Risteilyn jälki tunnelmia

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

SUURI KIITOS KAIKILLE JOTKA OLITTE MUKANA, IHANA REISSU ! Eipä olisi enää mukavampaa porukkaa voinut mukaan saada,...alun epäusko, että näinkö vähän meitä sitten loppujen lopuksi mukaan lähtikään, haihtui aika nopeasti sitten kun olimme tutustuneet,...ja mukava tietää että nyt on ystäväpiiri lisääntynyt uusilla ihmisillä, ja varmasti pidämme yhteyttä, sähköposti osoitteet on vaihdettu, .....ja voidaan kertoa, ja kysellä toistemme kuulumisia.....Päässä alkoi jo raksuttaa, että missähän sitten seuraavaksi tavataan....tuli ruskaretket.. ja sen kaltaiset jutut mieleen. Sen verran vielä reissustamme, että vaikka laiva vähän prenkkasi tulomatkalla, kaikki sujui hienosti, kukaan ei örveltänyt, tunnelma oli korkealla,..ja nauraakin sai niin että mahaan koski,....ja tietysti tanssia. Vielä kerran Kiitos.
t. Lumityttö

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Risteilyllä oli todella mukavaa. Arkipäivän rutiinit unohtuivat hetkeksi.

Kun seuraavaa tapaamista järjestellään niin on jo helpompi tehdä päätös osallistumisesta.

Tulkaa mukaan, ystäviä ei ole koskaan liikaa ja tekee todella hyvää huomata ettei olekaan ainut yksinäinen. Samoin avartaa kun rupatellaan ja pidetään hauskaa. Kaikilla meillä on murheemme mutta kyllä iloisiakin asioita löytyy kun ne vain huomaa.

Hyvää kesän alkua kaikille.

Vierailija

Hieno juttu kun kaikki meni mukavasti. Olisin itse lähtenyt mukaan, mutta olen vielä työelämässä ja näin vain viikonloppu juttuihin pääsen mukaan. Yritin muutaman kerran katsastaa toista porukkaa kokoon, mutta halukkaita ei löytynyt. Toivottavasti onnistun lähtemään seuraavaan mukaan.

Aurinkoista kesää kaikille.

Vierailija

Hienoa että tämä Turusta lähtenyt risteilykin onnistui - itse olin Eläkeliiton 40 vuotis juhlaristeilyllä - meillä (n.2000 eläkeläistä) oli koko Baltic Prinsessa laiva Tallinnaan ja täytyy kehua - risteily oli kyllä ihan viimeisen päälle! Enemmän vain näitä risteilyjä!

Vierailija

Hei!
Tämä onkin kysymys: Miten pääsen mukaan seuraavalle risteilylle? Tuntuu siltä, että oli tosi mukavaa!

Vierailija

KIITOS Lumityttö, kun houkuttelit meidät "hitaat" hämäläisetkin mukaan. Me kaksi Mansen mummia ei kyllä koskaan törmätty teihin toisiin ET-matkalaisiin, mutta saatiinpa kuitenkin loistava irtiotto arjesta järjestämällä ihan omaa kivaa. Ja mielessä siintää jo uusi risteily syssymmällä, kun noita bonuskuponkeja jaettiin houkutukseksi. Eiköhän me jossain vaiheessa päästä vielä tutustumaan siihen teidän/meidän niin iloiselta ja mielenkiintoiselta kuulostavaan ystäväejengiinne!

Vierailija

Moi kaikki! Minäkin lähden seuraavalle risteilylle mikäli lähtö on Turusta. Olisi aivan ihanaa saada uusia ystäviä. Terveisin Loimaan likka.

Vierailija

Tosiaan risteilyn jälki tunnelmaa, muutama suvi sitten kävin Vaasa-Uumaja vuorokauden mittaisella risteilyllä. Raisteily meni kaiketi jotenkuten mukavasti, vaan ne jälkitunnelmat. Mankalaukun kun avasi tuoksu ei ollut sivistynyt, siinä kauheessa kankkusessa pesukoneeseen kaikki, lie jotain suuhunkin sattunut oli meinaan sen verran, hutero olo, ja entäs sitten ne valokuvat kun kehitin (ennen digiaikaa)en tuntenut ainuttakaan "Virpiä"vaikka peräti 9 eri tyttöstä polvellani istui, eri aikaan tietenkin.Siinpä niitä jälki tunnelmia.Onkin tullut jo mainittua, etten enään juo.

Vierailija

Nyt mulla olish shekä hyviä ett huonoja uutishia. Hyvät uutishet on että oon jättäny viinakshet. Huonot uutishet notten shaatana muista mihinkä!
ps. josh mun viinakshia näkkyy - nii ilimota pian!

Vierailija

Lainaus:

Nyt mulla olish shekä hyviä ett huonoja uutishia. Hyvät uutishet on että oon jättäny viinakshet. Huonot uutishet notten shaatana muista mihinkä!

Toki ilmoitan mielihyvin.

Vierailija

Lainaus:

Mulla on sulle Hyviä uutisia, ne vhiinakset on täällä meillä, tulehan hakemaan, toivoo savonlikka

Vierailija

Hei! Jos oli mukavaa, miksi ette kerro minkäverran teitä risteilyllä oli ja mitä ohjelmaa siellä oli? Miten kaikki retkeläiset ei porukkaa löytänyt? Punkaharjulaiset ovat kertoneet hauskoista tapahtumista ja laittaneet jopa kuvia, sellaista informaatiota kaipaisin teiltäkin. Haluaisin nimittäin lähteä myös seuraavalla kerralla mukaan, mutta toivoisin edes löytäväni ryhmän. Tämä kaikella ystävyydellä kommenttina varmaankin mukavaan reissuunne.

Vierailija

Hei anonyymi, meitä oli vain seitsemän, ja muutama jotka eivät löytäneet meitä, vaikka olimmekin sovitussa paikassa odottamassa kyltin kanssa, ja vielä yläkerrassakin niin kauan kunnes oli mentävä laivaan.

Sielläkin vielä kuulutimme kaikille mahdollisille et:läisille, mutta silti jotkut eivät löytäneet meitä.

Olemme kirjoitelleet jonkun verran toisillemme, mutta kesä on kiireistä aikaa, ja uutta matkaa emme ole vielä päättäneet, mutta ruskaretki on yksi mahdollinen vaihtoehto. En ole itse nyt kovin paljoa käynyt näillä sivuilla, on mukamas olevinaan niin kiire.

Mutta jos uutta reissua ruvetaan vakavissaan puuhaamaan, niin tottakai sitten kirjoitetaan taas ahkerasti netti-ET sivuille. Tässä nyt ainakin yksi kuva matkalta.

Ensimmäiset paikalle saapuneet Liisa, Lea, Seija, ja Pekka, lisäksi mukana olivat Toivo, Pentti, ja Hilkka. Ja kuvaan on lupa kaikilta jotka olivat mukana.

Vierailija

Moikka kaikki! Haluan seuraavalle matkalle mukaan,mutta kyllä joku ruskaretki jää minulta väliin,ei riitä rahalliset resurssit.Risteilylle lähden enkä taatusti pakoile meidän sakkia! Niin,edellyttäen tietenkin että lähtö on Turusta. Terveisin Loimaan likka.

Vierailija

Hei ET-ystävät!
Minä lähden mielelläni seuraavalle matkalle mukaan . Ehkä olen sitten viisaampi ja löydän ystävät. Ihanaa kesää kaikille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat