KIRJAYSTÄVÄN vinkki

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Minua kiinnostaisi kuulla, mitä kirjoja te olette viime aikoina lukeneet? Nyt kun olen tottunut vähitellen sanomaan itseäni eläkeläiseksi ja kuntoutunutkin melko hyvin. Kivutkin ja kolotuksetkin pysyvät kohtuuden rajoissa!
Olen aina lukenut mielelläni ja nyt on SITÄ aikaakin lähes rajattomasti.
Tällä hetkellä luen Inker Elomaan Tartu toivoon- Syöpälääkärin kädenjälki. Tätä kirjaa voi suositella kaikille. Siitä löytyy paljon (yleis)tietoa ja se on monipuolinen kuvaus lääkärin työstä inhimillisesti vaikean asian parissa. Tieto ei aina lisää tuskaa vaan mahdollisuuden lääketieteen kehityksen myötä.

Kommentit (1)

Hyvämieli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
anneli09

Minua kiinnostaisi kuulla, mitä kirjoja te olette viime aikoina lukeneet? Nyt kun olen tottunut vähitellen sanomaan itseäni eläkeläiseksi ja kuntoutunutkin melko hyvin. Kivutkin ja kolotuksetkin pysyvät kohtuuden rajoissa!
Olen aina lukenut mielelläni ja nyt on SITÄ aikaakin lähes rajattomasti.
Tällä hetkellä luen Inker Elomaan Tartu toivoon- Syöpälääkärin kädenjälki. Tätä kirjaa voi suositella kaikille. Siitä löytyy paljon (yleis)tietoa ja se on monipuolinen kuvaus lääkärin työstä inhimillisesti vaikean asian parissa. Tieto ei aina lisää tuskaa vaan mahdollisuuden lääketieteen kehityksen myötä.

Hei, löydät hyviä lukuideoita KULTTUURI-palstalta /lukukokemuksia kohdasta.

Siellä on palstalaisten kirja-arvosteluja, joten tutustu vinkkeihin.
Lukeminen on varmaankin meidän monen harrastus, joten vinkit ovat tarpeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat