ystävyys

Vierailija

hei täältä Lapista nyt olen Kainuun rajamilla nuuskinut kevään tuloa seurailut vesilintujen ääntelyä kun ne etsivät
vesistöjen yllä sula paikkaa.Järvet vielä kovassa jäässä,moottorikelkoilla vielä pilkille menijät huristaa.Luonto heräilee väkisin kohti kesää.Olen kevät ihminen herään maaliskuussa auringon nousun myötä positiivinen kun olen
unohdan kaikki kaamoksen pimeyden ja pakkasen pureman.
Harjoittelen tätä viesti kontaktia näin.En koe kovastikaan yksinäisyyden en varsinkaan valoisana aikana.Tänään koin ilousen ihmisen läsnä olen,ruusupuskan kera saapui hän ilahduttamaan ja kansani lounaalle.Ystävyys on jalo helmi.

Kommentit (4)

Vierailija

Ystävyys on kuin pieni punainen ukko
jolla on taskussa nuoratukko,
sillä se sitoo ne sydämet yhteen
niinkuin maamies pellolla lyhteen.

Vierailija

Ystävilleni annan kaiken kunnian,kuinka he ovat ilahduttaneet,tukeneet ja kaikin tavoin
auttaneet minua ja perhettäni tällä elämäni taipaleella.Siksikö olen kasvanut iloiseksi,
(rakentaja) ihmiseksi.Löydän jokaisesta asiasta positiivisen puolen,jalan murskaantuminenkin,
ja sen toimintakyvyn takaisin treenaminen,on löytänyt minusta kasvun varaa.Ystävät ovat
lahja elämältä,toiset vain päivän mittaisia,ja toiset vuosikymmenien takaa,kun tavataan kerran
vuodessa,on se niinkuin eilen olis nähty.Oikein läheisiä ei ole monta,sitäkin rakkaampia,reiluja
rehtiä neuvojenkin annossa,eivätkä suutu,vaikka teenkin oman rohkeuteni mukaan erilailla,
ystävyys pysyy elin ajan.

Vierailija

Hienoa,kun löytyy vielä ihmisiä,jotka "jaksavat " ajatella Ystävyyden todellista tärkeyttä! Kun pohja on aikanaan luotu,niin se On ja Pysyy!
Myös ns.vanhemmalla iällä on mahdollista löytää se Hyvä Ystävä,jos Onnistaa?!

Vierailija

Hei Sinä maaliskuun valoon heräävä Lapin ihminen! On sitä kaamosta täällä Etelässäkin! Olen juuri saman sorttinen-> voisin vaipua talviunille marraskuun alussa ja herätä taas maaliskuun auringon ensi säteisiin! Olen käynyt siellä teilläpäin jonkin kerran ja nauttinut Lapin ihmisten iloisesta,avoimesta ja reilusta kohtelusta meitä Etelän ihmisiä kohtaan. Jopa kokenut kohteliaisuutena lauseen: "Olet kuin Me"!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat