Miehet Haloo

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Voi pojat teitä. Olkaa ystävällisiä ja laittakaa pituutenne profiiliin. Meitä naisia kuten minä (172) on monen pituisia. On noloa ensimmäisessä viestissä kysyä pituutta. Tiedot selvästi esiin niin saadaan mukavat alut. KIITOS

Sivut

Kommentit (145)

Vierailija

Hei .
Olen samaa mieltä .Miehet laittakaa tietonne ja tietysti kuvakin olisi kiva esiin ,niin tietää mistä aloitaa. Ystävällisyys ja aito rehellisyyshän on perusasioita ,josta luottamus syntyy. Olishan kiva löytää matka ja ulkoiluseuraa.

Vierailija

Voipi olla, mutta nyt näytät tyhmyytesi koko asiaan. En ole kiinnostunut sinun henk. mitoistasi. Lapsellista touhua moinen asia. Tulee mieleen eräs keskustelu: mitä suurempi, sitä vaikeempi heiluttaa, että sillain, älä rehvastele tyhmillä asioilla. Täällä haetaan todellista seuraa eikä siinä ole kysymys sinun esittämistäsi jutuista. VALITETTAVASTI, MENE ISKURI PUOLELLE SIELTÄ LÖYTYY MUITAKIN HÄNNÄN HEILUTTAJIA.

Vierailija

Taitaapa pojilla olla kevättä rinnassa. Ja sehän mielessä mistä eniten puutetta, eikös vaan?
Ei oteta kuitenkaan niin vakavasti tommossii. Antaa niiden esitellä itteensä (tai sitä mitä kuvittelevat olevansa) ja mittojansa.
Toivottavasti jokaiselle löytyy ystävä!

metsänpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Koko viikonlopun olin "koulusta" poissa ja nyt en tiedä mistä on kysymys. Mistä ihmeestä
on kysymys kun on niin vilkas keskustelu? Ilmeisesti jotenkin miehiin liittyvää.

Vierailija
kevättä kohti

Voi pojat teitä. Olkaa ystävällisiä ja laittakaa pituutenne profiiliin. Meitä naisia kuten minä (172) on monen pituisia. On noloa ensimmäisessä viestissä kysyä pituutta. Tiedot selvästi esiin niin saadaan mukavat alut. KIITOS

Niin onko kyse deittipalstasta vai? ei kait sillä pituudella keskustellessa mitään väliä ole niin ja tyttäret kanssa laittakaahan pituudet ja painot kehiin :))

Vierailija

Eipä todellakaan luulis olevan väliä ulkoisilla seikoilla keskustellessa. Eikä ystävyydessä saati sitten rakkaudessa. Kyllä paino on ihan muissa seikoissa tai ainakin luulisin niin, mutta tämö on vain minun mielipide.

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
metsänpoika

Koko viikonlopun olin "koulusta" poissa ja nyt en tiedä mistä on kysymys. Mistä ihmeestä
on kysymys kun on niin vilkas keskustelu? Ilmeisesti jotenkin miehiin liittyvää.

Sen verran olen keskustelua seurannut, että huomasin sen asiattoman viestin jota et metsänpoika ilmeisesti ole nähnyt. Se on nyt näköjään poistettu, mutta on käynyt samalla tavalla kuin eräässä toisessa keskustelussa vähän aikaisemmin. Asiaton viesti on poistettu, mutta siihen liittyvät kommentit jääneet joten vaikuttaa nyt vähän omituiselle keskustelulle.
Olenkin nyt tullut siihen tulokseen, että asiattomia viestejä ei pitäisi ruveta kommentoimaan eikä niihin kannattaisi vastata mitään vaan pyytää heti viestin poistamista kun sellaisen huomaa. Tarkoitushan tietysti on ollutkin ärsyttää ja katsoa mitä seuraa. Lapsellista huomion hakua jota ei kannata huomioida.

Vierailija

Miksi miehen pitäisi olla pidempi? Onkohan se joillekin miehille itsetuntokysymys, jos nainen on pidempi vai onko tällaiset asiat vain vanhanaikaisia tiukkaan juurtuneita ajattelumalleja. Kuten myös se, että nainen ei saisi olla miestä vanhempi. Onko tällaisilla asioilla ylipäätään merkitystä?

Vierailija

Huomenta kaikille,tasapuolisesti.

Heippa.
Kyllähän mitat on mukava tietää. Mutta kyllä se olemus on tarkein, ne ensimmäiset minuutit paljastaa kaiken oleellisen. Pukeutuminen ym. mm.puhetyyli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat