positiivinen ystävä hakusessa

Vierailija

Hei kaikki positiivisen ajttelutavan tai sitä opettelevat ihmiset!
Olisi kiva ja jutella hyvistäkin asioista, eikä aina vain valitella.
Tulin hyvälle mielelle, kun istuin tänään linja-autossa.Kuuntelin isän ja pienen pojan keskusteluja.Isä huomasi taivaalla sateenkaaren ja he ääneen sitä ihmettelivät. Aika kaunis näky olikin, niinkuin tuo ihana talvinen luminen maisemakin.
Ilo todellaikin tarttuu, sitä vain pitäisi jakaa useammin!Jos olet ystävää vailla Tampereella, tetteriin,- uimaan,- kävelylle tai muuten vaan ota yhteyttä.

Kommentit (11)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tänään oli täällä Itä-Suomessa kaunis auringonlasku, kun aurinko punasi pilvenhattarat. Oli upea talvinen maisema.
Onhan niitä ilonaiheita vaikka kuinka paljon kun vain niitä huomaamme ympärillämme.
Teillä siellä Tampereella on hienot mahdollisuudet teatterin saralla. Olen kahtena keväänä ollut viikon Lapinniemessä ja käynyt kolmasti sinä aikana teatterissa.
Hyvää talven jatkoa toivottelee Aluisa

Vierailija

Hei positiivista ystävää etsivä "Anonyymi"!

Olen vasta muutaman päivän lukenut näille palstoille kirjoittavien mielipiteitä ja olen tullut siihen
tulokseen, että lähes kaikki vaikuttavat kovin positiivisilta. Tietenkin asutaan aivan eri puolilla
Suomea ja Sinä haluat löytää ystävän Tampereelta.
Positiivisuutta harjoitteleville haluaisin sanoa, että siihen suureksi avuksi ovat POSITIIVARIT.
Heiltähän voi ilmaiseksi tilata sähköpostiinsa "Aamun ajatuksen" joka tulee arkipäivinä ja on
mukava sen luettuaan aloittaa päivän puuhat.
Juhani Töytäri "Positiivareiden isä" on usein käyttänyt selkeää esimerkkiä heidän ajattelutavastaan:
Lasi on puolillaan vettä: voit ajatella, että se puoliksi täysi tai että, sehän on jo puoliksi tyhjä.
Asenne ratkaisee aina.
Omien positiivisten ajatusten voima on suuri myös silloin, kun näin vanhemmiten alkaa tulla
kaikenlaisia vaivoja - vakavia sairauksia tai ainakin "kulumavikoja".
Vielä lainaan tähän lääkereseptiä kirjasta Bear Heart: Äitini tuuli
"Mielen voima riittää mihin tahansa.Se on voimakkaampi kuin yksikään ihmelääke,
joita kaikenlaisiin vaivoihin nykymaailmassa on kehitetty"

Hyvää Loppiasta t. Grandmother

Vierailija

Lainaus:

Hei kaikki positiivisen ajttelutavan tai sitä opettelevat ihmiset!
Olisi kiva ja jutella hyvistäkin asioista, eikä aina vain valitella.
Tulin hyvälle mielelle, kun istuin tänään linja-autossa.Kuuntelin isän ja pienen pojan keskusteluja.Isä huomasi taivaalla sateenkaaren ja he ääneen sitä ihmettelivät. Aika kaunis näky olikin, niinkuin tuo ihana talvinen luminen maisemakin.
Ilo todellaikin tarttuu, sitä vain pitäisi jakaa useammin!Jos olet ystävää vailla Tampereella, tetteriin,- uimaan,- kävelylle tai muuten vaan ota yhteyttä.

Hei! Olen Tampereella asuva vähän alle 70 vuotias parisuhteessa elävä nainen. Mieheni ei ole kiinnostunut teatterista, joten seuraa olisi kyllä mukavaa saada. Jos olet kiinnostunut, vastaa postilaatikkooni ja kerro hiukan itsestäsi. Myös muualta olevat, jos kiinnostaa "meilikaveruus" ottakaa yhteyttä, vastailen mielelläni. Kiinnostukseni kohteita ovat. mm. teatteri, kirjallisuus, antiikki ja ajankohtaiset asiat. terv. Marileila

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Marileila,
Teillä onkin siellä Tampereella upeat mahdollisuudet harrastaa teatteria. Olen ollut kahtena keväänä viikon Lapinniemessä ja nähnyt Täydelliset häät, Alivuokralaisen ja Herramieshuijarin. Pyynikin esitykset olen myös usein käynyt katsomassa. Asun maalla Itä-Suomessa ja täällä on vain 3-4 ensi-iltaa vuodessa naapurikaupungissa. Nyt olen menossa katsomaan Tätini on toista maata, joka kertoo karjalaisperheestä, joka asettuu asumaan Hämeeseen. Odotan innolla sitäkin.
Nautitaan kulttuurista!
Hyvää jatkoa toivottelee Aluisa sinne Tampereelle

