Miesten profiileista

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei kaikki miehet, jotka laitatte profiilinne tänne, voisitteko ilmoittaa selvemmin, minkälaista seuraa etsitte.

Sivut

Kommentit (273)

valmatar
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hyvä, kun "heluna60" otit tuon asian esille.

- Eihän ole yksinkertaista "tässä iässä" löytää kumppania.
Ensin pitää rauhassa tutustua ja kuulostella, minkälaisen henkilön kanssa on tekemisissä !!!

Myös se, etsiikö elämänkumppania vai vain kirjoittelukaveria pitää olla selkeästi esillä.
Minkälaisiin asioihin tarvii seuraa ! Eli hieman enemmän selostusta !
- - Just tuo, että aluksi vain kirjoitellaan - antaa tilaisuuden harkita, haluaako lähemmin edes tutustua tai tavata. Aika paljon näkee "rivien välistäkin" !

Minulla oli sellainen; hidas eteneminen ja löytyi sopiva kumppani.
Yhteistä taivalta vajaa kymmenen vuotta.
Mukava vanheta, kun on tuttu ja luotettava ihminen lähellä.

Emme asu yhdessä, niin on " oma olo " - jos niin haluaa !

Vierailija

Olen tässä "uutena" katsellut noita ystävänhakuilmoituksia, ja tullut
juuri tuohon samaan tulokseen, että suurin osa miesten ilmoituksia
on sellaisia, ettei niissä ole juuri mitään tietoa heistä itsestään.
Kuten esimerkiksi:
"Mies pääkaupunkiseudulta etsii elämänkumppania kaiken kivan merkeissä"

Pelkkää kirjoitteluseuraa ei etsi juuri kukaan, suurin osa suoraan
vaan elämänkumppania...
Valmatar on mielestäni ihan oikeassa siinä, että aluksi olisi viisainta
vain kirjoitella ja tutustua ja, jos sitten siltä tuntuu, että haluaa
tavata ihan "livenä" niin siitä vaan...

Näillä ajatuksilla Marjatta

Vierailija

Aurinkoista pyhäpäivää kaikille.

Kiva kun muutkin huomaa näitä asioita. Siksihän minä jossainvaiheessa pyysin miehiä laittamaan myöskin pituutensa esiin. Tiedän että on paljon naisia joille se ei merkitse mitään, mutta minulle merkitsee. Haluan että mies on pidempi kuin minä.

Tässä yksi juttu joka ei ole tältä palstalta: Ensimmäinen kirje" Mennään hakeen vaunu ja lähdetään pohjoisen reissuun viikoksi"
Vastasi: on lumen ympäröimä eikä saa liikkeelle ennenkö ne sulaa ympäriltä. Se on totuus, lumet ja maa jäässä ei teltta esim. irtoa ennen sulaa.
Vastaus: Vartoo sinä hitaita hämäläisiä minä lähden naisten tanssiin etsiin sopivaa henkilöä.

Näin minä odotan hämäläistä joka noukkis pois.

Mukavia odotuksia kaikille, Mirkku

Vierailija

Tämä on sitä nykypäivää, pysy oravanpyörässä, taikka hyppää pois. Valinta on oma. Mutta vaihtoehtoja onkin vain yksi.:(

Vierailija

Hei, Hyvät Naiset!

Kirjoitatte asiasta, mikä minuakin ihmetyttää. Elän nykypäivää, mutta olen kauan sitten hypännyt oravanpyörästä eli ihmisten mielistelystä ja samankaltaisuuden pakkopaidasta. Vaikka haluaisinkin kumppanin/ystävän, olen mieluummin yksin, jos mies on niin hätäinen, ettei jaksa tutustua minuun persoonallisuutena: ajatuksiini, harrastuksiini, arvomaailmaani. Ihmettelen sitäkin, miksi miehen pitäisi heti saada kuva. Pelkääkö mies, että nainen, joka ei heti tyrkytä kuvaansa, on jotenkin outo tai ruma? (Itse olen arka, mutta ihan viehättävä nainen!) Lapsellinen ja malttamaton mies ainakin on. Minun iässäni (yli 60 v.) ihmissuhteessa ei ensisijaista ole, minkä näköinen toinen on, vaan minkälainen ihminen hän on. Eihän nainen ole näyttelyesine tai miehen arvon mitta. Haluan saada selville, onko mies rehti, luotettava, sydämeltäänkin sivistynyt, tasapainoinen, huumorintajuinen, toisenkin hyvää edistävä? - Kauneus on katsojan silmässä, sanoo kansanviisaus. Se on myös hienotunteisuutta, empatiaa ja kykyä rakastaa toinen kauniiksi ja säteileväksi.
Yksi syy miesten pinnalliseen käytökseen lienee se, että naisia meidän ikäluokassamme on huomattavasti enemmän kuin miehiä. - Miehen ei tarvitse nähdä vaivaa, vaan hän voi viestittää seuraavalle naiselle, jos nainen arkailee tai esittää kysymyksiä. Naiselle ei kumppanin löytminen ole helppoa. Miten lienee miesten laita?

Hyvää Juhannusta ja onnellista kesää kaikille!

toivottaa Aino-Maija

Vierailija

Minusta kyllä on mukavampi kirjoitellakkin sellaiselle henkilölle, jolta kuvan on saanut. Jotenkin se vaan on persoonallisempaa. Aivan kuin siinä olisi vanha tuttu henkilö.
Ei se kuvan pyytäminen tarkoita välttämättä sitä, että haluaisi missi taikka mister- tyypin itsellensä.
Tämä oli vain minun mielipiteeni asiasta, muuten yhdyn ed. mielipiteisiin. :)

Vierailija

Valitettavasti kaikki ne ilmoittajat, joihin olen ottanut yhteyttä, haluavat viettää heti yhteistä viikonloppua jossakin.... ja jotenkin en ole valmis HETI pelkän nimimerkin ja iän perusteella sitoutumaan yhteiseen hotelliviikonloppuun. Ehkä pitäisi heti kättelyssä kertoa hakevansa IHMISTÄ ja YSTÄVYYTTÄ enemmän kuin panomiestä - uskoin foorumin jo olevan täysin erilainen kuin ns. miestenlehtien seuranhakupalstat.

No, ainahan sitä voi pettyä uudelleen ja uudelleen ...

Vierailija

Jaa, jaa, enpä voi muut sanoa, kuin ottaa näistäkin neuvoksi, mitä olette täällä oppineet. Ja lähteä reilusti ulos näyttäytymään, josko joku mies kiinnostuisi. Olen ihan viehättävä nainen, mutta arka. Mielelläni tutustun ihan livenä. Harrastusten, tanssien tai matkustamisen yhteydessä olisi kiva saada joku kaveri. Näin se on!

Vierailija
heluna60

Hei kaikki miehet, jotka laitatte profiilinne tänne, voisitteko ilmoittaa selvemmin, minkälaista seuraa etsitte.

En minkäänlaista !

Vierailija

Ei nuo miesten kohtaamiset livenäkään ole yhtään sen mutkattomampia, kuin jos näin netin välityksellä etsiminenkään. Samanlaisia kokemuksia itsellä, kuin mitä kirjoitti kevättä kohti ja Tiinaliina.

En tosin ole aktiivisesti etsinytkään elämänkumppania, koska elämässä on niin paljon muitakin "onnen" aiheita.
Olen ihan kätevä niin remontti, kuin autonkorjaus asioissa, joten edes sellaista miehen tarvetta ei ole.

On kyllä hyvä jo alkuvaiheessa tietää millaista seuraa miehet todellisuudessa hakevat. -vai mitä?
On se tämä maailma todellakin muuttunut itsekeskeiseksi näissä ihmis-suhde asioissakin.

Yksineläminenkin on ihan mukavaa.

Vierailija

Saahan sitä yleistääkin!
Eli jos 10 miestä 100:sta haluaa "vällyjen alle" niin se ymmärretään että kaikki miehet on sellaisia.
Olen minä kuullut että jos mies on vällyjen alla niin sinne on pyrkimässä nainenkin?
En silti yleistä.
Meitä näkyy olevan ihan joka lähtöön!

Vierailija

Lainaus:

Kyllä se miesten seuran tarve kohdistuu pääasiassa vain siihen, että pääsee sinne vällyjen alle.

Tarkoittaako tuo sitä että miehet ei kelpaa naisille vain vällyjen alle?
Minä olen tavannut useita naisia jotka haluaa miesten seurassa paljon muutakin. Sinänsä
siinä ei ole pahaa että naisella on miehen seuran tarve. Aivan luonnollinen asia.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kyllä se miesten seuran tarve kohdistuu pääasiassa vain siihen, että pääsee sinne vällyjen alle.

Tarkoittaako tuo sitä että miehet kelpaa naisille vain vällyjen alle?
Minä olen tavannut useita naisia jotka haluaa miesten seurassa paljon muutakin. Sinänsä
siinä ei ole pahaa että naisella on miehen seuran tarve. Aivan luonnollinen asia.

Vierailija

Kun laskee ja katsoo tämän palstan tarjontaa, ymmärtää, ettei miesten tarvitse laittaa viestiin suunnilleen kuin
moi, niin vastauksia satelee runsaasti. Eri asia on sitten, löytääkö sillä tyylillä etsimäänsä. Naisia on runsaasti tarjolla, joten voihan sitten vaihtaa ja valita taas uutta.
Ehkä tässäkin asiassa ilmenee miehen ja naisen ero, mies menee suoraan asiaan,tai tässä tapauksessa luottaa hakuammuntaan, mikä toteutuu naisten suuresta vastausmäärästä, naisen täytyisi vähän tutustua paremmin ja saada selville myös toisesta osapuolesta jotain ennen tapaamista. Itse kuulun myös niihin, jotka ennen tapaamista haluaisivat tietää muutakin kuin nimimerkin. Minulle ainakin tulee vähän kummallinen olo, jos mies ei laita viestiinsä mitään.
Mitä hän haluaa salata tai piilottaa. Luulisi kaikkien nyt osaavan jotain kirjoittaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat