Etsin yhä

Vierailija

Olen muuttanut elämäni suuntaa monta kertaa, nyt se on seestynyt paikalleen olen löytänyt sen mitä ole koko elämäni etsinyt.
Lapset tuli tehtyä eri miehen kanssa, mutta oikea rakkaus odotti täällä kaukana pohjoisessa kauniissa kuusamon maisemissa.
Koska olen elänyt elämäni kuten olen elänyt, kaipaan nyt ystäviä pariskuntia joilla on aikuiset lapset ja aikaa elää omaa elämää tulla vierailulle ottaa vastaan vieraita, vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia. Minulle on kyllä sanottu etten voi löytää enää ystävää tässä iässä no se jää nähtäväksi. Olen vielä työelämässä oleva 51 vuotias nainen mieheni minua muutaman vuoden vanhempi, tai ei vielä mieheni vaan elämäkumppani elämäni mies suuri rakkauteni jonka löysin vasta nyt.Jos teistä joku joka lukee tämän tuntee jotakin niin kirjoita minulle, ehkä sinä olet juuri se ystävä jota olen etsinyt kaikki nämä vuodet. olemme kiinostuneita tanssimisesta ja mieheni on erittäin innokas kalastamaan, meillä on mökki jossa vietämme aikaa aina kun se on mahdollista. Otamme vaunun perään ja muutamme maisemia aina kun siltä tuntuu... laulamme karaokea, tai nautimme hyvästä ruuasta. Toivon että joskus jotakin kautta samanhenkinen pariskunta löytyy....

Kommentit (4)

Vierailija

Moi
Olen toki rekisteröitynyt, mutta tuli sellainen pieni virhe tuota kirjoittaessa etten huomannut rekisteröityä ensin vaan kirjoitin ja sitten vasta rekisteröidyin sisään... n mutta nyt ne tiedot ovat tässä. Tuota yllä olevaa ei oikein voi korjata

Vierailija

Hei, tervehdys Kuusamoon! :) Kyllä tunsin jotakin ja oikeastaan paljonkin. Ensinnäkin teille kahdelle OIKEIN PALJON ONNEA!! On ihanaa löytää oikea rakkaus missä hyvänsä iässä. Lapset tehtynä ja alkaa elää itselleen. Olette myös molemmat rohkeita, melkoinen elämänmuutos.

Lähinnä tuo laittoi minut kirjoittamaan, kun sinulle on sanottu, ettei tässä iässä voi löytää ystäviä. Niitä löytää missä iässä vain! Ja aivan kuten tunnet rakkautta elämänkumppaniasi kohtaan ja se juttu joka veti teidät yhteen, se on mahdollista muidenkin kanssa. Joku ihminen vaan tuntuu niiiiin tutulta heti. Voi olla oma itsensä.

Minäkin rakastan tanssimista ja menin lavalle vapunaattona yksin. Melko vähän väkeä alkuun ja kysyn voinko istua samaan pöytään erään naisen kanssa vai haluaako hän istua yksin. Yksin kun on paremmat mahdollisuudet, että joku hakee... Tiedätkös meillä synkkasi heti. Juttua riitti koko illan ja haettiin miehiä tiuhaan tahtiin. Ei ollut mitään kilpailufiilistä meidän kesken. Vaan todella hauskaa. Ja vieläpä selvinpäin, heh. Sen jälkeen on käyty kävelyllä, soiteltu. Nyt on hiljaisempaa, koska hän löysi netin kautta kumppanin pari viikkoa vapun jälkeen ja asuvat yhdessä.

Mulla on lukioaikaisia ystävättäriä, sitten työpaikalta kymmenen vuoden takaa ja yksi, josta on tullut läheisin, hänet tapasin 41-vuotiaana. Siis kaikkien ei tarvitse olla lapsuudenystäviä, jotta siteet olisivat vahvat.

Aivan varmasti löydätte iloisen, avoimen, rakastuneen pariskunnan ystäviksenne, joilla samoja kiinnostuksen kohteita. Liikutte paljon (vaunualueet, tanssit, karaoke) ja ehkä tämäkin kanava sen tuo luoksenne.

Asun Helsingissä, olen sinkku tällä hetkellä, eronnut 4 vuotta sitten ja saanut jo kokea rakkauden, eli se on aina mahdollista! :) Olen 58-vuotias ja kaksi lastani ovat yli kaksikymppisiä ja asuvat omillaan.

Ihanaa kesää teille!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat