ruokaseuraa

Vierailija

Mistä ruokaseuraa yksinasuvalle? Löytyykö vinkkejä ja kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija

Itse olen pohtinut samaa. jäin pari vuotta sitten eläkkeelle, olen eronnut ja asun yksin. Päivät ja ruokailutkin vietän itsekseni. Välillä tapaan ystäviä oluen äärellä, mutta kunnon ruokaseuraa on vaikea saada. Varmasti vaikuttaa noihin omiin elintapoihin ja ruokatottumuksiinkin tämä. Eikä sitä vain omaan ruokaan viitsi kauheasti panostaa.

Välillä kaipaan työaikoja, kun istuttiin pitkään lounaspöydässä kuulumiset vaihtamassa tai lähdettiin työpäivän jälkeen pizzalle. Onko muilla kokemuksia tästä?

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei,
Minä kutsun usein ystäviä pizzalle kotiin, kun olen ahkera kokkaaja. Eräs ystävätär, joka ei koskaan kutsu kotiinsa,
soittaa muutaman kerran vuodessa ja sitten mennään oikein ravintolaan pizzalle.
Terveisin Aluisa

Vierailija

Olen kuullut ja lukenut sellaisista työväenopiston kokkikursseista jotka on tarkoitettu yksinäisille/leskille ym. Tekisi mieli osallistuakin, sieltähän voisi löytyä vaikka uusia ystäviä, mutta vielä en ole uskaltautunut mukaan. Onko muilla kokemuksia näistä kursseista?

Vierailija

Miten paljon elämästä meneekään hukkaan jahkaillessa ja odotellessa,kun voisi ihan yhtä hyvin toimia.
Motivaatio on sitä,että ajatusten ja unelmien ylle vedetään" työhaalarit" ja aletaan toimia.Laita vaikka googleen sana kokkikurssi ja ala etsimään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat