lähdetään risteilylle

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

RISTEILYLLE !!!! LÄHTÖ ON TURUSTA 26.5 ---- NYT ON LISÄÄ TIETOA VIESTIKETJUN LOPPUPÄÄSSÄ
KOITTAKAAHAN SAADA SIITÄ SELVÄÄ, VAIKKA TAISI JOKUNEN RIVI MENNÄ SIK-SAKKIA.
ILMOITTAUTUA VOI JO NUMEROON +358102323200
MYÖS BUSSIEN REITIT SELVIÄVÄT SIELTÄ....JA MATKAPOJILTA SAA LISÄÄ TIETOA ILMOITTAUTUMISEN YHTEYDESSÄ.

KOKOONNUMME ENNE LÄHTÖÄ TERMINAALIN ENSIMMÄISESSÄ KERROKSESSA
INFO PISTEEN ALLA.

NÄHDÄÄN PIAN, JA HYMYILLÄÄN KUN TAVATAAN.
T. LUMITYTTÖ

HEI!!!! KIRJOITELKAA TOISILLENNE MISTÄPÄIN OLETTE, JOS BUSSI REITIT EIVÄT SOVI, NIIN VOITTE VAIKKA MENNÄ KIMPPA KYYDILLÄ.

Sivut

Kommentit (109)

Vierailija
lumityttö

Voisimme lähteä vaikka näin aluksi risteilylle, ja tekisimme niitä vaikka useampia, koska on varmaankin mahdotonta
että kaikki mahtuisivat yhdellä kertaa mukaan. sanotaan että vaikka sata henkilöä kerralla, 50 naista, ja saman verran miehiä. mitä tästä tuumaisitte. Kokeillaanko, olisin valmis kyselemään ja ottamaan selvää esim
Turku tai Helsinki-Tukholma risteilyjen hinnoista ja ajankohdista, jokainen maksaisi itse matkansa, ja ottaisi selvää, tuleeko muita samalta suunnalta, vaika ystävän haun kautta.
Ja tietysti niin että lähtö olisi illalla, niin silloin olisi helpompi tutustua toisiin, kuin esim aamukahvi pöydässä.

Nyt odotan vastauksia innostuneena. T.Lumityttö

olisipa mielenkiintoista löytyis varmaan ystäviä

Vierailija

Ihan hyvä idea, mutta epäilen tuota 50 miestä mukaan. Täällä on niin paljon enemmän naisia, kuin miehiä. Mutta osataanhan me naiset pitää hauskaa keskenämmekkin, eikös.

Vierailija

Tämän ei ole tarkoitus olla mikään asiakas risteily , vaan sellainen johon osallistuisivat vapaat yksityiset henkilöt,
ja jos kiinnostaa, niin laittakaa viestejä tulemaan yksityisesti, ja vihjatkaa myös vapaille ystävillennekkin,
koska kaikilla ei ole nettiä käytössä. Eli puskaradio toimimaan, ja varsinkin miehille, koska heitä on aina liian vähän näillä palstoilla, meitä aktiivisia naisia taas on yllin kyllin. ps. olen valmis keräämään halukkaiden osallistujien yhteystiedot, ja pidän myös huolen ettei ne joudu mihinkään yleiseen jakeluun. Eli olen luotettava ja rehellinen.
Odotan jo että saadaan sopiva porukka kasaan, ja päästään matkaan.
t.Lumityttö

Vierailija

Hei lumityttö.
Minä en kyllä tässä vaiheessa olisi halukas antamaan yhteystietojani kenellekkään. Mistä voin varmistaa, että olet tyttö.
Ja, että ne ei todellakaan joudu väärälle taholle?
Anteeksi vain epäluuloni, mutta olen kait `pelkuri´tämän netin käytössä, varoittavia esimerkkejä on ollut.
Jokainen tekee tietty omat valintansa.
Mukaan risteilylle olen kylläkin valmis lähtemään, jos nimimerkki riittää.

Vierailija

Hei ! Jätin sinulle yksityisen viestin, jossa on yhteystietoni, niin voit varmistua asiasta,
en halua muuta kuin senverran tietoa, että miten saan yhteyden halukkaisiin lähtijöihin.
t. LUMITYTTÖ

Vierailija

Voisimme tietysti tehdä niinkin että kyselen esim. joltain matkanjärjestäjältä,
millä hinnalla saisimme heidän kauttaan risteilyn 20-100 henkilölle ja sitten jokainen ilmoittautuisi
heille suoraan määrättyyn aikaan mennessä, ja jos sakkia olisi tarpeeksi, niin sitten vaan reissuun.

mutta jos täältä löytyy joku pätevämpi suunnittelija, niin siitä vaan, olen mukana.

Vierailija

hei olen esko raisiosta ja kiinnostunut lähtemään risteilylle,olen 63v, ja oletan että olis saman ikäisiä mukana.

Vierailija

Ompa hyvä että miehiäkin lähtiöiksi löytyy, heti huomenissa alan kyselemään matkanjärjestäjiltä
vaihtoehtoja, ja tarkoitus olisi ettei hinta ole niin korkea, ettei kaikilla halukkaila olisi
mahdollisuutta lähteä.

Vierailija

Kun Lumityttö kyselisi (niinkuin hän esitti) matkanjärjestäjiä, hintoja ja ajankohia, tulisimme me halukkaat siinä vaiheessa mukaan ilmoittautumalla matkanjärjestäjälle, jolle on välttämättä annettava henkilötiedot matkaa varten.
Olen halukas lähtemään jos mukaan mahtuu ja ajnkohta sopii minulle.

Vierailija

hei olisipa tosi mukavaa lähteä porukalla vaikka risteylelle onvain pitkä matka ennenkuin ollaan edes satamassa jospa ystäviä löytyisi muualtakin mutta kyllä laivaristeilyllä olisi tunnelmaa.

Vierailija

Heips kaikki risteilylle halukkaat. Matkapojilta on nyt tulossa tarjous, jossa on myös mahdollinen kuljetus eri paikoista. Kuukausi olisi toukokuu, ja vaihtoehtoina on varata hytti, tai kansipaikka kunkin tarpeen ja kukkaron mukaan. Laiva olisi Isabella, ja lähtö Helsingistä tai Turusta illalla. Musiikki olisi myös aikuiseen makuun. Jokainen tekisi varauksen suoraan Matkapojille.

Kysyin myös heiltä mahdollista ilmoitusta E-T lehteen, se jäi vielä auki, toivon toki että kun asia tästä etenee, niin ehkä tämä lehtikin tulee mukaan tavalla tai toisella. Mutta uskon että risteily toteutuu, nyt näyttää siltä vahvasti, ja uskon senkin ettei hinta päätä huimaa, niin pääsee mukaan myös ne joiden budjetti ei kestä kalliita kaukomatkoja.

kevät terveisin Lumityttö

Vierailija

Hieno idea, toivon pääseväni mukaan. Toivon myös, että saan tietoa tästä matkasta, eli sitä mainostetaan jossakin, itse nyt ja tiedän käydä katsomassa Matkapoikien sivuja, mutta miten muut, ei ET-läiset?
Kai sinne ohjelmaan pitäisi saada mukaan varttuneita? julkkiksia, urheilijoita tms. jotta miehetkin lähtisivät liikkeelle?
Tanssia, tutustumista, leikkimielistä kilpailua, asia- tai tuote-esittelyjä, vaikkapa terveyteen ja liikuntaan liittyviä, ohjelmaa jokaiselle?
Toivoo leskinainen - parhaassa iässä.

Vierailija

Onko tarkempaa ajankohtaa selvillä toukokuulle? Kannattanee ottaa huomioon, että loppukuusta ja viikonlopun
päivinä laiva täyttyy opintonsa päättävistä koululaisista ja opiskelijoista. Niitten jalkoihin jää jos samaan aikaan menee.
Olen kovasti kiinnostunut kylläkin.....hyvä idea.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat