Löytyisikö ystävää ?

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Olen 65-v leski Helsingistä ja asustelen kahden pienen koirani kanssa.
Olisi kiva löytää joku miespuolinen ystävä harrastuksiin ja yhteisiin hetkiin.

Kommentit (15)

Vierailija

HEI KANERSE ! HALUAISIN SINUUN TUTUSTUA ! KUVASTASI PÄÄTTELEN SINUN OLEVAN SOPUISAN JA KILTIN ! OLEN LAITTANUT TALONI MYYNTIIN JA VIELÄ EN OLE TEHNYT PÄÄTÖSTÄ MIHIN MENEN TÄSTÄ ! EHKÄ VUOKRAAN JOSTAIN RIVITALO-KAKSION ! MAASEUDULLE AION ASUMAAN, KAUHISTELEN ISOJA ASUTUSKESKUKSIA ! OLEN JO KIINTYNYT TÄHÄN PAIKKAANI JA ON AIKA HAIKEAA TÄSTÄ LÄHTEÄ ! TOIVON SAAVANI VASTAUKSEN VIESTIINI ! ILOISTA KESÄÄ ! T: RANE

Vierailija

Hei raunokauno,
mikset ota suoraan yhteyttä kanersen omaan sähköpostiin
et:n kautta? Näkyyhän kanersella olevan useampiakin ystävän-
hakuilmoituksia ystävähaussa.

Vierailija

Lainaus:

Älä niuhota, pikku sielu!

Kävin tsekkaan nuo ystävänhaku jutut lävit se silmiini pisti muutama todella epätoivoinen ystävänhaku, epätoivoinen syystä että yksi ja sama henkilö oli läväyttänyt useammankin ilmoituksen peräkkäin ja vielä usealle sivulle.
Tuumin että jos ystävää hakisin niin jättäisin nämä kyllä ihan omaan arvoonsa.

Vierailija

Lainaus:

Älä niuhota, pikku sielu!

Jos seurueessa on yksi keskustelija joka huutaa kaiken sanottavansa, niin saa siitä kohteliaasti sanoa. Sama on ystäväilmoituksen kanssa että huutajalle ei ehkä löydy samalla lailla seuraa kuin fiksulle ilmoitukselle. Vai tykkäisitkö itse, jos ravintolassa nainen hakisi tanssiin ja huutaisi kaiken sanomisensa. Mutta muuten niin, on kaunis päivä tänään!

Vierailija

En ainakaan minä tuosta "nettihuutamisesta" kuulovammaa saa, en myöskään silmävammaa, en edes vahinkoa sielulleni.
Minun puolestani saa kirjoittaa vaikka kissankorkuisilla kirjaimilla. - Mutta opettajat meillä on aina keskuudessamme.

Vierailija

Voi ,voi sentään.Eikös ole pääasia ,että kirjoitetaan ja yritetään löytää SE oikee ystävä?Mitä noista pikku seikoista.Onko teillä elämää ensinkään,jotka takerrutte noihin pieniin seikkoihin ,jos ei,niin :hankkikaa elämä!

Vierailija

Huomasitteko, että Kanersen aloitus on melkein kahden vuoden takaa. Kirjoittaja on voinut jo löytää ystävän.

Olen muuten samaa mieltä erään kirjoittajan kanssa isoista kirjaimista. Jos haluaa käydä fiksusta, kannattaa noudattaa keskustelupalstojen (tämänkin foorumin) sääntöjä. Mutta jokainen valitsee itse millaisena haluaa tulla nähdyksi.

Vierailija

Lainaus:
16:07
------- Olen muuten samaa mieltä erään kirjoittajan kanssa isoista kirjaimista. Jos haluaa käydä fiksusta, kannattaa noudattaa keskustelupalstojen (tämänkin foorumin) sääntöjä. Mutta jokainen valitsee itse millaisena haluaa tulla nähdyksi.

NettiET.fi keskusteluohjeet ja säännöt Toivotamme kaikki tervetulleiksi keskustelemaan ja kommentoimaan sekä viihtymään sivustollamme. Viihtyvyyden takaavat mm. tässä kerrottujen sääntöjen noudattaminen sekä kaikin puolin asiallinen, toisia kirjoittajia ja heidän mielipiteitään arvostava sananvaihto.

Keskusteluohjeet
Muista keskusteluihin kirjoittaessasi noudattaa hyviä tapoja:
• kirjoita asiallisesti ja harkitse sanojasi, älä herjaa toisia käyttäjiä
• valitse viestillesi selkeä otsikko, josta käy ilmi mitä viesti käsittelee
• jaa pidempi viesti kappaleisiin, vältä ISOJEN kirjainten käyttöä ja oikolue kirjoittamasi viesti ennen sen lähettämistä
• älä kirjoita viesteihin omia tai muiden ihmisten henkilötietoja
• älä lainaa muiden ihmisten tekstejä ilman lupaa tai mainitsematta selkeästi lähdettä
• ilmoita asiattomista viesteistä Ilmoita asiaton viesti -painikkeella

Vierailija

voihan bempöle, en ole tiennyt tätä kultivoitua sääntöä ! olen vasta vähän aikaa omistanut tämän koneen ! olen myös pahoillani, että olen kuurouttanut SINUA !

Vierailija
raunokauno

voihan bempöle, en ole tiennyt tätä kultivoitua sääntöä ! olen vasta vähän aikaa omistanut tämän koneen ! olen myös pahoillani, että olen kuurouttanut SINUA !

Oppia ikä kaikki.
Jokainen on joskus ollut aloittelija. Siitä vaan jatkamaan.

Kokonaan ei kannata hylätä isoja kirjaimia. Käyttö sallittu tarvittaessa. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat