Etsin ystävää

Vierailija

Hei!

Etsin Helsingistä miesystävää, jonka kanssa voisi käydä teatterissa, elokuvissa, konseteissa ja syömässä ulkona sekä
ulkomailla kahdesti vuodessa. Kiva olisi saada joskus lenkkiseuraa. Toivoisin, että sinäkin osaisit ainakin englantia.
Ikähaaarukka 58-65, olen positiivinen elämänmyönteinen, nautin elämän pikkuasoista. Pidän kielitaitoa yllä harrastamalla niitä, ranska, saksa, englanti. Sauvakävelen päivittäin ja käyn punttisalilla kerran viikossa. Lueskelen myös jonkin verran kirjoja.

terve

Kare-58

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Lainaus:

moi minä etsin ystävää joka osaa kuunnella ja auttaa silloin jos on vaikeeta

Haloo,kukas se tämä minä on?

Vierailija

Haluan ihavaan ystävän en seksi seuraan vaan ja tietysti mies olen 61v Raaseporin täältä uudeltamaalta etsin saman ikäistä jokoa tykkä pyöräilystä ja sauva kävelystä

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ihan totta tuo edellinen viesti, eihän "anonyymille" voi edes vastata..

Paljon on ystävää kaipaavia.
- - Mutta pitää uskaltaa pistää edes nimimerkki, jolla sitten kirjoittelette keskenänne.
Ei heti tarvi kaikkea (henkilötietoja) kertoa !

Niin minäkin olen löytänyt kumppanin.
Olemme vielä yhdessä, vaikka jo kahdeksas vuosi menossa !

Raskaiden kokemusten jälkeen osaan arvostaa "kilttiä" elämänkumppania.

Valmatar

Vierailija

Moi
Ehkä en ole se oikea ystävä mutta jos kuitenkin yrittäisit, oma elämänikään ei ole ollut helppoa joskin se on nyt seestynyt. Mutta ystäviä kaipaan oikeita ystäviä joiden kanssa voisin jutustella elämästä ja vaikeuksista viettää mukavaa aikaa

Vierailija

Moi rohkea yrittäjä!
Vielä niitä löytyy jotka uskaltaa yrittää.
Olen sinunlinen kokeilija. Olen aviossa jossa on pakko elää mutta ei muuta.
Olisihansed v ielä toisin ajattelukin joskus olemassa kuten ymmärrät.

Iso halaus.

Vierailija

Hej Elina (muuten kaunis nimi) olen ollut pois Suomesta yli 40 vuotta, joten tiedän kaiken.
Minulla on ystäviä ympäri maailman, mutta sitä todellista ystävää on vaikea löytää. Se kait johtuu siitä että niitä on tosi harvassa. Jos olet se niin kat me voitais yrittää.

Iso halaus

Vierailija

Hetken kesti ennenkuin tajusin, että uusin viesti on alimmaisena. Ehdin jo ajatella, ettei täällä ole kukaan kirjoittanut sitten vuoden 2010. No melko hiljaista tuntuu kyllä olevan. Luulisi, että meillä eläkeläisillä olis aikaa vaikka seurustella täällä.
Itse olen hiljattain eläkkeelle jäänyt ja siinä samassa aloittanut sinkkuelämän vieraalla paikkakunnalla, joten ystävälle olisi tilaa ja tarvetta. Ei ole väliä onko mies- tai naispuolinen ystävä, kaikkeen kivaan yhdessä tekemiseen olen valmis, tai pitäiskö kuitenkin sanoa, että melkein kaikkeen. Ehkö ikä asettaa jo jotain rajoja kuten vuoristokiipeily tai bentsi-hyppy.

Vierailija

Hei annastiina!!Mihinkä uuteen paikkaan olet muuttanut?Vaikeaa tehdä yhdessä retkiä ym..jos toinen toisella puolen maata,eikös?Minäkin kaipaisin tuollaista seuraa...olen Etelä-Karjalan alueella.

Vierailija

Lainaus:

Hei!

Etsin Helsingistä miesystävää, jonka kanssa voisi käydä teatterissa, elokuvissa, konseteissa ja syömässä ulkona sekä
ulkomailla kahdesti vuodessa. Kiva olisi saada joskus lenkkiseuraa. Toivoisin, että sinäkin osaisit ainakin englantia.
Ikähaaarukka 58-65, olen positiivinen elämänmyönteinen, nautin elämän pikkuasoista. Pidän kielitaitoa yllä harrastamalla niitä, ranska, saksa, englanti. Sauvakävelen päivittäin ja käyn punttisalilla kerran viikossa. Lueskelen myös jonkin verran kirjoja.

terve

Kare-58

Leffafriikkinä, modernin teatterin tuntijana ja kulinaristina voisin kaartaa vanhan Roverini kotiovesi eteen. Omien polkujeni kulkijana kavahdan mallinukkena ja/tai puudelina esiintymistä. En myäskään lähde naiselliseen leikkiin, jossa ravintolassa parin valkoviinilasin jälkeen leikitään tosissaan nousukasta huutamalla: "Parliamo italiano, darling!"

Rakastan hiljaista tyylikkyyttä, joka ei tee numeroa itsestään. Sellaisen kanssa voisi liikkua ulkomaillakin. Kaikkihan me olemme positiivisia, elämänmyönteisiä, nautimme elämän pikkuasoista. Täältä minut löydät ylle tulostuvalla Ano-nimimerkillä.

Vierailija

Sekö pittää puhua saksaa ja enklantia helsinkiläisnaisen kanssa? Ennee se hovikieli oli ranska. Miljoona ihmistä maailmassa puhuu esperanttoa. Mulla ei nyt tärppi käy, kun osaan vaan vähän ruotsia. Kelpaako kellehe?

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Sekö pittää puhua saksaa ja enklantia helsinkiläisnaisen kanssa? Ennee se hovikieli oli ranska. Miljoona ihmistä maailmassa puhuu esperanttoa. Mulla ei nyt tärppi käy, kun osaan vaan vähän ruotsia. Kelpaako kellehe?

Kelpaa kyllä, ellei tartte olla helsinkiläisnainen ;) Mielummin suomen kielellä, ei tule niin paljon väärin ymmärryksiä ;). Rakkaaven kieli on tärkeintä , siis minun mielestä ;)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Hei!

terve

Kare-58

Leffafriikkinä, modernin teatterin tuntijana ja kulinaristina voisin kaartaa vanhan Roverini kotiovesi eteen. Omien polkujeni kulkijana kavahdan mallinukkena ja/tai puudelina esiintymistä. En myäskään lähde naiselliseen leikkiin, jossa ravintolassa parin valkoviinilasin jälkeen leikitään tosissaan nousukasta huutamalla: "Parliamo italiano, darling!"

Rakastan hiljaista tyylikkyyttä, joka ei tee numeroa itsestään. Sellaisen kanssa voisi liikkua ulkomaillakin. Kaikkihan me olemme positiivisia, elämänmyönteisiä, nautimme elämän pikkuasoista. Täältä minut löydät ylle tulostuvalla Ano-nimimerkillä.

Joo,o! Heh,heh!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat