Tanssin/liikunnan ystävä.

Vierailija

Hei te kaikki niin naiset kuin miehetkin tassimisesta ja liikunnasta pitävät. Olen Helsingissä asuva pirteä, iloinen, sosiaalinen tanssitaidon omaava kuuskymppinen, reilu vuosi sitten leskeksi jäänyt naisihminen. Olisi mukavaa saada ystävää yhteisiin harrastuksiin, jos "kolahti" niin kirjoitelkaa ja ottakaa yhteyttä. Terveisin Hyrrä

Kommentit (3)

Vierailija

Hei,
itse olen myös ollut leski 20 avisvuoden jälkeen 20 vuotta sitten, kaikenlaista tämän jälkeen on kyllä tapahtunut. Vuoden olen ollut nyt ilman kauniimman sukupuolen seuraa, kohta iän puolesta eläkkeellä 2 v, ikää nyt 64v. Tk-lääkärinä tuurailen välillä vieläkin. Italianmatkailua harrastan, tanssimistakin. -Jambe, jarmomk@gmail.com

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hyvä että ihmiset jaksavat vielä eläkkeelläkin tehdä töitä. Meiltä jää tk-lääkäri eläkkeelle ensi vuonna ja lehdestä luin, että hänkin on vielä käytettävissä kun tiukka paikka tulee. Kyllä hänellekin kysyntää riittää, kun tietää että täällä korvessa lääkäreistä on huutava pula. Pari viikkoa sitten kyselin aikoja, pääsin jonoon jota aletaan purkaa joskus ensi vuoden puolella. Täytynee uhrata ja mennä yksityiselle, kerran se vain kirpaisee.
Hyvää illan jatkoa toivottelee Aluisa Etelä-Savosta kaikille tämän palstan lukijoille

Vierailija

ok.mäkin tykkään tanssista hyrrä! mä harrastan kivataidtta jossa kaikkia maalataan,ja tehään savityötä.siel on mun luokka kamukin,oon 3lk 9w.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat