Ystävyys

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Olen asunut tarpeeksi kauan yksin täällä Helsingin Vuosaaressa. Näin kun ollaan menossa kesää kohti niin kaipaan ystävää jonka kanssa olisi mukava kävellä metsässä ja hiekkarannoilla joita täällä Vuosaaressa löytyy riittämiin.Pidän myöskin merestä kovin paljon ja täältä voi lähteä merelle vaikkapa ravintolalaivalla.Olen normaalin kokoinen ja näköinen.Harrastan kunnonkohotusta lähinnä pyöräilemällä,hiihtämällä ja uimalla. Olen peruskoulutukseltani tekniikan alan miehiä. Olen juuri päässyt eläkkeelle niin että aikaa on tuhlattavaksi matkoihin ja muuhun mukavaan.Jos jotakuta naishenkilöä kiinnostaa tälläinen vapaa,vallaton poikamies niin rohkeasti vaan postia: pentti.lankinen@welho.com

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija
aluisa

Olemme etsijöitä.
Ken etsii, hän löytää.
Hän on matkalla luoksesi.
Kerran hän on löytävä tien luoksesi!

Terveisin Aluisa

Sinä et ainakaan ole toivoasi menettänyt : D

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei Silkkitie,
Ymmärsitköhän viestini väärin? Kirjoitin kyllä yleisellä tasolla ihmisyydesta ja ystävyydestä.
Iloista vappua Sinulle toivottelee Aluisa, vietit sitä yhden tai useamman ystävän kanssa!

Vierailija

Hei Aluisa. En usko ymmärtäneeni väärin, vaan omasta perspektiivistäni. Näin subjektiivinen on ihminen.

Olit löytänyt koskettavan ilmaisutavan, jossa tulkinnan mahdollisuuksia kuten hyvässä proosassa saakin olla. Siis se kestää tulkintaa !

Vappu ei merkitse minulle päivää kummempaa, mutta otan toivotuksesi ilolla vastaan. Kaunista ja sisältörikasta kevättä sinullekin.

Vierailija

Hei Pentti Lankinen, mies nimensä takana. Valloittavalla hymylläsi vedät varmasti ystäviä welhoon! Siitähän kertoo jo keskustelupalstatkin.

Ystävää vailla minäkin, mutta Nyhverö Nyyssöseksi olen itseni huomannut. Eeei uskalla.. ties vaikka millaisia karhuja näiltä palstoilta tulee vastaan. Mutta utelias(kin) kai olen, miksiköhän muuten katsastan hakupalstan?

Minä pyöräilen ja kuntoilen täällä kaukana Pirkanmaalla. Tutkin luontoa ja olen otettu, kun linnut viheltelevät perääni. Tosin niidenkin innostus lakkaa kesän myötä.

Mukavaa vappua sinne Vuosaareen ja onnea ystävänhaussa
toivottaa Tildamari

Vierailija

Lainaus:

Eikös tämä ollut aihe; Pentti hakee seuraa?

Ei kai se haittaa, jos Pentin iloksi (?) hieman viereeenkin poikkeaa;)
Ja hänellähän on tuo oma osoite valmiina, mihin tulisimmat viestit
voi lähettää;)
Rohkea kaveri olet, kun kunnon kuvankin rohkenit laittaa!

Vierailija

Niin, että olisi kiva ottaa yhteyttä, kun melkein naapureita ollaan. Rohkeasti vaan. Innloola odottelen. Sitä tiedä vaikka mitä tästä kehteytysi.Ota reippaasti yhteyttä.

Vierailija

Hei Pentti
Voi jos olisin pääkaupunkiseudulta niin haluaisin tutustua. Itse olen jumittunut tänne Kouvolanseudulle ja olen huomannut että matka erottaa. Olen itse ollut yksin yli 3 vuotta ja huomaan että tässä jumittuu omiin oloihinsa ja alkaa jopa pitämään omasta seurasta. Tykkään matkustelusta ja kulttuurista , pääkaupunkiseudulla käydessäni hyppään joskus laivaan katselemaan nähtäyyksiä ja haistamaan merta...Ruoka on ollut minun ammattini ja nyt on vaan totuteltava pitämään näppinsä irti ... kun painoa kertyy helposti.
Terveisin Sinelmä

Vierailija

Hei Pentti.
Olet tosi (rohkea)mies.Ihastuin sinuun ensisilmäyksellä, kohta jo rakastunkin. Kunhan kuvaasi katselen viellä vähän pidempään.
Sinä olet minun päiväunien kohde ja yön lohtu.
Olen vain niin ujo, etten rohkene vastata sulle, muuten kuin ihan salaa. Ehkäpä kohtaamme viellä, asun samoilla kulmilla.
Varmaan kohtaammekkin samalla polulla joskus, kenties, kenties..
Terveisin ujo ihaNainen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat