Elon ilot ja murheet,ne parhaat ja erheet

Vierailija

Tämä Maryliina etsii ihmisiä,joilla on arvot materiaalia syvemmällä.
Huumori on lahja,jota ei voi ostaa,eikä oivaltamistakaan saa kioskista.
Kotifilosofoiminen,naurun ja itkun uskallus,avoimuus ja aitous,siinä kriteerit mitä toivon.
En etsi kumppania.
Etsin ystäviä syväsukellukseen,miehet, naiset ok.
Olen jotain tuota myös itse ja vilkas elämäntaiteilija.Odotan postia jo!Kiitos ;))
t.Maryliina

Kommentit (8)

Vierailija

savolainen huumori se se vasta onkin,siis ihan älytöntä vai lienenkö itse sitä tiedä tuotaOlen vast ikään päässyt tähän facebookin ynnä netin salattuun maailmaan tämähän tuntuu mukavalta.Syväsukellus jaa meillä päin järvet vielä kovasti jäässä satuttais otsansa pahemman kerran hypätessä et en toistaseks lähe yrittämään.Heh Kiva kirjotella kun tuo tv:kaan ei kiinnosta Palaathan asiaan

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Enpä taida minäkään syväsukeltaa, jää pian pohjaan, kun tuota elopainoa on päässyt kertymään, mutta menkää te hiukan kevyemmät!
terveisin Aluisa

Vierailija

Ei kevyemmästä,vaan nimeomaan painavammasta hengen "syvyyssukelluksesta "olisin kiinnostunut,ehkä syväluotaus on parempi nimike sille,mitä tarkoitan?
Elopainolla ei kyllä ole vedessäkään samaa painoarvoa mitä maalla,eli kevyt vedessä,syvempi ajatus pinnan päällä.
Puhunko pehmeitä? En omasta mielestäni. ;))
t.Maryliina

Vierailija

Hei Maryliina,

Toivottavasti löydät huumorintajuisia ja oivaltavia ystäviä, joiden kanssa avoimet
keskustelut myös "perimmäisten kysymysten äärellä" ovat mahdollisia.
Sellainen tällä palstalla tuskin onnistuu, mutta onhan sinulla tuo
yksityisviestimahdollisuus käytössä.

Onnea etsintääsi t. Grandmother

Vierailija

Just,just...niiinhän se on,ei sitä voi julkisesti edes nikin avulla jutustella semmoisa syvempiä.Hohhoijakkaa.
Jep.Olin tuolla suomi 24.keskusteluissa ja muutama sieltä rohkeni jutella mm.psyykeen tunnoista ja eri uskonnoista sekä yleensä ihmisen sisällä vellovista "ihmejuurista".
No,pitänee kai mennä anomaan mailikaveria.Kiitos toivotuksestasi.Et itse sattuisi olemaan tällainen kanssakulkija "outolintu"?
Heippa.Maryliina

Vierailija

Lainaus:

Just,just...niiinhän se on,ei sitä voi julkisesti edes nikin avulla jutustella semmoisa syvempiä.Hohhoijakkaa.
Jep.Olin tuolla suomi 24.keskusteluissa ja muutama sieltä rohkeni jutella mm.psyykeen tunnoista ja eri uskonnoista sekä yleensä ihmisen sisällä vellovista "ihmejuurista".
No,pitänee kai mennä anomaan mailikaveria.Kiitos toivotuksestasi.Et itse sattuisi olemaan tällainen kanssakulkija "outolintu"?
Heippa.Maryliina

Maryliina, oliko tämä ylläoleva sinun kirjoittamasi vai jonkun muun?
Sinäkö etsit tällaista "kanssakulkijaa" vai joku Anonyymi?

Vierailija

Hei,kyllä se on minun kirjoittamani,mutta olen näköjään tullut Anonyymina...siis etsin "kanssakulkijaa" henkisellä ja toki olemassaolevalla puolella,mutta siis elämämkumppania en etsi.
Eli olen valmis mailinvaihtoon ja tapaamiseenkin jos paikkakunnat sivuavat toisiaan....kunhan nyt löytyy jonkun "etsivän" kanssa ns.yhteinen sävel.
Ps.Olen ihan ok. tavis-persoona,mutta hieman boheemi tavoiltani ja ajatukseni ovat muualla kuin tässä hektisessä ajassa ja oravanpyörässä.
...siis please.....odotan ;))))

Vierailija

Vieläkö löytyisi tälle ketjulle jatkoa ? Olisi ihan mukavaa keskustella juuri noista elon murheista ja iloista ja heittää vähän filosifiaakin sekaan :-)

-kesäheinä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat