deittipalstat

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

voiko deitti ja seuranhakupalstalta löytää uuden kumppanin?

Sivut

Kommentit (109)

Vierailija

Hei Anonyymi

Olemme kriittisempiä vanhenmiten. Meidän tulisi karsia 'vaatimuksia' ja tulla vastaan avoimesti.

Vierailija

mumppa ei meidän, paranisi olla kriittisiä.Muuten jää luu käteen.Mulla ei ainakaan ole,muutakuin on kaunis sisältä.Ulkokuori on sivuseikka.Tantero

Vierailija

Joo,joskus olen katsonut deittipalstaa,en ole kirjautunut.On siellä niin niin viriilejä miehiä,pitävät erotiikasta ym.
Antaapa olla

Vierailija

Kyllä seuranhaku/deittipalstoilta voi löytää myös sen "oikean ihmisen "rinnalleen,paljon on näitä onnen onkijoita ja tyhjän puhujiakin, mutta on niitä ihan oikealla asialla oleviakin,joita on vain hyvin harvassa.

Vierailija

Kyllä voi löytää oikeitakin ihmisiä deittipalstoilta, mutta niitä vääriäkin on pilvin pimein liikkeellä. Minulla on kokemusta molemmista. Nettideittailin yhden muka belgialaisen miehen (myöhemmin selvisi, että ei ollut oikeasti belgialainen eikä hänen lähettämänsä kuva ollut aito) kanssa kolme kuukautta, ennen kuin tajusin, että hän oli ns. deittihuijari tarkoituksenaan vain huijata minulta rahaa. Hän pyysi rahaa lainaksi jouduttuaan Aasian työmatkallaan vaikeuksiin. Pankkikortti varastettu, pankkitili suljettu, lentolippu mennyt vanhaksi, ei omaisia joilta pyytää apua. Vain minä olisin voinut auttaa. Hän olisi maksanut kaiken takaisin tultuaan minua tapaamaan työmatkansa jälkeen. Onneksi tajusin ajoissa, ennenkuin menin ansaan. Henkinen toipuminen tästä kesti kauan, sillä hän oli ehtinyt saada luottamukseni ja tunteeni heräämään. Nykyisin tunnistan nuo scammerit jo kaukaa:-)

Vierailija

Älkää nyt hyvät ihmiset, varsinkin naiset olko niin tyhmiä että alkaisitte antamaan rahaa jollekin ihmiselle jota ette edes tunne mitenkään! Kaikenlaista huijaria on liikkeellä. Minulla oli vuosia sitten vähän aikaa nettikaverina mies joka sanoi että kun alkaa tympiä nainen, hän alkaa käyttäytyä niin että nainen haluaa lopettaa jutun, hän itse ei ole koskaan lopettanut mitään suhdetta. Sen uskon, en minäkään osannut mitään oikein. P

Vierailija

Ihmetyttää kun jotkut naiset kiintyy mieheen pelkän nettikirjoittelun kautta. Luulisi kiintymyksen syntyvän vasta tapaamisen ja pitempiaikaisen tutustumisen perusteella livenä. Silti niin ihanaa miestä ei ole olemassakaan että rahaa lainaisin. Kyllä hälytyskellot alkaisi heti soida. Järki päähän naiset!

Vierailija

Lainaus:

Ihmetyttää kun jotkut naiset kiintyy mieheen pelkän nettikirjoittelun kautta. Luulisi kiintymyksen syntyvän vasta tapaamisen ja pitempiaikaisen tutustumisen perusteella livenä. Silti niin ihanaa miestä ei ole olemassakaan että rahaa lainaisin. Kyllä hälytyskellot alkaisi heti soida. Järki päähän naiset!

Täällä olisi kiltti ja hyväkäytöksinen mies joka tarvitsisi katon pään päälle. Löytyisikö vanhempaa naista jota kiinnostaisi?

Vierailija

On se kumma kun kaikki hakee vain elämänkumppania, eikä pelkkä kaveri ystävyys riitä naisille. Ei kiinnosta seksi vaan juttuseura. Terveisin mies 40v etelä-suomesta

Vierailija

Minulla on kokemusta tazaneista. Juttu luistaa aina siihen suuntaan, että tavattais minun luonani ja siitä se seksipuhe alkaa. Mitä lähemmäksi päästää, sitä enemmän käydään kiinni. Parempi on kirjoittaa toiveet esiin, jotta voidaan keskustella yhteisistä tunteista. Ei tarzanit tyydy pelkkiin lianeihin.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
tarzan

On se kumma kun kaikki hakee vain elämänkumppania, eikä pelkkä kaveri ystävyys riitä naisille. Ei kiinnosta seksi vaan juttuseura. Terveisin mies 40v etelä-suomesta

Kyllä ystävyyskin riittää, jos niin sovitaan ;) Terveisin nainen 56v Pirkanmaalta

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat