olis ihanaa löytää kesäksi mukava ystävä

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Oletteko löytäneet,mukavia ystäviä tämän kautta.Olis mukava tietää.

Kommentit (9)

Vierailija

Oikeastaan aika vähän olen löytänyt ystäviä. keskustelut on enemmän yleisluontoisia.
Kyllä minustakin olisi ihana löytää kesäksi tosi ystävvä. Miehet kelpaa ja naiset myös.
Joten kirjoitelkaahan rohkeasti.

Vierailija

Oikeastaan aika vähän olen löytänyt ystäviä. keskustelut on enemmän yleisluontoisia.
Kyllä minustakin olisi ihana löytää kesäksi tosi ystävvä. Miehet kelpaa ja naiset myös.

Vierailija
Pirtsa

Ihanko vain kesäksi?

Vierailija

Aika erikoinen tämä Äidinkielemme kun sitä voi ymmärtää monella tavalla!
Pirtsa luultavasti tarkoittaa että kesään mennessä?
No toivottavasti ystävä löytyy!

t.metsänpoika

Vierailija

Metsänpoika hei. Eihän takerruta pieniin äidinkielen virheisiin. Kyllä minä ottaisin vaikka koko loppuelämäksi ystävän, jos sellaisen löytäisin.

Vierailija

Aivan niin. Kirjoitus olikin siltä osin tarkoitettu edelliselle kirjoittajalle.
Minä ymmärsin sen niin olit tarkoittanutkin.
Mulle itselleni tulee kokoajan oikeita virheitä että pitää yrittää oikolukea
ja korjata enimpiä pois ennen lähettämistä.

t.metsänpoika

Vierailija
punapää

Oletteko löytäneet,mukavia ystäviä tämän kautta.Olis mukava tietää.

Olen löytänyt ystäviä.
Emme ole vielä tavanneet, mutta tämän kesän aikana tapaamme kaukaisempienkin kanssa. Ehkä useammankin kerran.
Kirjoitteluystäviä on pari ja joidenkin kanssa ystävyys on vielä hyvin muodollista. Olemme vasta ihan alussa.
Sitkeyttä "siskot" ja "veljet". vaikka elämmekkin tässä ja nyt elämää, niin kehittelemällä hyvä tulee.
Vastailkaa useampaan ystävähakuun. Kyllä jostakin kehittyy oikea ystävyys.
Hyvää kirjoittelua kaikille!

Vierailija

Minä parin kanssa olen kirjoitellut. En vielä ystävyydestä sen enempää voi puhua mutta on kiva kirjoitella niin että ottakaa yhteyttä vaan ne teistä jotka haluavat kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia. Ystäviä ja tosi ystäviä ei voi olla koskaan liikaa eikä tapa niitä hankkia voi koskaan olla väärä.

ter. muminmamman

Vierailija

Pirtsa kiitos viestistä.Olisimielenkiintoista tietää,miksi olet täältä hakemassa ystäviä.Itse jäin leskeksi ja tuntuu jotain p uutuvan elämästä.Olisi mukava tietää sinusta enemmän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat