Harrastelua - Puuhastelua

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei kaikki lukijat!

Olen eläkkeellä oleva opettaja. Täällä on varmaan paljon vastaavanlaisia, miehiä ja naisia. Kiinnostaisi kuulla mitä harrastuksia kukin on keksinyt. Ainakin minulla jäi sellainen "tyhjän päällä olon tunne" kun jäin eläkkeelle. Siihen piti yrittää keksiä jotakin, ja minulla se oli valokuvaus. Se ei vaadi mitään kohtuuttoman hyvää fyysistä kuntoa ja siinä voi kukin toimia omalla tasollaan ja omalla tavallaan.

Työ muodostaa työuran aikana elämisen rungon. Kun se on pois, on kevyt olo, mutta se voi tuntua myös liian kevyeltä ja löysältä. "Tarttis tehrä jotakin", taisi sanoa joku presidenttikin joskus. Sama ajatus tulee helposti mieleen, kun on jäänyt eläkkeelle. Tuntuu siltä, että elämässä pitää olla joku punainen lanka.

Oheisena olevasta kuvasta voi yrittää tunnistaa lintua - taitaa olla tuttu!

Kommentit (1)

Vierailija

En tiedä tuosta eläkkeelle jäämisestä vielä koska olen työelämässä. Itse kuvittelisin saavani päiväni hyvinkin täyteen kaikella puuhastelulla. Pidän paljon käsillä tekemisestä. - Ja myös valokuvaamisesta! Kuvien kanssa aika kuluu. Niitä parannellessa, osasuurennoksia värkätessä ja kansioidessa... Kuviaan voi myös käyttää monella tapaa. Digikamera toi hommaan ihan uuden ulottuvuuden kun ei tarvitse filmiä säästellä! Otan lapsenlapsistakin ihan tolkuttomasti otoksia. Silloin aina joukkoon saattaa pujahtaa joku helmi, jonka sitten säästän.

Kuvasi ovat todella hyviä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat