KÄDET JÄÄTYY

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

HEI!

OLEN TÖISSÄ PÄIVÄKODISSA JA KÄRSIN PALELEVISTA KÄSISTÄ
AINA ULKONA! OLEN ATOOPPINEN, IHONI ON KUIVA SEKÄ SAAN HAAVOJA
HYVIN HELPOSTI. RASVAAN KÄSIÄ KOKO AJAN.
ONKO OLEMASSA KÄSINEITÄ JOISTA KYLMÄ EI PÄÄSE HANSKOJEN SISÄÄN?
OMISTAN LÄJÄN HANSKOJA, MYÖS KALLIITA MERKKIHANSKOJA, EIVÄT LÄMMITÄ!
JOS JOKU TIETÄÄ, OLISIN NIIN KIITOLLINEN!

Kommentit (10)

Vierailija

Hei eitietoo-nimimerkki, viime talvena oli tästä aiheesta pieni keskustelu, "Kylmät kädet ja jalat". Nostin sen tähän nyt esille, käypä vilkaisemassa, löytyykö sinulle vinkkejä. :)

Vierailija
eitietoo

HEI!

OLEN TÖISSÄ PÄIVÄKODISSA JA KÄRSIN PALELEVISTA KÄSISTÄ
AINA ULKONA! OLEN ATOOPPINEN, IHONI ON KUIVA SEKÄ SAAN HAAVOJA
HYVIN HELPOSTI. RASVAAN KÄSIÄ KOKO AJAN.
ONKO OLEMASSA KÄSINEITÄ JOISTA KYLMÄ EI PÄÄSE HANSKOJEN SISÄÄN?
OMISTAN LÄJÄN HANSKOJA, MYÖS KALLIITA MERKKIHANSKOJA, EIVÄT LÄMMITÄ!
JOS JOKU TIETÄÄ, OLISIN NIIN KIITOLLINEN!

Eihän käsineiden merkillä ole mitään merkitystä kuinka ne pitävät kädet lämpiminä. Parhaiten lämmittävät villalapaset, useammat päällekäin tai muuten tiheästi ja paksulla langalla kudotut. Lapasissa sormet pääsevät liikkumaan ja pysyvät paremmin lämpiminä kuin sormikkaissa. Sormien liikuttelua riittävästi niin veri kiertää ja kädet ei palele.

Vierailija

Lainaus:

Flanellivuori lapasen sisällä on myös hyvä pitämään lämpöä.

Tosi on. Ja flanellivuoristen lapasten päälle vielä toiset lapaset,
tietenkin villalangasta tehdyt eikä mitään akryylijuttuja.
Kyllä pysyvät kädet lämpöisinä. Anonyymi 14.12. klo 12.59 puhuu asiaa:"Eihän käsineiden merkillä ole mitään merkitystä kuinka ne pitävät kädet lämpiminä. Parhaiten lämmittävät villalapaset, useammat päällekäin tai muuten tiheästi ja paksulla langalla kudotut. Lapasissa sormet pääsevät liikkumaan ja pysyvät paremmin lämpiminä kuin sormikkaissa. Sormien liikuttelua riittävästi niin veri kiertää ja kädet ei palele. "

Vierailija

Kyllä siinä pitää olla joku tuultapitävä päällä tai alla, pelkät lapaset laskevat tuulta läpi.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä siinä pitää olla joku tuultapitävä päällä tai alla, pelkät lapaset laskevat tuulta läpi.

Se flanellivuori :)

Vierailija

tiedättekö yhtään, laitoin jääkylmät ilman hanskoja olleet kädet patterille, JOKA olikin tulikuuma. nyt ne ovat päivän jälkeen kipeät, polttelee ja punaiset, paraneeko itsestään? vastatkaa pian.

Vierailija

Meillä on käytössä Huopaslangasta kudotut ja pesukoneessa huovutetut tumput ja avot ei palele näppejä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat