Nivelrikon ensioireet

Vierailija

Olen alkanut saada vasemman käden etusormen niveleen kipuja ja siihen on kohonnut myös patti. Nyt vihottelee myöls peukalon nivel. Arvatenkin nivelrikkoa, johon minulla on vahva perinnöllinen taipumus. Miten olette hoitaneet näitä nivelrikon oireita ja vaivoja? Onko olemassa jokin luontaishoito tai muu joka auttaa?

Kommentit (4)

Vierailija

Lainaus:

Olen alkanut saada vasemman käden etusormen niveleen kipuja ja siihen on kohonnut myös patti. Nyt vihottelee myöls peukalon nivel. Arvatenkin nivelrikkoa, johon minulla on vahva perinnöllinen taipumus. Miten olette hoitaneet näitä nivelrikon oireita ja vaivoja? Onko olemassa jokin luontaishoito tai muu joka auttaa?

Tässä terveysosiossa on aloitettu 4.3.09 keskustelu, nivelrikko polvessaSiellä on useita kirjoituksia nivelrikoista käsissä ja polvissa ja vinkkejä mikä on saattanut auttaa vaivoihin. Jospa sieltä löytyisi jokin apukeino myös sinulle.

terv. Hyvämieli

Vierailija

Lainaus:

foorumi :niveltieto.net on oiva paikka nimenomaan nivelrikko potilaille.sieltä saa vertaistukea ym

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat