VARAMUMMOA/PAPPAA PIRKANMAALTA?

Vierailija

Olisiko tarjolla varamummoa tai varamummoa sekä pappaa Pirkanmaalta? Asumme Ylöjärvellä.
Ihana poikamme 3-v kaipailisi varaisovanhempaa elämäänsä. Vaikka sanonkin "vara", mikäli kemiat kohtaa, olisi hakusessa ihan oikea isovanhempi.
Mieluiten aktiivinen, lapsia rakastava, sosiaalinen, kaikinpuolin helppo ja mukava ihminen.
Olemme mukava perhe, äiti isä ja poika, sekä muutama kissa. :)
Asumme omakotitalossa ja elämämme on aika kiireistä.
Isovanhemmat asuvat kaukana, ja haluaisimme pojalle isovanhemman, joka haluaisi välillä viettää hänen kanssaan laatuaikaa ja toki muutenkin tutustua perheeseemme.
Mikäli kiinnostuit tai esim tiedät jonkun "sopivan", laita viestiä tulemaan. tueli@saunalahti.fi
Hyvää joulun odotusta! :)

Kommentit (4)

Vierailija

Hei. Täällä olis yksi varamummo eläkkeellä ei omia lapsia,mutta rakastan lapsia aivan hirveesti
ja olen aika lähelläkin Hämeenkyrössä . Olen tälläistä ajatellut jo kauan kun olen kuullut että tälläisillä
varamummoilla ja papoilla ois kysyntää myös pappa tulis mukana,vastaileppa jos kiinnostaa olen 60kymppinen
reipas ja aloitteellinen kekselijäs. Helena

Vierailija

Hei!
Olen yksin asuva eläkkeelle juuri jäänyt ja olen jo yhden lapsen varamummona, joten toinenkin olisi kiva saada.Pidän lapsista ja omani ovat jo aikuisia eikä lapsenlpsia ole viel siunaantunut.Joten jos haluat voiyt ottaa yhteyttä.
Aikaa minulla kyllä on!

Vierailija

Varamummoilla ja pappoilla on varmaan kysyntää,
ystävänhaussakin on oma osio tähän tarkoitukseen.
Tulisi siellä ehkä paremmin huomatuksi.

Vierailija

On meitä varamummoja ja - pappoja, mutta me asumme ihan toisella puolella Suomea.

Meillä on ollut kesälapsia jo vuodesta 1990 lähtien. Saimme heitä luoksemme lomailemaan MLL:n kautta.
Toiminta jatkuu nyt taas, välillä piti itsekin "pesiä" ja saattaa poikaset turvallisesti maailmalle.
Valitettavasti omat lapsenlapsemme asuvat kaukana, työelämä pyörittää heidän vanhempiaan niin, ettemme voi tavata kuin kerran kuukaudessa.

Olemme kuusikymppisiä, kunnollisia ihmisiä, eläkehakemuksemme ovat parhaillaan käsittelyssä. Kotonamme on järjestetty useita leirejä, myös erityislapsille.
Aikaa, syliä ja sydäntä meiltä löytyy, samoin puuhaa kolmen koiran sekä yhtä monen kissan kanssa.

- Weera mummo ja Weeti vaari kaakon kulmilta -

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat