Muistatteko aikaa kun kirjoittajia palkittiin?

Vierailija

Olen rekistöröitynyt muistaakseni vuonna 2009 tänne keskustelupalstalle.
Silloin aikaan menneeseen.

Muistanko oikein ja mielestäni kyllä!

Silloin houkuteltiin rekisteröityneitä tai paremminkin kirjautuneita kirjoittamaan näille keskustelupalstoille.
Mitä useammin otit kirjautuneena kantaa keskusteluihin niin sinut palkittiin toimituksen puolesta jollain pienellä!
Minäkin silloin kirjoitin useasti ilman palkintoa.

Mihinkähän tämäkin käytäntö oikein hävisi?

Sari on se joka varmaan tietää!

Ihan sen vuoksi kyselen, kun on niin paljon polemiikkia siitä, että kirjaudutaanko vaiko ei!

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:

Silloin houkuteltiin rekisteröityneitä tai paremminkin kirjautuneita kirjoittamaan näille keskustelupalstoille.
Mitä useammin otit kirjautuneena kantaa keskusteluihin niin sinut palkittiin toimituksen puolesta jollain pienellä!

Ihan sen vuoksi kyselen, kun on niin paljon polemiikkia siitä, että kirjaudutaanko vaiko ei!

En muista enkä tiedä, koska olen katsellut tätä foorumia vasta lyhyen aikaa. Onko tämä toiminut todellakin vasta kesästä 2009 asti? Monissa kirjoituksissa haikaillaan mennyttä onnen aikaa, mutta melko lyhyt se aika on, jos huomioni pitää paikkansa. Selasin Sana on vapaa -osiota alkuun saakka. Aivan ensimmäisiä viestejä näytti olevan hommalaisen tai heidän kannattajansa linkitys sivustolleen. Ei tuntunut kovin mukavalta alulta.

Keskustelu on ollut vilkasta. Ilmeisesti liiankin vilkasta, koska lähes kaikissa kirjoituksissa halutaan vaientaa sitä. Ajattelin selata illan kuluksi vanhoja juttuja ja katsoa, millaista silloin ennen muinoin oli ja mistä syntyi hyvää keskustelua.

Vierailija

ET-raati -osiossa aktiivisille oli jotain pieniä palkintoja alkuaikoin, vai koskiko se kaikkia keskusteluita, en muista. Taisin saada kalenterin minäkin. Ehkä se oli siksi kun aluksi oli kirjoittajia niin vähän. Tarkoititkohan aloittaja sitä.

Eihän alussa voinut olla niin paljoa kirjoittajia koska tätä ei monikaan ollut huomannut. Itse osallistunut vain sellaisiin jotka ovat kiinnostaneet, tai joista olen jotain uskonut ymmärtäväni. Kyllä siellä on hyviä ja antoisia keskusteluitakin. On ilkeilyäkin ollut, mutta menneet ovat menneitä, nyt on nyt.

Vierailija

Lainaus:

Muistelen, että aktiivisimmille kirjautuneille luvattiin palkinnoksi ET-kalenteri. Kirjoitin sitten kerran päivässä,
mutta se aktiivisuus ei ollut riittävä palkinnon saamiseksi. En sen jälkeen enää viitsinyt nähdä kirjautumisen vaivaa.

Vierailija

Kyllä muistan saaneeni, siitä kiitos vielä näin jälkikäteen. Nyt on muutokset pyyhkineet pois sivuilta monet vakio kirjoittajat. Anonyymejä harvoin viitsin edes lukea, vaikka nyt itsekkin sellaisena kirjoittelen.

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

No nyt ainakin olisi yksi palkinnon paikka.
Hyvämieli on tehnyt niin hienoa työtä noiden runojen kirjaamisessa,että hänet olisi ehdottomasti palkittava.
Runokirjalla tietenkin:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat