Oletteko löytäneet Ystäviä?

Vierailija

Tuolla ystävähaussa jo 450 ilmoitusta. Miten olette vastauksia saaneet?
Kiinnostaisi tietää, josko itsekin sinne ilmoituksen laittaisi?
Mitenkähän pitkän viestin voi ylipäätään laittaa?

Omalta alueelta aika vähän hakuja, joten toistaiseksi en vastaillut vielä kenellekkään.
Monien ilmoitus myös kovin lyhyehkö, joten ei rohkene kirjoittaa!
Ihmisten pitäisi kertoa enemmän itsestään.
Ihan ystävyyttä, juttu/harrastusseuraa hakevana toivoisin vähän kattavampaa ilmoitusviestiä!
Tärkeimpänä tietty luonteenpiirteet ja ajatusmaailma yleensäkin.
Ulkonäkö, työ, sairaudet tms. ei niin oleellisia tietoja.

Olen tällainen erakkoluonteeksi (narsistin uhri kait? ) päätynyt ikä-ihminen, joten melkoisen varauksellinen
sen suhteen kelpaanko kenellekkään ystäväksi? -pettymyksen pelkoako? -vai häpeän tunne?

Jotain kommentteja ois kiva saada.

Kevätterveisin "kotini on linnani"-mummo (tahtos ulos Aurinkoon!)

Kommentit (7)

Vierailija

Ei ole omaa kokemusta, mutta uskoisin, että sieltä naispuolista kirjoittelu-
seuraa voisi löytää "kotini on linnani"-mummokin.
Miehiä siellä näyttää olevan suhteellisen vähän ja hehän enimmäkseen
näyttävät etsivän 10-20 vuotta itseään nuorempia elämänkumppaneita,
ei niinkään kirjoittelu- tai juttuseuraa.
Laita vaan oma ilmoitus, eihän sitä koskaan tiedä, jos et kokeile...

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Luin noita ystävän etsijäin viestejä ja hämmästyin - kuinka vähän hakee vain netissä kirjoittelu kaveria .
Toki ymmärrän, että on tarvetta saada kavereita ihan livenä ja löytää jopa elämänkumppania.
Siis jos on sellaisia jotka haluaa mielipiteenvaihtoon - sähköpostissa - niin laittakaapa ilmoitusta itsestänne.

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Luin noita ystävän etsijäin viestejä ja hämmästyin - kuinka vähän hakee vain netissä kirjoittelu kaveria .
Toki ymmärrän, että on tarvetta saada kavereita ihan livenä ja löytää jopa elämänkumppania.
Siis jos on sellaisia jotka haluaa mielipiteenvaihtoon - sähköpostissa - niin laittakaapa ilmoitusta itsestänne.

Vierailija

Hei.

Olen laittanut ystävänhakuilmoituksen maaliskuun alussa tänne et-nettiin enkä ole saanut yhtään vastausta. Lienee niin, että en osaa sitä käyttää.

Kiinnostuin viestistäsi, joka on jotakuinkin sama kuin mitä itse tunnen.

En oikein usakalla laittaa nettiin tietoja itsestäni, kun en tiedä minne kaikkialle ne joutuvat. - Vaikka sanovathan he, että tämä on turvallinen tapa tutustua ihmisiin.

Ajattelin ottaa "riskin" ja ilmoittaa tässä sinulle sähköpostiosoitteeni joka on sjulin@suomiforum.com.

Olen helsinkiläinen hiljattain avoleskeksi jäänyt 70 v nainen ja tunnen itseni aika ajoin yksinäiseksi ja haluaisin juttuseuraa.
Minulla on aikuinen poika, joka ei asu enää kotona.

Minua kiinnostavat akvarellit, käsityöt, lukeminen ja ulkoilu - ja ihan mikä vaan "normaali".

Olisin iloinen, jos saisin sinulta vastauksen, olet ensimmäinen, jolle ilmoitan sähköpostiosoitteeni.

Jään odottamaan.

Sissi

Vierailija

Eipä ole tullut yhtään vastausta, vaikka tein aika monisanaisen kaveri"hakemuksen"monta viikkoa sitten.
Omalta alueeltani hakutulokset näyttävät 0............pitäisi kai hakea elämänkumppania, alueena koko Suomi.
Itse otin yhteyttä, se tärppäsi ja sain mukavanoloisen kirjekaverin, mutta välimatkaa on lähes 500km, joten voin unohtaa yhteiset luontoretket. Ei heitetä kirvestä kaivoon, eikä tässä mitään häpeämistä ole.

Ala vaan rustata tarpeeksi pitkää hakuilmoitusta............ei sitä koskaantiedä, ellei yritä.

Avaa ovi "kotini on linnani"-mummo, toivon, että sieltä ilo kurkkii! Terv.Leena-mummo

Vierailija

Kyllä nyt tuntuu tarjonta ylittää kysynnän näissä ystävähaku-ilmoituksissa.
Itse toivoisin löytäväni ystävän omasta läänistä ja onhan noita jokunen löytynytkin.
Vastattua ei vaan tule, kun ilmoitukset ovat niin "mitään sanomattomia" , jotain persoonallista viestiä
toivoisin. -ehkä silloin mielenkiinto riittäis vastaamaankin ?
Olen aikanaan muilla sivustoilla kirjoitellut monenkin kanssa, vaan välimatka takia innostus lopahtanut.
Kyllä itselle merkitsee paljon tuo oikeassa elämässä kohtaaminen, pelkkä nettiystävyys ei inspiroi.

Voihan noita omia ilmoituksia väsätä uusiksi -vai miten onnistuisi?
Yllättävän suosittu kuitenkin tuo ystävähaku-palsta on. Ois vaan yhtä innostuneita vastaajia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat