naisystävää hakemassa

Vierailija

hei, kaipaisin naisystävää kaikenlaisiin rientoihin Kymenlaakson alueelta tai lähistöltä. Olen todella kovia kokenut nainen,mutta lähes eheä , opiskelen vielä 51v uutta ammattia ja tunnen olevani nuori nainen.

Kommentit (7)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hyvä että puhtia riittää. Minäkin opiskelin 56-vuotiaana aikuiskasvatuksen perusopintokokonaisuuden. Eikä siihen mennyt aikaa kuin 3 kk työn ohella.
Terveisin Aluisa

Vierailija

Täällä olisi yksi ystäväehdokas Lahdesta! Olen nainen, 57v (jos iällä on merkitystä?). Työssäkäyvä, harrastan liikuntaa, käyn mielelläni teatterissa, joskus konserteissa (enimmäkseen

Vierailija

jatkoa edelliseen...... hitsi kun kone välillä temppuilee .... Siis enimmäkseen kevyempää musiikkia, mutta klassinenkin käy myös. Mutta aivan yhtä hyvin voisin lähteä kävelylle, kahville, ostoksille, syömään, muuten vaan juttelemaan ja tutustumaan, tanssimaan......
Tämä oli siis jatkoa aiheeseen Ystäviä Lahden seudulta !

Vierailija

Siis mikä ihme on tämän homman nimi. Kuinka kirjoittajat saavat toistensa viestit ja ennenkaikkea yhteyen toisiinsa?

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Anonyymi,
Älä hermostu, kyllä koneet temppuilevat meillä muillakin, mutta täytyy vaan yrittää aina uudelleen, josko onnistuisi.
Terveisin Aluisa Savosta

Vierailija

Lainaus:

Siis mikä ihme on tämän homman nimi. Kuinka kirjoittajat saavat toistensa viestit ja ennenkaikkea yhteyen toisiinsa?

Paras tapa vaihtaa yhteystietoja on yksityisviesti. Jotta voit jättää tai vastaanottaa yksityisviestin, sinun pitää rekisteröityä sivustolle (oikealla yläreunassa linkki "kirjaudu"). Laita rasti kohtaan "muut voivat jättää minulle yksityisviestejä".

Kun olet kirjautuneena ja kirjoitat viestin vaikkapa tälle alueelle, viestiisi tulee kirjekuoren kuva. (Esimerkiksi tässä viestissä näet kirjekuoren.) SIitä muut voivat jättää viestejä, jotka tulevat sähköpostiisi. VIestin lähettäjä ei näe sähköpostiosoitettasi, vaan sinä voit päättää, otatko yhteyttä viestin lähettäjään. Hänen yhteystietonsa näkyvät saamassasi viestissä.

Lisää ohjeita löydät täältä:

http://nettiet.fi/keskustelusaannot/art166-NettiET-fi--keskusteluohjeet-...

Sari Alho

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat