Kuvan liittäminen viestiin

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Täällä on joku toinenkin maininnut kuvan liittämisen ongelmista.
Minulla ainakin on sellainen,kun olen saanut viestin valmiiksi ja lähden hakemaan kuvaa,niin se on vielä ok,mutta sitten kun olen valinnut sen kuvan,niin se ei aina tulekkaan.
Muutaman kerran on tullut niin,etten ole kerinnyt painaa lähetä nappulaa,vaan se lähtee jo valinnan jälkeen ja siihen tulee teksti; Internall Server Error.
En tiedä,onko vika täällä päässä ,vai siellä päässä,vai jossain välillä.
Tämän vuoden myötä tämä tuli,aikaisemmin ei ole ollut ongelmia.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Lisäisin vielä,että anonyymitkin on lähettäneet ja onnistunut.Mutta ovatkos kirjautuneet ihmiset ja piilottaneet nimimerkin??

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
marjutti

Täällä on joku toinenkin maininnut kuvan liittämisen ongelmista.
Minulla ainakin on sellainen,kun olen saanut viestin valmiiksi ja lähden hakemaan kuvaa,niin se on vielä ok,mutta sitten kun olen valinnut sen kuvan,niin se ei aina tulekkaan.
Muutaman kerran on tullut niin,etten ole kerinnyt painaa lähetä nappulaa,vaan se lähtee jo valinnan jälkeen ja siihen tulee teksti; Internall Server Error.
En tiedä,onko vika täällä päässä ,vai siellä päässä,vai jossain välillä.
Tämän vuoden myötä tämä tuli,aikaisemmin ei ole ollut ongelmia.

Kuulostaa siltä, että tuollainen on ohimenevä, tekninen vika. Kerron kuitenkin ohjelmoijalle, ehkä tuon voisi selvittää.

Jotta kuvan voi liittää viestiin, pitää olla kirjautuneena. Mutta viestistä voi myös rastittaa "lähetä tämä viesti nimettömänä" -kohdan, silloin nimimerkki ei tule näkyviin, kuva kylläkin.

Sari
verkkotoimittaja

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä en ole lähettänyt tämän viestiketjun toista viestiä,klo 10.22.
Jos en ole kirjautunut ollenkaan,en pääse kuvaa lähettämään.Kirjautuneena voin kuvan lähettää,kun poistan nimimerkin.
Tästä kuvanlähettämisongelmasta kertoivat myös aluisa ja katinka.

Vierailija

Lainaus:

Lisäisin vielä,että anonyymitkin on lähettäneet ja onnistunut.Mutta ovatkos kirjautuneet ihmiset ja piilottaneet nimimerkin??

Lue keskustelusäännöt ja -ohjeet. Vaikka kyllähän ne pitäisi olla jo luettuna kun tänne kirjoitat.

Vierailija

Kiitoksena Sarille yksi ruusu jonka olen ikuistanut tuolta maantien ojasta!

Tekemäni testin mukaan kuvan liittäminen onnistuu.

Vierailija

Sateiset huomenet kaikille,- kuvilla tai ilman!
Nostan tämän ketjun tarjolle,- jos olis sopiva kuvajuttujen harjoitteluille. Olisi tämä ainakin niille sopivamman otsikon alla kuin tuolla muissa toisaalla eripuraa aiheuttamassa?
Ei pahalla,- sopuisuutta palstalle vain toivoen!

ymi
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä en löytänyt tätä ketjua aamulla ja avasin uuden Kuvista kiinnostuneille ketjun. Uusi olen palstalla ja monta mokaa jo tehnyt kun en kaikkea taida. Anteeksi kaikilta pyydän.

Vierailija

Huomenta ymi! Ei sinulla mitään anteeksipyydettävää,- pikemminkin minulla, kun nostin tämän ketjun kuvaharjoitteluille kun ei avaamaasi ketjua silloin vielä ollut, kun tätä olin hakutoiminnalla etsimässä. (Yhtäaikaa oltiin asialla). Kyllä tuo avaamasi ketju tuntuis ehkä paremmalta rönsyileviin kuvajuttuihin,- unohdetaan tämä.
T. Uusi minäkin, tähän tutustumassa. ("tuttu" miespuoleinen toisaalta).

Vierailija

Tämä keskustelu avattiin aikanaan siitä syystä, kun palstoilla oli
satunnaisesti tekninen vika. Tämä ei olekaan enää ajankohtaista.

Sari Alho 18.01.2011 09:42
Tekninen vika on korjattu, kuvan liittäminen viestiin toimii taas.

Terveisin
Sari
verkkotoimittaja

ookoo
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tällä foorumilla on kiitettävän helppoa liittää kuva viestiin.
Vastaanotto näyttää pienentävän ilman lähettäjän erityistoimia kuvakoon passeliksi.
Itselleni riittää nuo satunnaiset omat otokseni liitteiksi.
Pelkään piirroskuvasivujen mukana tarttuvia viruksia, niitä kun on siellä piiloutuneina 'kunnollisten' kuvien sekaan.

Ohessa kuva eilisen kolmannentoista perjantain mustasta kissasta, joka juoksi kävelytieni yli.
Monesti olen sen nähnyt, taikka sitten samannäköisen. Hyvä metsästäjä näyttää olevan,
saaliitaan riiputtaessaan naukuu suupielistään jos ei muuten huomata.

Innokkaita kuvaushetkiä porukoille!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat