etsin ystäviä

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei!
Täällä olisi teille yksi uusi ystävä. Heli Kimpimäki. Ikää minulla on 33 vuotta. Olen lievästi kehitysvavmmainen koska napa nuora oli 3 kertaa kaulan ympärillä ja en saanut happea tarpeeksi. Lisäksi minulla tuli vuosi sitten aivoverenvouto.
Se piti leikata pois. Minä olen eläkkeellä. Sinä uusi ystävä tule minun ystäväksi kaikkeen kivojen harrastusten ja haus-
kan pitoon. Sinulla on oltava auto johon pyorätuoti mahtuu ja minä kuskin jälkeen tulevalle penkille. Alkoholia, huumei-
ta, ym josta minulle tulee paha mieli et saa tehdä.

Kommentit (3)

Vierailija

Hei Noora,

Toivon todella, että löydät toiveittesi mukaisen ja suunnilleen samanikäisen ystävän.
Kaikkea hyvää Sinulle tähän alkaneeseen vuoteen.

Enkeleitä, iloa ja valoa! t. Grandmother

Vierailija

Hei Noora ! Kun viestiäsi luin, kyllä omat kivut ja kolotukset tuntuivat pieniltä. Noinhan se elämässä menee , loppujen lopuksi moni asia on niin pienestä kiinni, kuten sinunkin kohdallasi. Sydämestäni toivon sinulle voimia elämääsi ja että tätä kautta löytäisit ystäviä. Missähän päin Suomea asut ? Minä olen pohjois-Suomessa, täällä perämeren äärellä. Mielelläni haluaisin ystäväksesi, vaan voi olla, että se käytännön asioissa on mahdotonta, jos asumme eri paikkakunnilla.

Kaikkea hyvää sinulle !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat