseuraa. Älä jää yksin kotiin ! Terveisin Seniori

Hei kaikille!
Olisi ihanaa löytää joku, jonka kanssa voisi mennä kävelylle, pyöräilylle, matkalle, marjaan, sieneen tai vaikka minne. Siis ystäväksi, kaveriksi nainen tai mies, ihan tavallinen tai ihan erikoinen, miten vaan.
Kuusi vuotta pääkaupunkiseudulla hieman vieraana toisten samanlaisten joukossa. Työssä vielä 64 vuotiaana. Omasta syystä kai yksinäinen. Missä samanlaiset meikäläiset voisivat tavata? Kuka järjestäisi meille yli kuusikymppisille megatapaamisen?
t. Only lonely

Huomasitteko jo, että tuolla omassa profiilissa voi laittaa ruksin, että hyväksyn yksityisviestit. Sitten voi lähettää yksityisviestejäkin, jos ei halua nimellä kirjoittaa.

ETSIN KESKUTELUKUMPPANIA JOKA ON KIINNOSTUNUT SAMOISTA ASIOISTA KUIN MINÄ.
KERROINKIN JO...TOSIN KAPPALE JAKO MENI PIELEEN....
JOS SYNKKAA SITTEN KATSON MITEN JATKUU...

Hei kaikille. Olen äskettäin muuttanut uuteen asuin ympäristöön maaseudulle,haluaisin tutustua varttuneisiin miehiin tai naisiin joiden kanssa vois harrastaa ulkoilua ja henkeviä keskusteluja kaikesta maan ja taivaan väliltä.
asun Pirkanmaalla mukavaa syksyä kaikille tv.helena

Borrelioosin jälkeensä jättämät ongelmat eivät ole varmaan kovin yleiseti tiedossa, joten tässähän olisi ET-lehdelle haastattelun paikka. Esim. yksi päivä ohjelmineen ja vaikeuksineen voisi valottaa tlitanteen hankaluutta ja auttaa kenties muita samojen ongelmien kanssa painivia.

Nettituttavuudet ovat rikastuttaneet elämääni monin tavoin, ja olen tutustunut uusiin ihmisiin ulkomaita myöten. Ikä- ja muut rajoitteet kannattaakin unohtaa ja mennä ennakkoluulottomasti eteen päin. Jokaisella on se oma tarinansa kerrottavana.

Hei kaikki,
On tosi kiva lukea näitä kirjoituksia. Omat vaivatkin unohtuvat hetkeksi, kun huomaa, ettei kaikilla muillakaan aina mene niin kaksisesti. Yritetään tehdä toistemme elämästä edes hiukan valoisampi näillä jutuillamme.
Terveisin Aluisa

Hei. Tämä toiveesi oli aivan kuin minua varten,tekisin mielelläni mukavia matkoja kylpylöihin ja kauemmaksikin
mutta mieheni ei oikein kiinnostu,eikä minulla ole lapsia eikä oikein hyvää nais tuttavaakaan kenen kanssa vois
yhdessä matkustella.
Jutellaanko lisää mukavaa syksyn jatkoa helinä Pirkanmaa

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat