Vapaalle miehelle!

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei! Olen 55v,n170cm,xl-kok, pitkähiuksinen,nuorekas,vapaa nainen.Huumorintajuinen,vilkas,seurallinen eli ihan ok akka. Asun Hämeenlinnan kupeessa pienessä ok-talossa pienen koiran ja kissan kanssa. Nyt on alkanut tuntua, että ois mukavaa löytää joku mieshenkilö,joka olisi sanojensa mittainen eli mies isolla M:llä. Koska olen nuorekas,ikäistäni nuoremman näköinenkin, niin en missään tapauksessa etsi mtn pappatyylistä humppamiestä. Vaikka ystävä-ja kaveripiiriini kuuluu kaiken ikäisiä, niin parhaat ystäväni ovat n10v minua nuorempia ja heidän kanssaan tulen todella hyvin toimeen.Jos olet minua hieman nuorempi mies, väh 175cm ja pidät itseäsi hieman vanhemmista ja naisellisen pehmeistä naisista, niin otappa yhteyttä. Toiveena olisi, että viihdyt kotona, joskus yöelämässä, mökillä,mutta kaljapullo tai vastaava ei ole joka päivä nenän edessäsi.Yksi edellytys on myöskin, että haluat olla mukana myös lapsieni (aikuisten ja omat perheet) elämässä. Tietysti minäkin sinun lapsiesi. Polttaa voit,koska itsekin poltat. Etsin ihan oikeesti miestä elämääni enkä mtn onnenonkijaa. Sulla voi olla pitkät hiukset,kalju,korvis tai vast. JOS vastaat niin et mitään menetä,MUTTA voittaa voit kaiken. ELI Otahan yhteyttä!Odotan =)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat