ystävyys

Vierailija

hei täältä Lapista nyt olen Kainuun rajamilla nuuskinut kevään tuloa seurailut vesilintujen ääntelyä kun ne etsivät
vesistöjen yllä sula paikkaa.Järvet vielä kovassa jäässä,moottorikelkoilla vielä pilkille menijät huristaa.Luonto heräilee väkisin kohti kesää.Olen kevät ihminen herään maaliskuussa auringon nousun myötä positiivinen kun olen
unohdan kaikki kaamoksen pimeyden ja pakkasen pureman.
Harjoittelen tätä viesti kontaktia näin.En koe kovastikaan yksinäisyyden en varsinkaan valoisana aikana.Tänään koin ilousen ihmisen läsnä olen,ruusupuskan kera saapui hän ilahduttamaan ja kansani lounaalle.Ystävyys on jalo helmi.

Kommentit (5)

Vierailija

Olen usein Lapin reissuilla ajatellut,että miten ihmeellä ne ihmiset siellä kokevat sen valtavan "vastakohtaisuuden".

Toisaalta asuu kuin säkkipimeässä jäälinnassa ja sitten taas ei tule pimeä edes yölläkään ja saattaa olla jopa helletäkin.

Ja ne kaikki itikat ja muut purevat elukat, kuinka niiden kanssa voi koskaan oppia elämään!

Itsellä ainakin meni hermot viimeksi viime kesänä, kun niistä ei päässyt eroon edes autossa, ne kun keksivät reitin ilmanvaihdon kautta sinnekin.

Vierailija

Lainaus:

Olen usein Lapin reissuilla ajatellut,että miten ihmeellä ne ihmiset siellä kokevat sen valtavan "vastakohtaisuuden".

Toisaalta asuu kuin säkkipimeässä jäälinnassa ja sitten taas ei tule pimeä edes yölläkään ja saattaa olla jopa helletäkin.

Ja ne kaikki itikat ja muut purevat elukat, kuinka niiden kanssa voi koskaan oppia elämään!

Itsellä ainakin meni hermot viimeksi viime kesänä, kun niistä ei päässyt eroon edes autossa, ne kun keksivät reitin ilmanvaihdon kautta sinnekin.

Ossaahan Kemiläisetkin puhua omiaan - kehuivat että heillä on maailman suurin linna ja kun viimekesänä kävin siellä sanoivat sen sulaneen? Ei lapissa aina ole talavellakaan "säkkipimiää" onhan sielä mm. revontulia. Purevista elukoista puhheen ollen voin kertoa tositappauksen tekemästäni mustikan poimintareissusta eteläsuomesa. Pieniä kärpäsiä, sääskiä,paarmoja oli pilivin pimein ja kaiken huipuksi astuin maa-ampiaisten pessään ja sain siinäkin 6 puremaa! Kotona jouduin poimimaan asusteistani pois hirvikärpäset ja suihkusa ollessani löytyi vielä vatsanahkaan pureutunut punkki! Kyllä pohojosessa sentään on helepompaa ja turvallisempaa olla ja asua!

Vierailija

Kymenlaaksossa sataa. Eilen oli mukava päivä. Istuin parvekkeella ja luin kirjaa, dekkaria. En tykkää kylmyyttä ja kuumuutta.
En kalasta, hiihdän, pyöräilen ja kävelen.
Saturnus

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat