Eikö mummoista todellakaan pidä huolehtia? Ei ainakaan Suomessa! Tämä on johtopäätös, Suomessa lastensa luona nyt asuva egyptiläinen mummo palautetaan Egyptiin. Minun mielestäni ratkaisu on väärä. Jos Suomessa asuvat lapset lupaavat huolehtia ikääntyvästä äidistään, miksi maailmassa hänet lähetetään Egyptiin, jossa hänellä ei ole omaisia? Viranomaisten mielestä myönteinen päätös toisi maahanmuuttajien mummotulvan. Siitä ei ole nyt akuuttia huolta ja mahdollisuuteen on aikaa varautua. Tämä yksi pulassa oleva isoäiti pitää nyt pelastaa inhimillisin perustein. Muuten annamme omille lapsillemme viestin, että vanhoista omaisista ei tarvitse välittää, vaan ulkoistaa yhteiskunnan pyöritettäväksi.
No, mun mielestä ei niitä kaikkia tarvitse hyyssätä. Meinaan että kohta niitä pakolaisten mummoja ja mummonmummoja tulee tänne pilvin pimein. Ja mistä me tiedetään, että ne on oikeasti niiden mummoja?
- Kylläkyllä! Niitä väärin perustein tänne muuttavia kyllä jo piisaa. Ei pieni lama-Suomi voi koko maailmaa yksin pelastaa.
Kannattaa katsoa mitä on tapahtunut vaikkapa muissa pohjoismaissa. Niissäkin on nyt kiristetty maahanmuuttopolitiikkaa.
Mutta sen mukaan mitä olen lukenut, meille tulijoita on nyt entistä paljon enemmän. Kun eivät muualle kelpaa.
-Mummoja ei tarvi koko ajan vahtia
-Mummot kyllä osaa huolehtia itsestäänkin.
- mun mielestä ainakin.
-jooskus kyllä mummoja voi auttaa kotitöissä jne..
- tää oli mun mielipide Kerro sun oma mielipitees?
T: E>>>
ei todellakaan "ulkomummoja"eikä muitakaan "ulkomaisii",enää .eiköhän noit oo jo tarpeeks pienes Suomes?