Sivut

Kommentit (48)

Ei ole montaa viikkoa, kun toisessa keskustelussa löydettiin kyllä miehiä, mutta miehillä oli miesten jutut. Niiden perusteella miehet olivat kelvottomia.

Etsin jonkin aikaa persoonallisempia naisia, kuin siistejä, kilttejä, matkailevia, reippailevia, kotona viihtyviä, vähän viiniä lipittäviä, vähän hyvää ruokaa... Mitä naisilla on "fiksun" miehen kumppaniksi annettavaa? Löysin iloluontoisen fiksun ihmisen, mutta hän kirjoitteli Saksasta. Kirjoiteltiin siihen asti, kun olisi pitänyt tavata. Kyllä me ymmärsimme molemmat, että tavattavia löytyy lähempääkin. Nyt on uusi haku käynnissä.

Ystävänhalkuilmoituksista minun on vaikea tulkita minkälainen ihminen on ilmoituksen takana.

Kun joku kertoo olevansa liikunnallinen, se saattaa tarkoittaa, että hän hiihtää kaksi kertaa talvessa, käy saunasta järvessä uiden jopa 100 m kerralla ja ajaa pyörällä 10 km lenkkejä joka toinen viikko kesällä. Toinen liikunnallinen hiihtää 1000 km talvessa, pyöräilee 2000 km kesässä ja tekee kaikkea muuta sen lisäksi. Meillä on erilaiset mitta-asteikot useiden asioiden suhteen.

Tällaiset asiat selviävät, jos pääsee haastatteluun ystävänhakuilmoituksen perusteella. Jaksakaa ihmiset tutustua ja ottaa selvää toisistanne. Onnea kaikille ystävän hakijoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huono maine ystävähakuun ja eri deittipalveluihin löytyy mahdollisesti (tämä on vain yksi näkökanta) meistä niissä palveluissa mukana olevissa/olleissa. En yleistä tätä, kerron vain mielipiteeni. Oma kokemukseni niistä on aika pitkä, n. 3 vuotta. Kyllästyin siihen kun miehet lopettivat (yhtä ainoaa lukuunottamatta) yhteydenpidon mitään sanomatta. Lopulta en enää viitsinyt nähdä vaivaa vastata minulle tulleisiin yhteydenottoihin, kun sain aina sydän syrjällään jännittää vieläkö tulee vastaus. En ole mikään enkeli itsekään, mutta kun halusin yhteydenpidon lopettaa, kerroin sen suorin sanoin ja selvästi. Monilla on samanlaisia kokemuksia ja - paha kello kauas kuuluu.
On mielenkiintoista tutustua ihmisiin vaikkapa kirjoittelemalla, mutta jos vastapuoli kiinnostaa seurustelumielessä, niin tavata kannattaa suht' pian, sitä nimittäin alkaa viestien perusteella muodostaa kuvaa toisesta ja se voi olla aivan väärä! Todellisuus on monta kertaa tarua ihmeellisempää. Itse olen nuo ystävä/kumppanihaut jättänyt edellä mainitusta syystä, mutta sydämestäni toivotan onnea etsiville :)!

Lainaus:

Huono maine ystävähakuun ja eri deittipalveluihin löytyy mahdollisesti (tämä on vain yksi näkökanta) meistä niissä palveluissa mukana olevissa/olleissa. En yleistä tätä, kerron vain mielipiteeni. Oma kokemukseni niistä on aika pitkä, n. 3 vuotta. Kyllästyin siihen kun miehet lopettivat (yhtä ainoaa lukuunottamatta) yhteydenpidon mitään sanomatta. Lopulta en enää viitsinyt nähdä vaivaa vastata minulle tulleisiin yhteydenottoihin, kun sain aina sydän syrjällään jännittää vieläkö tulee vastaus. En ole mikään enkeli itsekään, mutta kun halusin yhteydenpidon lopettaa, kerroin sen suorin sanoin ja selvästi. Monilla on samanlaisia kokemuksia ja - paha kello kauas kuuluu.
On mielenkiintoista tutustua ihmisiin vaikkapa kirjoittelemalla, mutta jos vastapuoli kiinnostaa seurustelumielessä, niin tavata kannattaa suht' pian, sitä nimittäin alkaa viestien perusteella muodostaa kuvaa toisesta ja se voi olla aivan väärä! Todellisuus on monta kertaa tarua ihmeellisempää. Itse olen nuo ystävä/kumppanihaut jättänyt edellä mainitusta syystä, mutta sydämestäni toivotan onnea etsiville :)!

Minäkin olen kokeillut varmaankin tuon kolme vuotta ja ei tulosta. En lähde analysoimaan mutta onko arkuutta, pettymyksiä takana vai odotetaanko vain parempaa. Ehkä deittiväsymyskin tulee mutta silloin pitää poistua areenalta ja vetää happea. Yhden kivan miehen tapasinkin, matkustimme ja vietimme aikaa yhdessä, hän löytyi tavallisella lehti-ilmoituksella. Ero tuli hänen liiallisen alkoholin käytön vuoksi ja se harmittaa vieläkin.

olen uusitällä palstalla haen juttuseuraa netistä ja teatteri seuraa olen iloinen ja reipas mummeli
asun yrksin mökkiä vast nimim ritu

Lainaus:

Ei kannata laittaa ystävähakuun ainakaan naispuolisen hakijan, miehiä ei siellä ole kuin muutma hakija. Naisia sitäkin enemmän. Ei riitä kaikille .

Siis Mitä???
Minä ainakin haen ystävää enkä seksiä. Onhan niitä seksinhakijoita pilvin pimein muilla sivuilla. Ei ETole mikään paritusrinki.
Kumma muuten että kun olen matkaseuraa hakenut niin ei yhtään vastausta ja kuitenkin kaikki valittavat yksinäisyyttään. Tuntuu, että vain valitetaan mutta ei tehdä mitään asian eteen että saisi seuraa tai ystävän.
Myös huomauttaisin miehille, että ystävä yleensä tarkoittaa seuraa eikä sänkykaveria siis kertokaa tarkemmin kumpaa etsitte.

Lainaus:

Lainaus:

Ei kannata laittaa ystävähakuun ainakaan naispuolisen hakijan, miehiä ei siellä ole kuin muutma hakija. Naisia sitäkin enemmän. Ei riitä kaikille .

Siis Mitä???
Minä ainakin haen ystävää enkä seksiä. Onhan niitä seksinhakijoita pilvin pimein muilla sivuilla. Ei ETole mikään paritusrinki.
Kumma muuten että kun olen matkaseuraa hakenut niin ei yhtään vastausta ja kuitenkin kaikki valittavat yksinäisyyttään. Tuntuu, että vain valitetaan mutta ei tehdä mitään asian eteen että saisi seuraa tai ystävän.
Myös huomauttaisin miehille, että ystävä yleensä tarkoittaa seuraa eikä sänkykaveria siis kertokaa tarkemmin kumpaa etsitte.

Matkustamis mahdollisuudet eläkkeikäisillä kaikenaikaa kaventuvat, koska hinnat jatkuvasti nousevat ja eläke tuntuu, kuin siinä vertailussa pienenisi.
Minusta on aivan selvää, että jos mies sanoo etsivänsä seuraa, että seksikin mielessä käy! Näin naisena ajattelen, en ole sinisilmäinen vaan ruskeasilmäinen ja he kun ovat järki-ihmisiä, yleensä.

Tuli vain mileeni, ystävähaussa eräs tosiasia. Eli yli 60 vuotias mies enää aika harvoin pystyykään normaaliin seksiin. Jos ei hae, siis mies seksiseuraa, vain juttuseuraa, miksei sitä voisi ilmaista.
Mutta kun nainen on kyvykäs elämänsä loppuun, miten sen seksittömyyden tahtomisen tai kiellon sitten ilmaisisi, että ei tulisi vääriä käsityksiä? :)

Minullakin ystävähaussa ilmoitus, ihan asiallinen. Yksi viesti tullut, jossa mies ilmoitti ikänsä ja että on vapaa sekä kotipaikkakuntansa. Eipä siihen oikein osannut vastata, kiitin kuitenkin yhteydenotosta.

Lainaus:

Minullakin ystävähaussa ilmoitus, ihan asiallinen. Yksi viesti tullut, jossa mies ilmoitti ikänsä ja että on vapaa sekä kotipaikkakuntansa. Eipä siihen oikein osannut vastata, kiitin kuitenkin yhteydenotosta.

Ihan asiallinen! Sitten kun se ei olisi asiallinen?? Mutta miten se asiallinenkaan meilin vaihto lähtee jos toinen ei vastaa..oi aikoja oi tapoja. Taitaa puuttua kirjoitustaitoa, hei sanoja on maailma täynnä, eikä tarvitse edes puhua potaskaa.

Ystävä,mitä se on?
Luottamus,samankaltaisten henkilöiden ajatustenvaihtoa.
Itse etsin kirjeenvaihtoystävää,joko sähköisesti tai paperilla.Sukupuolella ei ole väliä,en etsi kumppania elämäntoverikseni saman katon alle,sellainen on jo.
Etsin sielukasta,syvällistä,huumorintajuista ,henkistä elämää hengittävää ihmistä,jonka kanssa voi vaihtaa
niitä sisimmän minän ihmetyksiä.
En ole kiinnostunut mitä omistat,missä vaikutat,oletko rikas vai ei niin varakas.Olen kiinnostunut ajatuksistasi,mietteistäsi tämän pallon pinnalla.
Olennaisesta olevaisesta.Ikääntymisen jännittävistä muutoksista,pelkäämisistä,rohkeuksista,ilon siemenistä,suruista,runoista,elämän lauluista joita meillä jo on.
....Kirjoita jos sinua kiinnostaa tällainen ystävyys 60+ naisinehmon kanssa,iällä ei ole väliä,se on numero,mutta on ehkä enemmän kosketuspintaa jos on likiarvo.
Ensimmäinen kirje postiluukkuun ja siihen postiosoite,niin voimme sinutella.Heittoa sieltä odotellen

Lainaus:

Minusta myös turhaa touhua. Siellä on naisia pilvin pimein ja vain muutama mies, yleensä kaikki Etelä-Suomesta. Itselläni on ollut pari kolme ilmoitusta, ihan asiallisia, yhden vastauksen sain ja kun siihen vastasin niin muuta ei kuulunutkaan. Kertakaikkiaan ihan turha palsta!

Ystävänhaku näyttää olleen jo vuosia ihan turhaa touhua näillä palstoilla - vaan ei ole toimitus vaivautunut mitään tekemään tarjonnan laajentamiseksi - hämmästyttävää!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat