Joululahjaehdotuksia?

Vierailija

http://www.youtube.com/watch?v=XK2dwTVi-aQ

Ehdottomasti jokaisen kissan toive:tietokonepeli kissoille!

Kommentit (11)

Vierailija

Aika myöhään tullee nämä ehdotukset,johan lahjat pitää olla tähän aikaan ostetut...hyi,myöhäisiä....

Vierailija

Lainaus:

http://www.youtube.com/watch?v=XK2dwTVi-aQ

Ehdottomasti jokaisen kissan toive:tietokonepeli kissoille!

Hei Biba! Onko Mette toivonut tällaista kaikkien kissojen toivelahjaa?
Voitaisiin myö seitsemän kummia porukalla hänelle se hankkia, ei tulisi
kai kohtuuttoman kalliiksi. :) Vai mitä muut kummit sanovat tähän?

Vierailija

Mikä se nyt voi olla kohtuutonta kun on kysymyksessä kissa.
Minä olen Hilma ja istun mamman vieressä,en niin välitä itse pelata,napautan
vain joskus amman sormia,ihan noin avuksi.
Mutta terveisiä vaan Mettelle ja kiehnää pikkuisen enemmän jos tykkäät tuosta pelistä.
Ei ollenkaan hassumpi idea.Hyvää hiiri-kilpaa,minulla on eläviä sisälläkin silloin tällöin,
luomuina,mamma sanoo,niitä söpöiksi.Nam.

Vierailija

Lainaus:

Aika myöhään tullee nämä ehdotukset,johan lahjat pitää olla tähän aikaan ostetut...hyi,myöhäisiä....

Äläs sano - viisas jättää viime tippaan, ja ostaa suurella alennuksella. Minä aina aattoaamuna viitseliäimmän pojan
kanssa kiertelen kauppoja, ja ostellaan makeisrasioita ja viime hetken lahjoja ja valmisruokia miinus 50%. Hiukan stressaavaa, mutta jouluilo on suuri, kun säästämme niin paljon. Sitten jo voimmekin rauhoittua koko porukka kymmenen vuotta vanhan ale-muovikuusen juurelle. (Turha haukkua muovikuusta, sillä olemme metsäkuuselle allergisia.)

Vierailija
usvalintunen

Mikä se nyt voi olla kohtuutonta kun on kysymyksessä kissa.
Minä olen Hilma ja istun mamman vieressä,en niin välitä itse pelata,napautan
vain joskus amman sormia,ihan noin avuksi.
Mutta terveisiä vaan Mettelle ja kiehnää pikkuisen enemmän jos tykkäät tuosta pelistä.
Ei ollenkaan hassumpi idea.Hyvää hiiri-kilpaa,minulla on eläviä sisälläkin silloin tällöin,
luomuina,mamma sanoo,niitä söpöiksi.Nam.

Kyllä hän on kaunis tuo Usvalintusen Hilmakin, oikein söpöliini.
Älä nyt Hilma pahastu, kun kysyin vain Metten lahjatoivomuksia.
Muistin kyllä, kun mammasi on tänne palstoille kirjoittanut, että
"meidän Hilma harrastaa luomuhiiriä", ja ovathan ne kummilapset
muutenkin näissä lahja-asioissa vähän etusijalla, eikö vaan...

Rapsutuksia Hilmalle lähettää Grandmother :)

Ai niin, täytyykin samalla kysäistä, että mites Tmarian Poika, joko hänellä
on tämä kissojen tietokonepeli? Kyllä varmaan, kun ei siellä kaupungissa
niitä luomuhiiriäkään pääse pyydystämään.

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Niin, mikäpä olisi liikaa, kun kissasta on kyse..;)

Miunkaan Poika ei oikein noista tietokonepeleistä niin välitä, mutta
pasianssia pelaa mielellään Mamman kanssa. Ei ne valinnat aina niin oikeaan
osu, mutta haitanneeko tuo...
Kysyin kyllä Pojalta, että mahtaako hän tuollaisen kissojen pelin haluta, mutta
hän sanoi, että ei ole niin tarpeen. Ennemminkin hän haluaa luontofilmin, jossa
on paljon lintuja ja tietysti muitakin eläimiä. En nyt tiedä, ehdinkö tuon jouluksi
hankkia, mutta sitten joulun jälkeen. Mäkihyppy käy myöskin hänelle viihdykkeeksi.

Poika kun ei luonnonhiiristä ymmärrä mitään, niin meillä on pari leikkihiirtä, joiden
kanssa leikitään. Toinen on olohuoneessa ja toinen on tyynyn alla makkarissa. Hän
ottaa aina sen hiiren, millä haluaa milloinkin leikkiä.

Rapsutuksia Hilmalle ja Metelle ja muillekin kisuleille!!

-tmaria-

Vierailija

Heipskukkuu...Granny ja tmaria & Poika.ym ystävät.
Silloin kun tuonne maalle osittain muutettiin,hiiriä vilisi niin kuin tietokonepelissä.
En ole hiiripelkoinen,mutta alkuun säpsähtelin,kun mistä tahansa niitä tuli.(huom.hyvän mielen lisä)
Oli hiirenkoloja siellä täällä (on vieläkin),syy koloihin on se,että isäntä sanoi,että parempi niitten on tulla esille ja herkkusuuhun päästä heti enemmin kuin kitua killerissä.
Talo oli ollut talvet tyhjillään.
Uskokaa tai älkää,meillä ei ole hiiriä enää kuin ihan joskus syksyn alussa kun kylmä tulee,muutama ressukka ja sekin vain hetken.
Minun vaan pitää mennä pois,kun en voi katsoa hiiren menehtymistä,pikkuinen söpöläinen.NYYH......
Onneksi Hilma ei tuo heti näyttöön,kuten edeltäjänsä hirveän möykän kanssa.Hilma kurnaa jälkeenpäiin ja kerjää kiitosta.Madottaminen on sitten tärkeää tuon luomuruuan takia ainakin ja onhan kesällä vajan alustat täynnä mitä ihmeellisintä eksoottista kiiltomatoa.Ne kyllä pelastan heti.Hilma ei viihdy kuin hetken ulkona.Yksin ei juuri ollenkaan.
Meille ei kelpaa nuo leluhiiret,mutta koira on niistä erittäin iloinen,naps ja hiiri on palasina;)
Rapsutus....kaikille kivoille!Toivottaa Ystävällinen Jinz kera Hilman.

Vierailija

Voi miten mukavia viestejä täälä, nyt kun taas näille sivuille ehdin. Olen tehnyt pitkän työrupeaman, että saan pari paivää jouluna vapaaksi, no huomenna sitten siivoan. Ostin tänään omenan tuoksuista pesuainetta, että saisin puhtia tuohon lattioiden pesuun.
Tuo Grandmotherin ehdottama tietokonepeli oli Metten mielestä vähän turhan fiini.... enempi se tykkää palloista, varsinkin huopapallostaan, ja siitä kun joku viitsii leikkiä sen kanssa. Joka päivä meillä on kyllä "leikkitunti."
Jouluiset terveiset Hilmalle, Poijalle, Jinzille ja muille karvaisille ystäville! Aattoiltana leikitään lahjapapereilla :)
t. Biba

Vierailija

Näkyy netissä olevan koirille tarjolla "Jussipaitoja"-
käsistään kätevä omistaja tietysti valmistaa sellaisen vaikka isännän vanhasta...:D

Vierailija

Isäntä on itse Jussi,käyttävät vuoroin samaa paitaa;)muutenkin niin samankaltaisia.
Emäntä voisi korkeintaan Hilmalle virkata rusetin häntään,muuhun ei taito riitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat