MATKALLE VIROON

Vierailija

Hei
Onko todella niin, ettei ole kiinnostuneita lähtijöitä Viroon elokuussa? Onhan laivaristeilyt ihan ok, olen kuitenkin sitä mieltä, että yhdessä oloa ja tutustumista ei ole niin paljon, kuin esim. matkalla yhdessä vaikka Viroon. Tämä on mielipiteeni.

Olen kylläkin saanut henkilökohtaisen viestiini, onhan sieltä poikinut ainaskin kyselyjä ja tosissaan kiinnostuneita.
Odotan edelleen kiinnostusta sekä lähtijöitä, onhan elokuulle aikaa, mutta lähempää kuin uskotkaan;)

terv. nuorimuori

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllä periaatteessa matka Viroon kiinnostaa, etenkin hyvässä seurassa :-) Totta muuten se, että elokuu on lähempänä kuin uskookaan.

Vierailija

Onhan tuolla Virossa tullut rampattua melko usein, mutta mukavassa porukassa sinnekin voi suunnata (Tartto vois olla mielenkiintoinen). Jokin muukin kaupunkilomakohde kiinnostaisi myös esim. Krakova Puolassa.

Terveisin
Paljon matkustellut

Vierailija

hei, voisin kyllä ajatella retkeä naapurimaahan ja etenkin maaseudulle ,jossa ruokakin on kuulemma hyvin halpaa ja hyvää.

et

Vierailija

Seura on Todella hyvä ja onhan se itsestäänkin paljon kiinni miten saa onnistuneen matkan toisten tuntemattomien kanssa onnistumaan ;)

Vierailija

Hei Paljon matkustellut

Tarto on mielenkiintoinen ja kaunis omalla tavallaan, itse olen ihastunut kaupunkiin. Kun lähtijöitä vaan tulee, voin alkaa suunnitella Tarton matkaa....? Mitä mieltä olet ?

Oletko käynyt lukemassa elokuussa olevaa Viron matkaa, löytyy tällä keskustelupalstalla ohjelma ym., Kiinnostuitko ? Minä ainakin kiinnostuin :)

Vierailija

Hei et

Ruoka on todella siellä hyvää ja halpaa :))))
Oletko lukenut tällä keskustelu palstalla, kun elokuulla on Viron matka tiedossa ja ohjelma ym. tiedot löytyvät myös ?

Minä olen erikoisen kiinnostunut matkasta :) Tuntui erittäin antoiselta ja kulttuuri pitoiselta matkalta .

Hyvää kesää sinulle !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat