ystäviä hakemassa...

Vierailija

Hei, terveiset täältä Savon "pääkaupungista", tässä olisi uusi ajatusten vaihtaja joukkoonne. Löysin tämän palstan vasta pari iltaa sitten ja nyt olen lueskellut mielenkiinnolla kirjoitusten aiheita. Tämä pimeä vuodenaika on varsin otollinen tällaiseen yhteyden pitoon. -Olen ollut eläkkeella jo pari vuotta. Päivät kuluvat kaikenlaisessa puuhastelussa ja harrastusten parissa. Nelijalkainen ystävä pitää huolen lenkkeilystä. Kirjoittelemisiin.

Kommentit (15)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei anonyymi,
Tervetuloa joukkoomme, tulet varmasti viihtymään joukossamme. Aiheita täällä riittää laidasta toiseen, jokaiselle jotakin.
Minä olen ollut täällä syyskuusta lähtien ja käyn melkein päivittäin, minäkin muuten savolainen.
Tervetulloo ja hyvvee illan jatkoo toivottellee aluisa

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mukava saada uusia netti-tuttuja.
Kuten aluisa mainitsikin, niin jokaiselle on jotakin johon sanasensa sanoa ja itse voi ehdottaa uutta aihetta tai kysellä muilta kirjoittajilta tai asiantuntijoilta itseään kiinnostavista asioista.
Minä ole kovasti tykästynyt näihin juttuihin ja tuntuu kuin ahkerimpien kirjoittajien kanssa olisin jo oikein hyvä tuttu.
Mukavaa illanjatkoa niin uusille kuin vanhoille!

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei kaikki,
On se jännä homma, miten täällä yrittää muodostaa kuvaa keskustelijoista, vaikka heistä ei muutoin tiedäkään mitään.
Sujuvasti keskustelu etenee, vaikka ei aina ollakaan samaa mieltä asioista, mutta silloinhan sitä keskustelua syntyykin, kun ollaan eri mielipiteitä.
Hyvää myöhäisiltaa kaikille toivottelee Aluisa

Vierailija

Hei.Onnistuihan se lopultakin minultakin,toivoisin löytäväni täältä ystävä haku puolelta,viestien lähettely kaverin
ois kiva vaihtaa ajatuksia eläkkeellä olosta,mitä se on tuonut mukanaan olen kesällä jäänyt eläkk,harrastan lukemista hiihtoo
tanssia kulttuuria ja matkoja harvemmin kylläkin näistä aiheista ois mukavaa keskustella kiva jos saisin paluu viestiä
postiini hutunen@gmail.com

mustikka63
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tervehdys Sinulle!
Täällä myöskin kesällä eläkkelle jäänyt mummi. On se vain "kiireistä aikaa" ollut. Tein vielä töitäkin viimevuoden loppupuoliskolla. Harrastuksistani:sauvakävelyä, kuntosalia ja tietysti ainakin kerran viikossa tanssimassa. Teatterissa aina kun on mukavia kappaleita sekä elokuvissakin silloin tällöin. Asun pääkaupunkiseudulla. Minulle voi vastata tuolla lähetä yksityisviesti.
Terveisin mustikka

mustikka63
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

hei laita X rekisteröitymislomakkeellesi kohtaan
Muut käyttäjät saavat lähettää yksityisviestejä sähköpostiini
silloin voit harjoittaa sähköpostitse "kirjeenvaihtoa" eikä kaikki näe kirjeenvaihtoa.

Vierailija
apricot

Onnistuihan se lopultakin...

Hyvä juttu.Niin on monen kohdalla, mutta oppia ikä kaikki. Itsekin olen jo oppinut mielenkiintoisia asioita. Hyvä tämä palsta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat