Miten teidän mielestänne tämä ystävän haku toimii?

Vierailija

Minun mielestäni tässä ystävän haku systeemissä ei ole ajateltu sitä,että suurin osa meistä osallistuneista ei olla tietokoneen käytön experttejä,vaan suurin osa arvatakseni kaiken ns. kehityksen pakottamina tässä tietotekniikassa mukana.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Olen sinun kanssa niin samaa mieltä. Laitoin oman ilmoituksen, enkä tiedä mistä löytää postilaatikko.

Vierailija

OLEN TÄYSIN SAMAAMIELTÄ EDELLISTEN KANS KIRJAUDUIN ,MUTTA SIIHEN KAIKKI TYSSÄSI.
ETEENPÄIN EN PÄÄSE.TARKEMPAA OPASTUSTA KAIPAAN.OLEN TÄYSI "TUMPELO"

Vierailija

Minullekin tämä netin käyttö vaikeata, mutta kyllä tämä ET:n etusivu on ihan toimiva ja selkeä.
Tuonne ystävähakuun ei päässyt kuin kirjautuneena eli se oli houkka kakusessa! ja sittenkin piti kahdesti painaa ystävähakua ennenkuin sivut avautui! Ehkä minulla niin hidas kone, jotta hättäilin liikaa.
Ystävähaussa itsessään on selkeät ohjeet. Se "postilaatikko" on se paikka missä lukee lähetä eli siitä se viesti ilmestyy näkyviin, joskin en tiedä näkyykö se sitten heti vai pienellä viiveellä? Joku kun on näppäily saman ilmoituksen kahdestikin.
Eikös tuolta kysy-otsakkeen alta löytyne myös netin opastusta eli sinne vaan ongelmatilanteissa.

Minua auttavat omat lapset (aikuiset jo) näissä ongelma-asioissa. Olisiko joku tuttava, sukulainen jolta voisitte opastusta saada?

Vierailija

Kyselisin, että onko joku saanut viestejä sisäänkirjautumisessa annettavaan omaan sähköpostiin. Sillä kiinnostaa, pelaako tämä systeemi kunnolla?
Mielestäni on tosi vaikea löytää kohtaa, missä voi omaa profiilissa olevaa tekstiä muuttaa. Tuntuu välillä että jostain ihmeestä sen sattumalla löytää ja taas toisella yrittämällä ei löydy niin millään....onkohan vika tuolini ja näyttöni välissä ;) .
Olen koittanut koko aamun poistaa ystävähaun profiiliani..............ei vain löydy kohtaa.
Onko neuvoja näin "julkisesti" , voisi auttaa muitakin näissä ongelmissa.

Vierailija

Hei;
Olen kyllä saanut sähköpostiini muutaman yhteydenottoviestin.
Valitettavasti kiinnostavimman viestin kohdalla tuota "lähettäjän
profiilista löytyvällä "Lähetä yksityisviesti" -toiminnolla. " ei pystynyt vastaamaan kun lähettäjän profiilisivulla ei ko. toimntoon ollut linkkiä.

On tämä systeemi hankalaksi tehty - näin sanon, vaikka mielestäni olen aika kokenut tietokoneen käyttääjä ja eri sivustojen käyttäjä.

Veikkaisin, että jos nykymuoto säilyy, niin kasvua ei käyttäjämäärissä ole odotettavissa, vaan nykyisetkin luopuvat.

Taitaapi olla, että nykymuodossa tämä sivusta innostaa kokeilemaan muita vastaavia palveluita - paljon paremmalla menestyksellä.

Vierailija

Kun vastaa jonkun ilmoitukseen kannattanee laittaa varmuudenvuoksi oma sähköpostiosoite, koska se taisi olla niin että, lähettäjä ei näe osoitetta?

Vierailija

Olen kanssanne aivan samaa mieltä. Paljon helpompi olisi jos löytyisi suoraan profiilin yhteydessä posti laatikko mihin tuleva posti ohjataan. Näin ei tarvitsisi hyppiä postin ja tämän sivuston välillä. Eipä täältä ole kyllä yhtään viestiä tullutkaan. Enpä tiedä kannattaako täällä kauaa roikkua. Mukavaa ja aurinkoista pyhäpäivää kaikille.

Vierailija

Tämä on mielestäni kaikin puolin selkeä ja hyvä sivusto.
Paitsi kirjautumisen kanssa on joskus, mutta harvoin, ongelmia.
Et-toimitus on laittanut hyvät "käyttöohjeet", jos ne vain malttaa
kunnolla lukea. Jos ei ole muistanut rekisteröityessä laittaa yksityi-
viesti-ruksia ao. kohtaan, sen voi myöhemmin lisätä omaa profiilia
muokkaamalla. Siellä voi myös poistaa halutessaan ystävänhaku-
ilmoituksen tai lisätä profiilikuvan. Kirjautumisen jälkeen kun
klikkaat nimimerkkiäsi, pääset omalle profiilisivulle.
Saadakseen vastauksen yksityisviestiin täytyy tietenkin itsellä
olla yksityisviesti (kirjekuoren kuva) mahdollisuus.
Sehän näkyy vain rekisteröityneille/sisään kirjautuneille.
Minusta on hyvä, että yksityisviestit tulevat suoraan omaan
sähköpostiin, itse ainakin katson sitä muutenkin päivitäin.

Tsemppiä kaikille, kyllä se siitä. Harjoitus tekee mestarin :)

Vierailija

Kyllä kesti ennenkuin opin tätä aparaattia käyttämään.

Ystävähaku ei toistaiseksi tuottanut yhtään viestiä sähköpostiini

Pitäisi olla ihan erikseen nämä deitti ja ystävänetsinnät.
Taisi minunkin ilmoitus jäädä lukemattomien joukkoon?
Täältä kun luulin helposti löytäväni oman ikäistä seuraa!
Tosin en ole kyllä itsekään viestiä kenellekkään laittanut.
Ollaanko me liian hanakoita odottamaan, että joku muu tekee aloitteen?

Mitenkä muut olette vastauksia saanut?

tmaria
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

No, ei minullekaan ole yhtään viestiä tullut, mutta kannattaa olla kärsivällinen...

Yritin itsekin poistaa ystävänhakuprofiiliani, mutta en onnistunut. Pitänee mennä
lukemaan käyttöohjeita. Samalla sieltä pitää poistaa kaikki mahd.hakuun liittyvät
kommentit. Ainakin sivustojen ylläpito tekee sen, kun itsehän ei voi toisten viestejä
poistaa..

Pari viikkoa sitten kun löysin tämän sivuston, niin minusta myös tämä tuntui sekavalta,
ja häiritsee nuo 'pyörivät' mainokset. Ja se on tosiaan hassua, että ystävänhakuun
pitää mennä kahteen kertaan.

Mutta kun aikansa näitä selailee, niin tottuu.

Samaten minusta tuntui aluksi oudolta, että viimeisimmät viestit esim.
keskusteluissa ovat viimeisenä...toki tässä järjestykssä voi lukea koko
viestiketjun.

Vierailija

Hei te kaikki, jotka viestejä odottelette, kirjoitelkaas itse. Valinnanvaraa siellä kyllä on. Minä ainakin olen vastannut jokaiseen viestiin, jotka olen saanut. Joskin viiveellä kyllä välillä
Sehän on ihan teistä itsestänne kiinni miten aktiivinen haluatte olla ja mihin on aikaa.
Älkääkä kirjoitelko enää anonyymeinä, antakaa nimimerkkinne näkyä reilusti, ei siitä ole mitään haittaa. Luottamusta se vain herättääpi, että silleen...

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Voi tokkiisa !

En ole mitenkään hyvä netin käytössä, mutta kun luin ohjeet,
niin osaan käyttää tätäkin viestittely muotoa.

- Omaa kirjekaverihakua en ole laittanut, mutta olen pariin vastannut.
Mukavasti on tullut keskusteltua ihan vaan sähköpostilla.
Tässähän on se etu, että voi viestitellä aivan eripuolille kotomaata, eikä tartte edes postimerkkejä !

- Olen siinä realisti, etten yritä liian montaa kirjekaveria hommata.

* * Tässä elämässä on paljon muutakin touhua, eikä joka päivä jouda koneella istumaan.

* * * Mutta, jos haluaa saada viestejä, niin pitää esiintyä profiililla ja nimimerkillä !

Ja laittaa se ruksi, jotta saa lähetellä yksityisviestejä.

? ? Täällä on tosi monta "anonyymiä" ? ?

Kuinka sellaiselle voi enää vastata...........

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat