Vierailija

Olettekos kaverit seuranneet uuta PUTOUS ohjelmaa?Viime vuoden:Marja Tyrni tietysti kaikkien tuntemana tosi hyvä tyyppi.Nyt on uudet areenalla.Jokos on tullut suosikkinne?Minusta :muna mies ehdoton.

Sivut

Kommentit (37)

Säälittäviä kaikki tyynni, ainakin siitä päätellen mitä hetken ohjelmaa seurasin. Ja se Marja Tyrni on säälittävyyden huippu, mutta ehkä suomalaiset saavat tasoistaan viihdettä.

Lainaus:

Säälittäviä kaikki tyynni, ainakin siitä päätellen mitä hetken ohjelmaa seurasin. Ja se Marja Tyrni on säälittävyyden huippu, mutta ehkä suomalaiset saavat tasoistaan viihdettä.

Olen samaa mieltä, jos putous on parasta mitä kotimainen TV-viihde tarjoaa, niin ruutu pimeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Lainaus:
Anonyymi 13.28

Anonyymi 14.15
Olen samaa mieltä, jos putous on parasta mitä kotimainen TV-viihde tarjoaa, niin ruutu pimeäksi.

Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa.
Englantilaiset ainakin osaavat tehdä hyviä ja hauskoja viihdeohjelmia,
siis minun mielestäni.

Jotenkin vaan tuntui koko ohjelma väkisin väännetyltä, ei meillä siitä kukaan pitänyt. Jos nyt jokin hahmo pitäs nimetä, niin se munamies lauloi kaik parhaiten

Putous toimii parhaiten lasten ohjelmana. Aikuista ihmistä ei moinen hölmöily ja hahmot kiinnosta pätkääkään. Väkisin tosiaan yritetään vääntää mukamas hauskaa huumoria.

Ja minä taas liki kuuskymppinen nainen nauran jutuille vedet silmissä. Sieltä löytyy monta hyvää "hahmoa". Sellaista aivot narikkaan huumoria sais olla enempikin. Myös Frasier hyvä.

Myös täällä kuuskyt nais immeinen.Jotenkin kuitenkin :Marja Tyrni oli niin nasta,että tulee verrattua siihen.Se vähän sotkee ajatus maailmaa.Harjakainen on ja muna mies ne minun suosikit.On sitä huonompiakin ohjelmia nähty.

Löydätkö muutakaan "sivistyneempää" ohjelmaa tvsta lauantai-iltana? Jos ei satu Estradilla ohjelmaa tulemaan kakkoselta,niinkuin viime lauantaina Ilkka Vainio 50 konsertti, joka jatkuu vielä ensi lauantaina. Sopivasti kun käänsin kolmoselle tuli viikon pudotus ,joten en varmaan jäänyt paljosta vaille,mutta myönnän että olen sen verran utelias ,että katson sen valinnan. Täytyy olla hyvät reisilihakset munamiehellä....se on ehdottomasti paras.
Aku Hirviniemeä katsoessa nyt, tahtoo liiaksi tulla Marja Tyrnin hahmo mieleen ,vaikka hän hyvästi menee enon roolissa taas tänä iltana ohjelmassa Enon opit Kotikatsomo.
Muuten ikuinen puheen aihe ,että miksi ohjelmat tulee niin monta kertaa heti uusintana Taivaan tuletkin taitaa tulla 3 kertaa jakso.

nim,Rusina (joka ei pääse kirjauteuneena lähettämään vastausksia)

Lauantai-illassa ei muuta katsottavaa tule kuin Kotikatu ja Uutisvuoto. Ja presidentin kanslia tietysti. Nuo putouksen hölmöilyt tyypillistä tekemällä tehtyä junttikamaa. Missähän kohdassa siinä se huumori on?

Lainaus:

Lauantai-illassa ei muuta katsottavaa tule kuin Kotikatu ja Uutisvuoto. Ja presidentin kanslia tietysti. Nuo putouksen hölmöilyt tyypillistä tekemällä tehtyä junttikamaa. Missähän kohdassa siinä se huumori on?

No, se Putous on semmosta kevyttä ajankulua, jollei ole parempaa tekemistä. Silloin tällöin jopa naurattaa. Onhan vielä se Miitta-täti, hieman parempia nuo uudet jaksot, toki paljon hömppää ja väkisin väännettyä mukana.

Uutisvuoto ei ole enää entisellään. Stan Saanila on kait jonkun sortin ADHD-tyyppi, kun se saa välillä omituisia mölykohtauksia, ei viitsis katsella, jos olis parempaa tekemistä.

Kyllä munamies oli hyvä eilen,tsemppiä!!Alkaa jopa naurattaa,alkujaan tuntui,että tyhmä ohjelma.
Aivan näin ,että Saanila Uutisvuodosta vek..ei voi ärsyttävämpää "hohottajaa"olla.Siksi ei tee mieli edes katsoa.
On ikävä niitä aikoja:Peter,Tommy.Mutta aika aikaa kutakin jne..

Hei!

Suihin oli todella hyvä, minusta paras!
On ne muutkin kyllä hyviä!
Ei missään tapauksessa säälittäviä.
Ja munamies ihana piipittäjä.
Nauraa saa ja se on hyvä!
Minulle sopivaa viihdettä.

Makunsa kullakin. Uusitisvuodon käsikirjoittajat huippuja. Ja erityisen herkullinen ohjelma on silloin kun huomaa, että puhuttiin ja oivallettiin ohi kässärin. Saanila ja Tervo parasta viihdettä aikoihin. Niin ihanan teräväkielisiä herroja ja hoksottimet hereillä.
Ja mikä putous? Joku ohjelma vai? Ei kuulu ainakaan tasokkaaseen tarjontaan, koska en tunne.

Tämä hevaripoika, joka etsii emäntää, se on musta aivan uskomaton suoritus Krista Kososelta. Näittekö muuten, kun hän esitti eri puolueiden tyypillisiä äänestäjiä Suomen Kuvalehdessä?

Eipä siinä pitänyt Harkimonkaan pokka oikein hyvin. Mies Mallorcalta hyvä ja monta muuta. Aivan hervotonta viihdettä. Sopii lauantai-iltaan kuin nenä päähän.

Kuka, mikä, missä, en tunne enkä tiedä tapausta!
Mikä ihme se putous on?
Olenko jäänyt kehittävästä ja sivistyneestä oliosta jotain vaille.
Pärjäänkö ilmankin?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat