Ystävänhakutanssit

Vierailija

Olisikohan mahdollista järjestää meille nettiET:n Ystävänhakupalstan käyttäjille ja muillekin eläkeläisille suuret YSTÄVÄNHAKUTANSSIT sekahaulla? Olisiko se paritusta?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Hei! Tanssiaiset olisi tosi mukavat järjestää, mutta luulenpa, että niistä tulisi pelkät naistentanssit. Itse harrastan tanssimista ja käyn joka viikko vähintäin kerran tanssimassa. Päivätanssejaki on paljon, eri eläkeläisjärjestöt järjestävät niitä. Ongelmana on jokapaikassa miesten vähyys, meitä naisia kyllä riittää joka kissan ristiäisiin. Mikä miehiä vaivaa, kun eivät jaksa innostua mistään?

Vierailija

Hei!
Olen kanssanne samaa mieltä, että mistä niitä tanssivia miehiä löytyy?
Olin kesällä muutaman kerran pääkaupunki seudulla kesä tansseissa ja siinä sitä sai istuskella ja katsella, kun sellainen "kartelli" tanssi koko ajan. On kuulemma käytävä 20 kertaa jossakin, että mies uskaltaa tulla hakemaan jotakin uutta kasvoa.Samat tanssittaa samoja ja siinä se piiri pyörii. Kotiin lähtiessä on olo, että P.skat. Kotonakin olisin saanut istua ja ihan ilmaiseksi.

Vierailija

Samat kokemukset! Harmittaa! Siksipä, kun voisi jotenkin kerätä ilmoittautumislistaa heistä, jotka lupautuisivat tulemaan ja tanssittamaan. Kun olisi riittävästi (?) miehiäkin listoilla, sitten sopisimme ajan ja paikan! Utopiaa, tiedän! Vaan minkälaiset "makkaranpaistajaiset" pitäisi SINKUILLE eläkeläisille järjestää, että myös miehet osallistuisivat? Voisiko olla iloa ilman viinaa/kaljaa?

Vierailija

Olenpa huomannut, että iäkkäät miehet ovat usein yleisissä tansseissa (eläkeläistenkin) etsimässä mahdollisimman nuorta tanssitettavaa, mieluiten ei ikäistään ja eläkeläistä. Sitten on niitä tanssikurssien tuttuja, jotka tiedetään / tunnetaan, oudompia ei edes yritetä hakea. Siksi tämä nettijoukko, joka olisi jotenkin sitoutunut hakemaan juuri tältä foorumilta ystävää, voisi myös sitoutua tanssimaan saman väen kanssa... Pistettäisiin vaikka piirileikiksi "Lintu lensi oksalle, lauloi niitä näitä. Tule joudu oma kulta, että saatais ...." Sellaisella kävelytyylillä arinkin "jeppe" ehkä uskaltaisi pistämään jalalla koreasti.

Vierailija

Turha toivo, että kuusikymppiset ukot mihinkään kotisohvaltaan lähtisi. Kaljaa kittaavat ja hampparin käyrää järsivät illat pitkät. Jos joskus saavat itsensä liikkeelle tanssipaikkaan, niin seistä töllöttävät eksyneen näköisenä ja odottavat vain koska naistentunti alkaa. Nuoremmat miehet vaan kehiin, ovat virkeämpiä ja innokkaampia tanssimaan!

Vierailija

Niistä kuuskymppisistä en tiedä koska itse olen jo 73 täyttänyt - mutta ei kaikkia meitä varttuneimpia miehiä tarvi moittia ja yleistäminenkin tuntuu pahalta. Sekahaku on kai tuttu käsite muille kuin tanssipartnereita kaipaaville, purnaaville naisille ja jos ikää on enemmän niin eipä noita "omanikäisiä" tahdo löytyä joten nuorempia on haettava jos mielii parketille.
terveisin: Parketilla tavataan!

Vierailija

Hei, Sinä, joka kirjoitat, että "parketilla tavataan"! Kerro pian aika ja paikka ja tuntomerkki, niin käyn kiinni kuin s--- limppuun (naistenhaulla tai sekahaulla)! Kyllä minulle ainakin kelpaa minkä ikäinen tanssitaitoinen mies tahansa, jos on selvin päin ja fiksukäytöksinen. Ja tervetuloa myös hakemaan, kun noin reippaasti lupasit tavata (=tanssittaa, oletan!) Olen "vasta" 62-v. Tanssiniloa kaikille!

Vierailija

Lainaus:

Miten nää tanssit muka sais toteutumaan kun ihmiset on eripuolilta Suomea?

No ei kai siinä kaikkien suomalaisten tanssihaluisten tarvitse kerralla tavata?

Sitä paitsi junat kulkee, bussit liikkuu ja taitaa ne koneetkin jo lennellä ;)

Vierailija

Onko meitä niin vähän, ettei eri puolille Suomea voisi ensin järjestää pienempiä tansseja ja sitten lähteä yhdessä suurempaan kokoontumiseen?

Vierailija

Lainaus:

Hei, Sinä, joka kirjoitat, että "parketilla tavataan"! Kerro pian aika ja paikka ja tuntomerkki, niin käyn kiinni kuin s--- limppuun (naistenhaulla tai sekahaulla)! Kyllä minulle ainakin kelpaa minkä ikäinen tanssitaitoinen mies tahansa, jos on selvin päin ja fiksukäytöksinen. Ja tervetuloa myös hakemaan, kun noin reippaasti lupasit tavata (=tanssittaa, oletan!) Olen "vasta" 62-v. Tanssiniloa kaikille!

Jaa että oikein aika ja paikka ja vielä tuntomerkeinkö? Missä päin Suomea sitä itse ollaan? Minut kyllä tuntee olenhan yleensä se pisinja 60-v:n näköinen (tukkakin on vielä päässä vaikka ikää onkin jo 73). Jos kohdalle satut niin voinhan minä tanssittaa "alaikäistäkin" On muuten mahtavaa liikuntaa se tanssi meinaan ja kuntokin pysyy hyvänä.
Ei muuta kuin kuntoilemaan!

Vierailija

Lainaus:

Turha toivo, että kuusikymppiset ukot mihinkään kotisohvaltaan lähtisi. Kaljaa kittaavat ja hampparin käyrää järsivät illat pitkät. Jos joskus saavat itsensä liikkeelle tanssipaikkaan, niin seistä töllöttävät eksyneen näköisenä ja odottavat vain koska naistentunti alkaa. Nuoremmat miehet vaan kehiin, ovat virkeämpiä ja innokkaampia tanssimaan!

Miksi miehiä pitää haukkua?

Vierailija

Eihän tuo mitenkään haukkumiselta vaikuta. Nainenhan kertonee omista kokemuksistaan. Tuskin hän kaikkia 60 vuotiaita miehiä on tavannut, joten ei kannata ottaa itseensä harmaapantterit.

Iloista kesän odotusta!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat