Tanssin "harrastamisesta" kiinnostunut

Vierailija

Hei! Olen pääkaupunkiseudulla asuva seniori, etsin reipasta kaveria päivä/iltajumpalle eli harrastamaan/opiskelemaan näitä ns. lavatansseja. Syksyn kurssit alkavat näinä aikoina. Käyn tansseissa jonkin verran.

Kommentit (5)

Vierailija

Hei,
Saat yhteydenottoja kiinnostuneilta, kun rekisteröidyt ja rastitat kohdan "minulle voi jättää yksityisviestejä".

Voit keksiä nimimerkin, omalla nimellä ei tarvitse esiintyä. Sähköpostiosoitteesi tai oikea nimesi eivät näy muille käyttäjille.

Saamasi yksityisviestit näet, kun olet kirjautunut sisään ja menet katsomaan "omaa profiilia", sen löydät sivuston oikeasta yläreunasta: klikkaa omaa nimimerkkiäsi.

Vierailija

Hei tanssikaveria etsivä. Oletko mies vai nainen, se olisi tärkeä tieto, ettei tulisi vastattua, että sonniparissa tai .....

Vierailija

Onko ketään lavatansseista kiinnostuneita ? Käyttekö kesäisin pyörähtelemässä lavalla tai olitteko nuorina innokkaita tanssin harrastajia ? Itse olen -70-luvulla käynyt paljon lavoillla, nähnyt mm. Erkki Junkkarisen, Reijo Taipaleen, Katri-Helenan, Eija-Sinikan ym. Siihen aikaa nuoretkin kävi tanssimassa.

gastella2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olipa löytynyt vanha ketju. Minä pidän kesäistä lavatansseista. Aika lähellä on iso tanssilava ja ilmeisesti hyvinkin suosittu. On nykyään kuulemma aika rauhallinen.

On oltava tarkkana näistä ilmoituksista. On ehdottomasti käytävä,jos lähellä järjestetään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat