Varamummo ja varaukki

Vierailija

Hei !
Täällä 05-03 alueella olisi tarjolla varamummo ja ukki melkein 60v.Omat lapset jo maailmalla joten aikaa ja hyvää mieltä riittää,emme tupakoi emmekä käytä alkoholia,mutta meillä on kiltti kissa.Mummi teki työnsä lasten parissa.Asumme rivitalossa erittäin rauhallisella alueella,ulkoiluun hyvät mahdollisuudet.Aikaa ja syliä riittää.Kirjoitellaan,soitellaan,tutustutaan.Hyvää kevättä kaikille.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Nykyään on kovin paljon varamummoa ja pappaa kaipaavia
lapsia ja nuoria vanhempia. On muutettu työn perässä ehkä
kauaskin kotipaikkakunnalta, jonne isovanhemmat ovat jääneet.

Se on vain pulma, että miten kysyntä ja tarjonta kohtaavat.
Nämäkin kirjoitukset joutuvat pian unohduksiin.
Kannattaisiko laitaa myös ystävänhakuun?
Sama juttuhan se on sielläkin, uusia ilmoituksia tulee kymmeniä
päivittäin ja vanhoja sivuja ei varmaan kovin innokkaasti selata.

Tämä teidän tarjouksenne kuulostaa tosi hyvältä, heti ottaisin
yhteyttä, jos olisi tarvetta varamummosta :)
Hyvää työtä olette tekemässä...

Vierailija

Varamummi ja pappa,

Ottakaapa yhteyttä lähimpään Pelastakaa Lapset-yhdistykseen. Heillä on
varmaan tiedossa useita perheitä, jotka olisivat kiitollisia teistä.

Vierailija

Alla oleva lainaus Positiivareiden tämän päivän
Ajatusten Aamiaisesta sopinee tälle palstalle
t. Aamuvirkku mummo :)

***********************************************************************************************************************************************
Olimme mökillä mukanamme 5- ja 7-vuotiaat pojantyttäret. He pyysivät meitä hiekkalaatikkoleikkeihin, mutta selitimme, että meillä kun olisi niin paljon tekemistä. Vanhempi tokaisi: "Ei pitäs ruveta ukiks ja mummoks, jos ei kerran jouva leikkimään lapsenlasten kanssa." Niinpä siirryimme hiekalaatikolle. -Mummo ja ukki

***********************************************************************************************************************************************

Vierailija

No onpas hauskoja lapsia.

Mistä he ovat saaneet päähänsä, että mummojen ja pappojen
ainoa homma on leikittää lapsenlapsia?

Eiköhän hiukan tärkeämpää olisi kasvattaa lapsukaisia arvostamaan
vanhempia ihmisiä ja ymmärtämään normaalia arkea.

Kotityöt ensin, leikit sitten.

Ja lapset mukaan niihin!!!

Vierailija

Lainaus:

Alla oleva lainaus Positiivareiden tämän päivän
Ajatusten Aamiaisesta sopinee tälle palstalle
t. Aamuvirkku mummo :)

Olimme mökillä mukanamme 5- ja 7-vuotiaat pojantyttäret. He pyysivät meitä hiekkalaatikkoleikkeihin, mutta selitimme, että meillä kun olisi niin paljon tekemistä. Vanhempi tokaisi: "Ei pitäs ruveta ukiks ja mummoks, jos ei kerran jouva leikkimään lapsenlasten kanssa." Niinpä siirryimme hiekalaatikolle. -Mummo ja ukki

Kyllä sitä on lastenlasten kanssa leikitty ja pidetty hauskaa aina ikäkauden mukaisesti useasti istuttu hiekkalaatikonreunalla hiekkakakkuja leipoen ja soraa kuormurilla kärräten.
Lasten varttuessa leikit ovat vain muuttuneet.

Vierailija

Hei ... Olen Sana Asun Tampereen Hervannassa ,,,, Minulla on 10 kk Mustafa Poika ,,,,, Hänellä Tarvisin Varamummo ja Varaukki ,,,, Ja Jos Teillä Sopiii Ja Asutte Tampereella Niin Olen Iloinen Jos Olette Minun Lapsille varamummo ja varaukki ,, kiitos Terv<. Sana

Vierailija
järjestysmies

Voi voi kun on varomatonta, toivotaan ettei pahemmin käy.

Mikäs tuossa on niin varomatonta-en ymmärrä, selittäisitkös kaikki tietävä järjestysmies tämän minulle toivoo yx tietämätön.

Vierailija

järjestysmies kirjoitti
Voi voi kun on varomatonta, toivotaan ettei pahemmin käy.
------------------

Anonyymi kirjoitti
Mikäs tuossa on niin varomatonta-en ymmärrä, selittäisitkös kaikki tietävä järjestysmies tämän minulle toivoo yx tietämätön.
----------------------
järjestysmies kirjoitti
No tuo osoitteen antaminen yleiselle palstalle tietenkin!!![/quote]

No, mikä tuossa osoitteen antamisessa nyt niin varomatonta on? tuleehan se henkilöllisyys esille
joka tapauksessa...jos varamummia tai -ukkia netissä hakee, tai ketä tahansa, niin yhtälailla voi
tulla esille monenlaista tyyppiä. Äitihän tässä valinnan tekee.

Vierailija

Hei!
Meillä olisi tarvetta varamummolle -ja ukille. Lapset 13v tyttö ja kaksoset tyttö ja poika 9v. Kaipaisivat kovasti isovanhempia kaikenlaiseen puuhailuun. Mistä päin olette? Me olemme Pirkanmaalta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat