Keskustelut

Tervetuloa keskustelemaan!

Rekisteröityneet ja kirjautuneet käyttäjät voivat kirjoittaa viestejä nimimerkillään, mutta keskusteluun voi osallistua myös ilman rekisteröitymistä. Muista, että olet sekä nimimerkillä että nimettömänä vastuussa sanoistasi. Älä kirjoita, liitä tai linkitä viesteihisi sellaista, jota et olisi valmis tuomaan julki myös nimelläsi. Kirjoita napakasti ja otsikoi selkeästi.

Jokaisen keskustelijan tulee noudattaa keskustelualueen sääntöjä. Lue ne täältä!

Suosituimmat
18.3.2020

Minkälaisia tunteita teissä yli 70-vuotiaat herätti karanteeni suositus? Itse koin sen ensin hyvin henkilökohtaisena rajoituksena, mutta sitten aloin ajattelemman kuinka se on myös itsesuojelua ja jos tällä karanteenilla selviän ilman koronaa niin olen kiitollinen.

Suosituimmat
25.12.2011

Tuolla yhdessä viestissä kerrottiin että ihmisen elämän tarkoitus on etsiä Jumalaa. Minulle tämä oli uusi asia, mutta mikäpä siinä, kyllähän tällaisenkin harrastuksen voisi hyvin aloittaa.

Suosituimmat
18.5.2017

Tänä vuonna en ole terevettä päivää viettänyt. Pännii niin vietävästi.

15.8.2011

Jääkaapissa ei ole muuta kuin valot. Pitäisi lähteä kauppaan ruuan ostoon, mutta en tiedä mitä tänään haluaisin ruuaksi laittaa. Olisiko kenelläkään helppoa, hyvää ja halpaa ehdotusta?

21.1.2017

Oletko ollut potilaana Laakson sairaalassa tai onko omaisesi ollut siellä? Olitko tyytyväinen sairaalassa annettuun hoitoon ja kohteluun? Kyseisellä sairaalalla on tietääkseni hieman huono maine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
25.9.2015

Lupsakkoo illanköllykkee vuaj jokkaiselen. Kokkeilempa herätelä henkii tuas murrek ketjuu. suaphaa nähhä kui äijjän käyp.

5.1.2010

Hei ystävät!
Koska jostakin syystä Mukavien asioiden kalenteri jostakin syystä on mennyt juntturaan, niin eikös tämäkin ole mukava asia, että aloitetaan se tässä uudelleen.
Minusta on mukava asia kun tapaan taas "nettitutut" tälläkin palstalla.

07:48

Suomen talviyö
on karu ja pimeä,
tähtiä ja kuuta taivaalla
Maassa on lunta
Järvi on jäässä
Kadulla on hiljaista
tie on aivan autio,
on hyvin rauhallista
Ulkona on miinus 26
Jossain valvoo
vain korona tai
koronamuunnos

25.5.2013

Lenkkipolkuni varrelta tänään löytyi mestämansikkaa kukkimassa, isot voikukkapellot, tuomi tuoksun perusteella, tädykkeet aukaisemassa nuppujaan ja kielon kukat avautumista vailla.
Sirtuunaperhoset, herukkaperhoset ja "pienet valkosiivet" lentelivät kukasta kukkaan.

16.3.2013

En löytänyt täältä varsinaista lintukeskustelua,vaikka linnuista on kyllä juttuja monessakin keskustelussa,ja kuviakin on paljon.Tämä olisi nyt pelkästään linnuille.

12.6.2019

Täällä oli joskus aikoinaan sanaketju, jossa 2-osaisen yhdyssanan loppuosa oli alku seuraavalle yhdyssanalle. Tästä se lähtee, tulkaa mukaan !

Linja-auto
Autokoulu
Koulukirja

Pe 12:47

Onko kuinka yleistä että vanhus pelkää kuolemaa? Saan perusteettomia syytöksiä että muka toivon omieni kuolevan ja asia EI niin ole. Se loukkaa minua. Ajattelen että vanha kun kuolee saa rauhan ja on luonnollista. Nuori kun kuolee se herättää paljon enemmän kysymyksiä MIKSI.

To 21:08

Olen yli 70 v ja joudun syömään tulehduskipu lääkettä nykyisin.Toki koetan pitää taukoja mahdollisimman pitkään.Mutta joudunkäyttämään keppiä välillä-Kuntopyörää voin polkea ja uimahallinhan ei voi nyt mennä.Leiikkaus aikojen päästä.Minulla ei ole verenpanelääkettä ainakaan vielä.Onko kokemu

7.11.2010

Tintti ikkunalle lensi
ja levitteli siipiään.
Tuvan asukkaalle
näin toi se viestiään.
Lintulaudan pihalle
voisi jo kantaa,
siementä sekä talia
pikkulinnuille antaa.
Talviajan lintusia
kun huoltaa voi,
kiitoksena keväällä

13.10.2020

Olisikohan kenelläkään mielessä jotain Raamattuun liittyvää kertoa tässä ketjussa?

2.1.

Tulin 31-v.syntymäpäiväkseni uskoon!! Sain elämäni parhaan lahjan, uskon Jeesukseen Pelastajaamme! Tänä päivänä ihmiset etsivät totuutta monista asioista ,mutta Raamattu kertoo sen.

27.4.2012

Hei!
Olemme filippiiniläisen vaimoni kanssa pohtineet vanhainkodin/hoitokodin perustamista länsimaisille asukkaille vaimon kotiseudulle.
Filippiineillä on tiettyjä etuja esim. Thaimaahan (jonne nykyisin moni suomalainenkin eläköityy) verrattuna:
-Halvempi hintataso

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 341263
  • Viestiketjuja yhteensä 13206
  • Käyttäjiä yhteensä: 12457
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä9841