Vierailija
aluisa

Hei Marileila,
Teillä onkin siellä Tampereella upeat mahdollisuudet harrastaa teatteria. Olen ollut kahtena keväänä viikon Lapinniemessä ja nähnyt Täydelliset häät, Alivuokralaisen ja Herramieshuijarin. Pyynikin esitykset olen myös usein käynyt katsomassa. Asun maalla Itä-Suomessa ja täällä on vain 3-4 ensi-iltaa vuodessa naapurikaupungissa. Nyt olen menossa katsomaan Tätini on toista maata, joka kertoo karjalaisperheestä, joka asettuu asumaan Hämeeseen. Odotan innolla sitäkin.
Nautitaan kulttuurista!
Hyvää jatkoa toivottelee Aluisa sinne Tampereelle

Hei Aluisa! Kiitos terveisistä. Täällä on todella monipuolinen teatteritarjonta, josta varmasti löytyy jokaiselle jotakin. Tuo Alivuokralainen on mennyt vuosia Tampereella, varmaan erikoisesti näyttelijöittensä takia. Toki se on hauska näytelmä, jota monet ovat katsoneet useaan kertaan. Pienillä näyttämöillä on ollut myös tosi hyviä esityksiä, mm. tamperelaisen Sirkku Peltolan kirjoittamia, joita voi kyllä suositella.
Helsingin teatteritarjonta on myös parin tunnin päässä ja retkiäkin sinne on lähes viikottain, ellei halua omin neuvoin mennä. Sellaista teatterikaveria vain kaipaisin, koska olisi mukava hiukan yhdessä "analysoida."
Täällä on muuten aivan upea luminen talvi, puut ja pensaat aivan valkoisena. Pakkastakaan ei tällä hetkellä ole kuin -1 astetta.
Toivonkin Sinulle ja muillekin nettikirjoittajille lisää kauniita ja raikkaita talvipäiviä, nautitaan niistä. terv. Marileila

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Marileila,
Olen nähnyt Mikkelissä Suomen hevosen ja Yksiöön en äitee ota. Olivat ihan hauskoja esityksiä.
Meiltäkin järjestetään teatterimatkoja Helsinkiin. Matkat ovat kyllä päiväseltään tehtyinä raskaita, lähtö aamulla klo 5.30 ja paluu joskus klo 23. Usein ruokaillaan ennen teatteria, ja sitten onkin oltava varuillaan, ettei satu torkahtamaan.
Näin ollen suosin matkoja, joilla ollaan yötä ja yhdistetään jokin muukin käyntikohde.
Hyviä teatterinautintoja toivottelee Aluisa

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Tampere,
Terveiset täältä Itä-Suomesta. Kävin eilen katsomassa sen Leena Tammisen ja Kari Paukkusen Tätini on toista maata, josta viikolla puhuin. Minulle esitys oli suoraan sanoen pienoinen pettymys, liian rivoksi oli esitys saatu kieltä myöten. Minusta esitystä oli turhaan hehkutettu lehdessä. Pikkujoulunäytelmänä kai vielä menettelisi. Seuraava teatterielämys lienee Varkauden teatterin Arto Paasilinnan Onnellinen mies.
Nautinnollisia teatterielämyksiä toivottelee Aluisa

Vierailija

Löytyisiköhän positiivista ystävää Etelä-Karjalasta, eläkkeellä olevalle,
yksin asuvallle Marjatalle? Kirjoitteluystävää tässä ajattelin...

Minusta on tosi hyvä aamunavaus tuo Positiivareiden ajatusten aamiainen
ja muutenkin olen positiivinen ja iloinen luonteeltani.
Minulla on kristillinen elämänkatsomus ja vaikeita asioita on
ollut elämässäni, mutta se ei sulje pois myönteistä asennetta elämään.

Jos haluat kirjoitella, niin kerro siitä vaikka tässä osiossa.
Annan oman sähköpostiosoitteeni.

Marjatta :)

angervo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Löytyisiköhän positiivista ystävää Etelä-Karjalasta, eläkkeellä olevalle,
yksin asuvallle Marjatalle? Kirjoitteluystävää tässä ajattelin...

Minusta on tosi hyvä aamunavaus tuo Positiivareiden ajatusten aamiainen
ja muutenkin olen positiivinen ja iloinen luonteeltani.
Minulla on kristillinen elämänkatsomus ja vaikeita asioita on
ollut elämässäni, mutta se ei sulje pois myönteistä asennetta elämään.

Jos haluat kirjoitella, niin kerro siitä vaikka tässä osiossa.
Annan oman sähköpostiosoitteeni.

Marjatta :)

Vierailija

Angervo, en tiedä miksi olit tuon yllä olevan viestini ottanut esille.
Jos ajattelit minua kirjoittelukaveriksi, niin kerron, että elämäntilanteeni
on ihan äskettäin muuttunut niin, etten voi enää lupautua kirjeystäväksi.

Hyvää kevättä Sinulle t. Marjatta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat