Vierailija

Netti on uusi tapa tutustua ihmisiin minulla. Toivon löytöväni mukavaa juttuseuraa ainakin aluksi. En tiedä mistä aloittaisin keskustelun. Heitä sinä "pallo". Yritän otta kopin.

Kommentit (17)

Hei, sinä joka haluat tutustua ihmisiin netin kautta , tämä on hauska nykyaikainen tapa tutustua uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin. Meillähän on ikävä aina "toisen luo"--olemme laumasieluja.
Saitko kiinni "pallo oli iso ja värikäs"

Mielipiteiden vaihtaminen. Uutisten kommentoiminen. Makuasiat... kala keitettynä vai paistettuna.
Miten rikasta ja rakasta on olla jos/kun on joku jolle jaaritella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Elokuun sateinen ilta, mustikoita poimittu piirakka leivottu, maistui tosi hyvältä mansikoiden kera.
Kalevan kisat pauhaa TV.ssä. Siinä lauantai illan viihde . Voishan sitä jaaritella niitä näitä??

4.9.2009. SYKSYISET TERVEISET TÄÄLTÄ POHJOISESTA ROVANIEMELTÄ.RUSKAA ODOTELLESSA KIRJOITTELEN.MUUT MARJAT ON POIMITTU ,MUTTA PUOLUKAT PUUTTUU.KAUNIITA SYKSY ILTOJA

4.9.2009 Kiitos terveisistä! Tuli tänne Helsinkiin. Aroniamarjat kerätty. Huomenna kanttarellien vuoro. Milloin ruska Rovaniemelle tulee?

etsin ystäviä joiden kaa vois laittaa sähköpostia,kirjoitella iloista , suruista, elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.

Tämähän on hauskaa.Tälläiselle sivulle on mukava kirjoitella niitä näitä.Olen vasta tutustunut tähän ET:n nettiversioon ja täytyy todeta,että tämä on mukavaa.Olen surffaillut vähän joka sivulla ja todennut,että tämä on mun juttuja.Pidän kirjoittamisesta ja on kiinnostavaa "kuunnella" mitä toiset puuhailevat ja tekevät.Itse korjasin maasta äsken jättisuuret kesäkurpitsat.Ei niitä voi edes käyttää,ovat ihan puumaisia,annoinkin niiden vaan kasvaa seuratakseni millaisia niistä tulee.Tänään on ollut upea päivä.Olen ollut melkein koko päivän pihalla.Huomenna alkaa taas arki ja työ. Terveisin Marjutti.

Hei

Sinun pitää tehdä siitä suuresta kurpitsasta lyhty.....Minun parvekkeeella on maatupakka kasvanut valtavan ruureksi peittää kohta koko lattian, ja eikös se ole vain yksi vuotinen??
Mukavaa syksyn alkua...
t. Kipsakka

Olisipa mukava löytää kirjekaveri ja kertoilla kuulumisia . Olen itse omaishoitaja joka olen ollut monessa mukana, mutta nyt ovat ystävät ja tuttavat melkolailla häipyneet. Kuulunee asiaan kun ei voi omaistaan jättää ja lähteä mukaan harrastuksiin. Olen 68 v. ja asumme Oulun seudulla. Jään odottamaan jännityksellä kuuluuko mitään? Oikein mukavaa sunnuntaipäivää ja kaunista syksyä. mariaterttu

Hei, mariaterttu!
Olen Sinua pari vuotta vahempi ja leskenä jo yhdeksän vuotta. Harrastan lintuja, bongariksikin sanotaan.
Olisi todella mukava vaihtaa kuulumisia. Minulla on yksi ystävä sielläpäin. Minä olen Etelä-Pohjanmaalla,
likellä Keskipohjanmaata. Jos löytyisi muitakin lintuharrastajia olisin kiinnostunut.
Tämä on uutta juttua minulle, enkä tiedä miten tätä jatketaan . Tälläkö palstalla vain?
Syysterveisin Anna-Maija

Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille täältä Savosta. Mukavahan täällä on lukea toisten juttuja ja kuulumisia.
Täällä ruska ei ole kovinkaan kaunis, koivunlehdet etupäässä vain keltaisia, jotkut pihlajat ja vaahterat ovat punertavia lehtiä täynnä. Vääjäämättää olemme menossa kohti myöhäissyksyä.
Oikein hyvää talven odotusta kaikille.
Ensi lunta odotellen Aluisa

Heippa!
Lukiessani noita edellisiä viestejä, Tässä on kulunut vähän aikaa, kun kukaan ei ole käynyt tällä sivulla.
Silloin on ollut ruska ja syksyn satotyöt käynnissä.
Nyt on joulu muutaman päivän kuluttua ja vuosi vaihtuu uudeksi, silloin mieli aivan piristyy kun ollaan kevättä kohti menossa. Päivät pitenee ja aurinkokin löytyy.
Kaikesta huolimatta me kaipaamme ihmistä kenen kanssa kemiat kohtaavat ja voidaan vaihtaa ajatuksia, tai harrastaa yhdessä. Jos välimatkaa on liian paljon. Tämä netti onkin oiva apu yhteyden pitämiseen!
Itse löysin tänne vasta eilen! Tässä tämä päivä onkin kulunut teidän juttuja lukien!
Toivotan täälläkin Oikein Hyvää Joulua! Kirjoitellaan. Terv solopel

Hei solople,
Tervetuloa joukkoomme. Täällä on käyty keskustelua monista asioista koko syksy, mutta hyvin ehdit vielä mukaan, olet todellakin lämpimästi tervetellut.
Hyvää joulun odotusta kaikille toivottelee Aluisa

aluisa

Hei solople,
Tervetuloa joukkoomme. Täällä on käyty keskustelua monista asioista koko syksy, mutta hyvin ehdit vielä mukaan, olet todellakin lämpimästi tervetellut.
Hyvää joulun odotusta kaikille toivottelee Aluisa

Kiitokset toivotuksista "aluisa"
Aiheet on hyvin mielenkiintoisia kaikki, miten mukava olla mukana keskusteluissa ja voi tuoda omia mielipiteitään julki!
Oikein hyvää jatkoa! Terv solopel

Hei solopel,
Kiitos viestistäsi. Poikkean täällä melkein joka päivä katsomassa, mitä "nettiystävät" ovat kirjoittaneet. Tähän taitaa jäädä ihan "koukkuun", vaikka muuten olenkin hieman varovainen.
Oikein HYVÄÄ JOULUA Sinulle toivottelee Aluisa

Haluaisin tutustua eläkkeellä olevaan, aitoon, reippaaseen ja rehelliseen mieheen.
Olen kiinnostunut ulkoilusta, tanssimisesta, kuntosalillakin käyn ja välillä vain olen.
"TV-urheilukin" kiinnostaa. Käyn teattereissakin.
Lasten lapset ovat tärkeitä. Jos kiinnostuit kirjoittelethan. Elämää on eläkkeelläkin.
Asun pääkaupunkiseudulla olen 168 cm ja normaalivartaloinen.
sähköpostiosoitteeni: pr78398@gmail.com

Monika ollen varsin herkässä tilanteesa stilläge ollen jurister skopinut via Monika näsa etta Muhammed enträgna muuYamme erillään ja asuntonne Karinas isas men
myntning
Olen yksin saarellani loppukesän ja kappan apa talgoxen hoidossa oel 65 blotta

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat